1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Berjev A-50 Shmel "Mainstay" / A-100 "Premjer"

Diskurzus a(z) 'Légtérellenõrzõ, felderítő, ELINT, tengeralattjáró' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Dehát az vadászgép.
    Direkt nézegettem a levegőben levő Il-76osokat is, és ott is negatív a szárnyállás.
     
  2. emel

    emel Well-Known Member

    Amit írtam, az minden repülőgépre vonatkozik, hogy mekkora stabilitást álmodtak meg az egyes típusok tervezői az meg nagyon eltérhet. Ráadásul a hangsebesség fölötti vadászoknál még a szárnyprofil kialakítása is számít, ott nem lehet az egyszerű hagyományos elöl vastag hátul vékonyodó profilt alkalmazni. Ott a legvastagabb profil-pont általában a hátsó harmad környékén van, és teljesen más a szárny-törzs átmenet kialakítása is. Az is alapból fennáll, hogy minél nagyobb a szárny és minél nagyobb sebességgel repül a gép, annál nagyobb a gép keresztirányú stabilitása, vagyis annál nagyobb kormányerő kell a kormányzásához. Ha kisebb szerkezeti súllyal meg akarják ezt úszni, a sárkány aerodinamikai kialakításával így tudják csökkenteni a stabilitást.
     
    Rotten878 and fishbed like this.
  3. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Csak annyit írtam, hogy stabilitás :)
     
  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Alig 1 hónapja posztoltam...


    Attól függően, hogy alsó vagy felső szárnyas változik a V beállítás.
     
    fishbed likes this.
  5. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  6. boki

    boki Well-Known Member

    A-100(szürke), a háttérben egy A-50. Jól láthatóak a vizuális különbségek
     
    endre and gacsat like this.
  7. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    A-50U - "33"
    [​IMG]
    Ez lett belőle
    [​IMG]
     
    endre, luperator, Rotten878 and 3 others like this.
  8. Roni

    Roni Well-Known Member

    formosa1 likes this.
  9. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A cikk fordítását sem értetted meg? A gépeket gyárják, a hadrendbe állítási folyamat húzódik el.
    Ne haragudj Roni, de baromságod az irritáló szinten túl van. Tényleg jobb lenne, ha a folyamatos "hülye béne oroszok" skandálás helyett...

    Kussolnál.
    Vagy iknább csak kérdezz.

    Az, amit előadsz kimeríti a topikrombolás fogalmát már.
     
  10. Roni

    Roni Well-Known Member

    Ez kötözkodes akart lenni? 2024 re all szolgalatba es kész. Kit érdekel ha hogy most elkezdik gyártani de haszna nem sok? Hadrendbe állítást értettem 2024 alatt. Nyilvan a bomerang utan ez is elhuzodik kivancsian varom meg hogy mi fog meg elhuzodni mert a mi-28nm gepnek sem latom a végét
     
  11. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Az első szériának nevezhető F-22A 2000-ben készült el. IOC 2005 dec.
     
  12. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  13. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    RF50606 - 51
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    fishbed and Python like this.

Ezen oldal megosztása