1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Beszélgető

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 16..

  1. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

    A függőleges zöld felületek létrehozásához éppen most olvasom az alábbi linket, itt lehet néhány ötletet meríteni, ajánlom:

    ZÖLDHOMLOKZATOK Függőleges zöldfelületek tervezésének, kivitelezésének műszaki és kertészeti útmutatója

    https://www.greenfo.hu/wp-content/uploads/dokumentumtar/zoldhomlokzatok-2017.pdf
     
    blitzkrieg and Celebra like this.
  2. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Érdekes videó, benne a Patriot, a spanyol tengeralattjáró, mars szonda baki stb...
     
  3. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  5. Szittya

    Szittya Well-Known Member

    Na ujra divatbajon a borostyan :p es a viraglada a teraszokon lodzsakon.
     
  6. jurgenbauer

    jurgenbauer Well-Known Member

    A gázt minden degenerált idióta tudja nyomni. Ha a 10 éves gyerekemet odaültetem a kormány elé, ő is. Viszont okosan vezetni, na az már nem megy. 170el max öt-tíz kib.szott percet lehet nyerni 200 kilométeren is. Autópályán a forgalom miatt lehet értelmes keretek között tolni 130 helyett mondjuk ha folyamatosan akarsz haladni 140el, de 170 teljesen felesleges. Magát és a többieket teszi ki az ember felesleges kockázatnak. 4es úton pedig, ahol bármikor lehet úthiba, ekkora ökörséget elkövetni. Nemrég volt a kiscsávó, a kamionos fia, aki 180al csapódott az oszlopnak a bömbivel 20 évesen. Minek? Értelmetlen halál. Az is baromság, hogy Buzukival tolja a barom 90 helyett 140el, aztán ha elkapják, több a bünti, mint amennyit az a szar ért. Normálisak?

    Németországban néha én se bírok magammal és néhanapján nyomom autópályán 200+al, de csak jól felkészített autóval és ott is csak bizonyos autópályán, ahol alig vagy egyáltalán nincs forgalom. De még így is csak akkor, ha nappal van, jó látási viszonyok és egyedül utazom.

    Itthon meg a majmok az M1esen, M7esen tolják ameddig merik, pedig egymás seggében vannak az autók. Meg a sok szlovák-ukrán bunkó az M3ason 190el viszonylag jó autókkal. Elég egy hiba, és máris M6os Puntó baleset lesz a vége. Minek? Értelmetlen. Olyan követési távolsággal amit egyesek megengednek maguknak még egy jó autóban sincs esélyük. Akkor minek? Menőzés? Butaság? Nem ismerik a fizikát? Értelmetlen.

    Figyeltem az M1esen a sok barmot a 60as táblánál a többkilométeres felújítások során. 60 helyett belsőben, pár centire a szembeforgalomtól, sötétben: 130-140el ... Normálisak? Persze törökök, bevándorló hátterűek, akik mögött már hosszú út van, de lófasz ez a 19-25 km, nem ezen fog múlni, viszont sokat veszíthetnek, ha balesetet szenvednek. Értelmetlen.

    Az M0 dél-budai/pesti szakaszát már nem is írom. Ott is ez megy.
     
    blitzkrieg, fip7, hunter85 and 9 others like this.
  7. jurgenbauer

    jurgenbauer Well-Known Member

    Meghalt?
     
  8. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Nem voltam vele egy projekten és a cégtől is elment.

    A követési távolság be nem tartása miatt vagy egy rakás koccanás. Bődületes, hogy emberek egymás seggében tized másodpercekre mennek 50-150-es tempóval. Egy rakás agyhalott...
     
    alali77, blitzkrieg and jurgenbauer like this.
  9. FilcTroll

    FilcTroll Well-Known Member

    Igen. Igen. Nem. :) Lassan ideje lenne, hogy az élményautózás végre ciki legyen a köztudatban is. Amíg az ostoba fajankók menő, kurucos virtusnak tartják a zúzást és a szabályszegést, addig nem lesz jelentős javulás.
     
    blitzkrieg, szuvorov and molnibalage like this.
  10. jani22

    jani22 Well-Known Member

  11. gergo55

    gergo55 Well-Known Member

    BREKÓ BREKÓ!!

    377352322389 és hasonló telefonszámokról érkező hívást ne vegyetek fel, de semmiképpen ne hívjátok vissza!
     
    fishbed, fip7 and emel like this.
  12. emel

    emel Well-Known Member

    Köszi, engem tegnap éjjel 11,48-kor ébresztett fel a rohadék!! :(:mad: Szerencsére olyan messze volt a teló, hogy mire nehezen feleszmélve odaértem megszűnt a hívás, ismeretlent meg sose hívok vissza. Tudsz róla valami bővebbet, ki-ez, mi-ez, mi a lehetséges probléma vele??
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Engem kétszer is próbáltak ilyen 377-es előjelzésről hívni ma. Letiltottam mindkettőt, azóta semmi.
    Sajnos a telefon logikája egy rakás szar, mert azonnal tárcsázott a hülyéje és egy pillanatra tárcsázta az egyik számot, amit azonnal letettem.
    Ebből milyen gond lehet?
     
  14. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

  15. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    3 éve volt Monakóból egy célzott támadás angol Vodafone ügyfelek ellen, ha felvették azonnal "megszakadt", a rendszer visszahívást érzékelt és 3-12 óráig tartó emelt díjas telefonálást számlázott ki, hibát elvileg javították, a hívások bizonyos applikáció telepítése után kezdődtek (elfelejtettem a nevét).

    Hirtelen ennyit találtam.
     
    gergo55, blitzkrieg and Fennek like this.
  16. altx

    altx Active Member


    vannak meg hulyebek is...

    [​IMG]
     
    Last edited by a moderator: 2019. szeptember 9.
  17. hunter85

    hunter85 Well-Known Member

    Igen. Igen. Nem. :) Lassan ideje lenne, hogy az élményautózás végre ciki legyen a köztudatban is. Amíg az ostoba fajankók menő, kurucos virtusnak tartják a zúzást és a szabályszegést, addig nem lesz jelentős javulás.


    A CO majomkodas helyett inkabb a feslegesen eros autokat kellene kiiktatni.
     
    blitzkrieg, fip7 and emel like this.
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Be se voltak kötve? Kettő ebből kétlem, hogy túlélte volna, átment rajtuk a kocsi.
    Azért kerülhetett volna rá 18+ és spolier, nem mindenki bírja ezt.
     
  19. hunter85

    hunter85 Well-Known Member

    Asszem ezek csak voltak....
     
    antigonosz likes this.
  20. papajoe

    papajoe Well-Known Member



    Ez nagyon durva,tegyétek spoilerba,meg 18+ cimkét rá.
     
    Last edited by a moderator: 2019. szeptember 9.

Ezen oldal megosztása