1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

AVIC JL-600/Dragon-600/TA-600

Diskurzus a(z) 'Légtérellenõrzõ, felderítő, ELINT, tengeralattjáró' témában - AIM-120 által indítva @ 2014. augusztus 5..

  1. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    21 méteres repülési csúcsmagassággal :)
     
  2. formosa

    formosa New Member

    De az általatok linkelt VHB előtti óriások repülő csónakok voltak, mert csak vízről-vízre tudtak fel- és leszállni.
    Amfíbiaként az AG-600 a legnagyobb. /Az AG jelölés a prototípus videoismertetőjében szerepel JL és TA helyett./
     
  3. formosa

    formosa New Member

    A japán-indiai /US-2/ üzletről már 2 éve lehet olvasni, különböző darabszámokkal, de azóta már indiai összeszerelés sőt gyártás is szóba került. Én utoljára azt olvastam, hogy a US-2-t elsősorban szállításra és kutatás-mentésre használnák az Andaman- és a Nicobar-szigetek térségében.
    Persze az indiai vásárlásokkal kapcsolatban semmi sem biztos, így ráérnek /és mi is ráérünk/ találgatni.
     
  4. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Nem három?
     
  5. formosa

    formosa New Member

    Igaz, de teljesen mindegy, mert 1 vagy 2 reptér is elég ahhoz, hogy ne egy /normál gépekhez képest kevesebb hasznos terhet cipelő/ amfíbia oldja meg a sürgős szállítási feladatokat.
     
  6. formosa

    formosa New Member

    Idézet a cikkből: "A gyártó AVIC tervei szerint a következő 15 évben 60 ilyen repülőgépet kívánnak legyártani."

    2 éve még 160-ról ábrándoztak. A végén persze örülnének, ha az a 60 csak 30-ra csökkenne. /Igaz, optimizmus nélkül 20-at sem tudnának eladni./
    De ha valami csoda folytán sikerülne exportálni, akár még a 60 is összejöhet.

    /2004 és 2007 között az oroszok nem vártak a csodára, hanem a Be-200-assal sorra oltották a Dél-európai erdőtüzeket. Eredmény: A tüzek kialudtak, a Dél-európai országok meg Beriev helyett Bombardier tűzoltógépeket vásároltak./
     
  7. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Hát 15 év múlva meglátjuk:D
     
  8. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    http://iho.hu/hir/a-vilag-legnagyobbja-es-hidroplan-160809
     
  9. formosa

    formosa New Member

    A hidroplán szót akár el is felejthetjük, mert ma már alapvető elvárás 1 vízen használható repülőtől, hogy /mint "amfíbia"/ a szárazföldről is bevethető legyen.
    A "legnagyobb" meg jól hangzik, ám mint sok más területen, az amfíbiák között sem a méret a lényeg. /- Vagy talán mégis, mert ebben a kategóriában épp a kisebb Bombardier 415 a legsikeresebb./
     
  10. formosa1

    formosa1 Active Member

    Az Aero Magazin októberi száma közöl egy cikket az új kínai amfibiáról, aki akarja elolvashatja!
     
  11. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Most jelent meg a gép a Zhuhai repülőnapokon
    [​IMG]
    [​IMG]
    Valamint egy dokumentumfilm a fejlesztéséről
     
    therob likes this.
  12. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  13. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  14. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  15. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  16. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  18. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Megtörtént az első felszállás
     
  19. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  20. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

Ezen oldal megosztása