1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

AVIC Y-20

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Mackensen által indítva @ 2013. január 26..

  1. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  2. boki

    boki Well-Known Member

    Azt írjákminimum két gépet adtak át a 11051 és 11053 oldalszámút a 12.ezred 4.div.
    Még pár kép
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Igen 11051 és 11052. Szóltam is Tcatnak, hogy frissítse a hírt.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    És ez megmagyarázza, hogy miért nem vettek új gépeket, hanem beérték a használtakkal.
     
  5. borisz

    borisz Well-Known Member

    Nekem ez még nem elég bizonyíték! :D
    Mi van, ha átfestették az oldalszámot? Két gépet még nem láttuk egymás mellett. :)
     
  6. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Jogos! Nem is kellett fessenek a PS világában egy számjegy kijavítása igazán nem kihívás:D
     
  7. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Ez a kép is most készült és a gyár repülőterét ábrázolja a kerítésen kívülről. Ez is döbbenetes.
    Lássuk, ki jön rá miért?
    [​IMG]
     
  8. formosa

    formosa New Member

    Mert 1 csomó ismeretlen típusú /fehér?/ repülőgép van rajta.
     
  9. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Nem ismeretlen. Y-9-esek és vagy 24-25-öt számolok belőlük.
     
  10. Nightstalker

    Nightstalker Member

    Mert Wall-e kukkant ki a kerites mogul?
     
  11. formosa

    formosa New Member

    Fogadd elismerésem, hogy ezt a kép alapján meg tudtad állapítani! Amúgy semmi meglepő nincs abban, hogy a nagy Y-20-asok mellé szükségük van "közepes méretű" szállítógépekre is.
     
  12. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Na, hát ezt most senki sem tudja hova tenni.
    ??????
    [​IMG]
     
  13. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Mi a hiba????
     
  14. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Hogy eddig ez nem volt. Lehet van egy harmadik gép is?
    Frissíthetem megint a hírt? Vagy várjak még?
    :))
     
  15. formosa

    formosa New Member

    Ki tudja, lehet hgy van már 5 vagy 10 is, csak ügyesen rejtegetik őket. :DDD
     
  16. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Szerintem várd meg, amíg festést és számot kap! :D Mennyi lehet a gyártási ráta most, hogy szolgálatba állt?
     
  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Arra tippelek, hogy legyártanak egy századnyit, aztán egy ideig leállnak. Intenzíven reptetik majd őket, hogy a még elő nem előkerült hibákat is felfedezzék, meg lehet bevárják a WS-20 hajtóműveket is.
     
  18. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Logikus :D Egyébként félelmetes, hány program fut náluk párhuzamosan, a jelek szerint nagyrészt sikeresen.
     
  19. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Minden jel szerint ez egy harmadik gép
    https://youtu.be/3zQh_q2U820
     
  20. grabo112

    grabo112 Active Member

    Jelenleg melyik kínai gép az, amelyik az eredetileg neki szánt kínai hajtóművel gurul le a gyártósorról?

    Csak a J-10 és a J-11 legutóbbi szériái vagy van más is?
     

Ezen oldal megosztása