1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Bell Boeing V-22 Osprey

Diskurzus a(z) 'Szállító és egyéb vegyes feladatú helikopterek' témában - Guest által indítva @ 2013. február 16..

  1. fip7

    fip7 Well-Known Member

    [​IMG]
    Link: http://img6.faloo.com/Picture/0x0/1/1168/1168568.jpg
     
  2. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

    [​IMG]</a><script async src="//embedr.flickr.com/assets/client-code.js" charset="utf-8"></script>
     
  3. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

  4. joker

    joker Well-Known Member

    Úgy néz ki itt is pilótahiány lépett fel.
    [​IMG]
     
  5. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    MV-22 látogatása a japán JS Hyuga fedélzetén.

     
  6. misinator

    misinator Well-Known Member

    Amikor olvastam a cikket, rögtön két szovjet típus jutott eszembe.
    Az egyik a Tu-144 68001-es lajstromjelű prototípusa /ami amúgy nekem kifejezetten tetszene - ha nem bontották volna szét... :-( /
    https://i.ytimg.com/vi/XmjppG6dpyc/maxresdefault.jpg
    http://m.cdn.blog.hu/ri/ritkanlathatotortenelem/image/Repülés/Tu-144/01.jpg
    https://upload.wikimedia.org/wikipe...-schoenefeld.jpg/440px-Tu-144-schoenefeld.jpg
    https://upload.wikimedia.org/wikipe..._archive_566221_Tu-144_passenger_airliner.jpg
    Többek között volt a követelmény, hogy a Kuznyecov hajtóművekkel 4000-4500 kilométer hatótávolságra legyen képes.
    /A Ribinszk hajtóműves verziótól várták el a 6000-6500 kilométeres hatótávolságot, amit nagyjából, hunyorítva tudott is/
    Na most ehelyett tudott a proto 2920 kilométert.
    S akkor idézet az Osprey cikkből:
    "...Terv szerint a gépnek egy légi utántöltéssel 4200 km távolságra kellett volna elrepülnie, gyakorlatban azonban csak 2960 km teljesült..."
    Tiszta Tu-144 :)

    Aztán ott van a teherbírás, az egyéb korlátozások, na meg az, hogy egy erőátvitel komplett kidőlése esetén esetén gyakorlatilag kuka: Jak-38

    Ezekkel közös vonás ezek mellett a forradalmian új kialakítás, az addig ismeretlen üzemi tartományok, a méregdrága üzemeltetés stb.
    Illetve az is, hogy jelentős fejlesztéssel, finomítással, evolúcióval végül - megint csak hunyorítva, (nem)kicsit félrenézve a konstrukció hozza az alapvetően rájellemző képességet:
    Tu-144D, Yak-141

    S akkor a cikk:

    http://jetplanes.blog.hu/2017/01/13/v-22_osprey_a_repulo_svajci_bicska
     
    fip7 likes this.
  7. Szittya

    Szittya Well-Known Member

    Annyira nem forradalmi pl x19
    Az aw civil tiltrotorosa nem tudom hol tart de azt elég életképesnek tartom. On
     
  8. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

    Hát a második proto oda verte magát 2015 októberében. Lehet egyike vagyok azoknak a fórumon akik látták még repülni! :D


    [​IMG]
     
    fishbed and Mackensen like this.
  9. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    [​IMG]
    Volt már néhány festés :)
     
    fishbed, Tcat and arbalest like this.
  10. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    A szürke-narancs a legjobb :D
     
  11. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Nekem jobb alsó tetszik :rolleyes:
     
  12. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  13. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  14. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  15. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  16. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Az első japán Osprey hajtómű teszteken és felkészítés alatt az első felszállásra.

    [​IMG]
     
    fishbed, arbalest and weasel007 like this.
  17. Sharid

    Sharid Well-Known Member

  18. wankel

    wankel Well-Known Member

  19. wankel

    wankel Well-Known Member

  20. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Luthero likes this.

Ezen oldal megosztása