1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Berjev A-50 Shmel "Mainstay" / A-100 "Premjer"

Diskurzus a(z) 'Légtérellenõrzõ, felderítő, ELINT, tengeralattjáró' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Dehát az vadászgép.
    Direkt nézegettem a levegőben levő Il-76osokat is, és ott is negatív a szárnyállás.
     
  2. emel

    emel Well-Known Member

    Amit írtam, az minden repülőgépre vonatkozik, hogy mekkora stabilitást álmodtak meg az egyes típusok tervezői az meg nagyon eltérhet. Ráadásul a hangsebesség fölötti vadászoknál még a szárnyprofil kialakítása is számít, ott nem lehet az egyszerű hagyományos elöl vastag hátul vékonyodó profilt alkalmazni. Ott a legvastagabb profil-pont általában a hátsó harmad környékén van, és teljesen más a szárny-törzs átmenet kialakítása is. Az is alapból fennáll, hogy minél nagyobb a szárny és minél nagyobb sebességgel repül a gép, annál nagyobb a gép keresztirányú stabilitása, vagyis annál nagyobb kormányerő kell a kormányzásához. Ha kisebb szerkezeti súllyal meg akarják ezt úszni, a sárkány aerodinamikai kialakításával így tudják csökkenteni a stabilitást.
     
    Rotten878 and fishbed like this.
  3. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Csak annyit írtam, hogy stabilitás :)
     
  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Alig 1 hónapja posztoltam...


    Attól függően, hogy alsó vagy felső szárnyas változik a V beállítás.
     
    fishbed likes this.

Ezen oldal megosztása