1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Beszélgető

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 16..

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LMzek 2.0

    LMzek 2.0 Well-Known Member

  2. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Az az elmaradhatatlan kis ventillátor! :) :)
     
    nyugger and fonak9 like this.
  3. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Visszaveszek egy "l" betűt!
     
    LMzek 2.0 likes this.
  4. csibeszke

    csibeszke Well-Known Member

  5. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Hogy ne offoljuk szét a témát, így áthoztam...
    Dehogy. Ha tárgyakról beszélsz, akkor az azonos típusú darabok azonos tervrajzból készülnek. Ez az emberre nem igaz - illetve csak egypetéjű ikreknél -, mivel minden ember egyedi tervrajz szerint készül (DNS). Tehát ahogy minden - nem egypetéjű iker - ember úgy a dédnagyapám is egyedi tervezésű, konstrukciójú.
     
  6. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Leírtam neked a megfejtést.
     
  7. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Mikor sikerült bejussak egy Mi-24 pilótafülkéjébe első dolog volt, hogy megkeressem a szovjet ipar ezen legendás gumilapátjait :D
     
    haubagoi, megazez, fonak9 and 2 others like this.
  8. Negan

    Negan Well-Known Member

    A C130A és a C130J is eszerint nem azonos konstrukciós terv szerint készült?Mert nagyobb a tervrajzon a két modelen a különbség százalékosan,mint az ember és a csimpánz között.....
     
  9. Masztiff

    Masztiff Well-Known Member

    A megfejtés az, hogy ma Csobánka és Esztergom között találkoztam:
    - konvojjal, amit egy autó követett vészvillogóval, és segített az előzésben;
    - két f@szfejjel, akik egymás mellett közlekedtek, az úttest közepén;
    - egy barommal, aki az úttest közepén élvezte az ereszkedést ezerrel - kanyarban, ahol egyébként lehet előzni, tehát simán felkenődhetett volna egy kocsira;
    - Dunabogdány és Tahi között sokan a kerékpárúton (ami a 11-estől úgy 4 méterre van), és néhány genyó a főúton, "mert nem kötelező" szerinted.
    Nem írom az anyát két kisgyerekkel maga mögött, a legnagyobb forgalomban a 11-esen Esztergom és Pilismarót között. Rengetegen voltak ma, az autók nem győzték kerülgetni őket, de a biciklisek többsége normális volt. De azt a néhány barmot szívesen megfenyíteném.
     
    fip7, fishbed, nyugger and 1 other person like this.
  10. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Megteszed nekem, hogy bemásolod ide nekem azt a részt a hozzászólásomból, ahol azt írtam, hogy lakotterületen kívül a főközlekedési útjainkon lehet az úttesten kerêkpározni? Így, ha van mellette kerékpárút, akkor csak azon közlekedhetnek szabályosan a biciklisek (vagy a padkán).
    Azt viszont nem teheted meg, hogy tapló módjára 40-50-nel nagyobb tempóval leelőzve ledudálod az útról.
    Leírtam neked, hogy mit tehetsz, ahelyett, hogy habzó szájjal elégedetlenkedsz. De tudom még javasolni a menetrögzítő kamerát, aminek a segítségével feljelentést tehetsz a megyei r.kapitányságon.
    Tudom, hogy dudálni sokkal egyszerűbb, de ettől még holnap, meg holnapután is ugyan úgy kint lesznek a bringások.
    A dudálással max. tényleg csak az életüket veszélyezteted. Tényleg ez a cél?
     
  11. Masztiff

    Masztiff Well-Known Member

    Az a cél, hogy szabályosan közlekedjenek. Ha nem megy szép szóval, akkor dudálok, hogy figyelmeztessem, és ne kerüljön a kerekem alá. Ma is volt olyan tapló (mert szerintem az ilyenek azok), aki a társa mellé húzott, miközben már kezdtem előzni. Szerencsére visszanézett a válla fölött és visszarántotta a kormányát... Kell ez nekem?
     
    fishbed and nyugger like this.
  12. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Arrrrrrrrrr. :)
     
    megazez likes this.
  14. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  15. phaidros

    phaidros Well-Known Member

    Ne feledjük el:
    Ma van a Magyar Hősök Emléknapja!
     
    bartinieffektus, fip7 and fonak9 like this.
  16. papajoe

    papajoe Well-Known Member



    A mai 5-6000 fos ladikokon sem fogyókúráznak a hajózók, ott Ua, csak nagyobban.
    Feltankolnak, whiskeybol, burgerbol, pityókából, csokiból, azt irány a tenger/a galaxis túlfele, leverni a lázadókat.
     
  17. phaidros

    phaidros Well-Known Member

  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Svédország ezen a téren kb. a minta. Lakossága akkorák, mint mi.
    Egyébként pont 2-3 hete töprengek azon, hogy mi az a minimális országméret, ahol az oktatás és ipar folyamatosan képes kitermelni azt a szürkeállományt, ami azt tudja, hogy a II. vh után képest volt kitolni magából egy Draken, Viggen, Gripen vonalat. A bibi (?) az, hogy ezt is csak úgy, hogy a második után a fegyverzet és hajtómű nem teljesen svéd volt. És akkor finoman fogalmaztam.

    Egész egyszerűen 10 millió emberből adott az, hogy potenciálisan mennyi alkalmas arra, hogy adott szellemi szintű munkát végezzen. Meg az állam bevételei és gazdaság ereje, amiből lehet gazdálkodni...

    Úgy tűnik, hogy már 50 éve is teljesen reménytelen volt önerőből egy 10 milliós országnak a vadászgépgyártás. De fogalmazzunk úgy, hogy a svéd ipar több szereplője ismert világszinten is. Ilyen magyar cég gyakorlatilag ma nem létezik...
     
  19. papajoe

    papajoe Well-Known Member



    A politikai rendszert na felejtsd ki, mert azon múlik a finanszírozás, a transzatlani térség, elotte angol birodalom mindig jobban finanszírozhatta magát mint mint az eurázsiai.
    Ha van /lehet pénzt tenni az ország a, akkor a kisebb országból is lehet ipari tényező, akár globális szinten is, lásd a Svédek, vagy a kis Tigrisek, ha meg úgy dontene, hogy lófutty van x országban, nem finanszírozás, akkor lófutty lesz x országból, nem globális szereplo.
     
  20. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Jaj, ez hallgatom egész felnőtt koromban, hogy elnyomú USA, mert pénzügyi aknamező.
    Eddig valahogy mégis a lényegében a szabályozott szabadpiac mentén emelkedtek fel az országok és a komcsi féle tervgazdálkodás megbukott mindenhol.

    Még egy jó vicc is volt erről.

    Hol tart a kapitalizmus?
    A szakadék szélén.
    És hol jár a szocializmus?
    Mint mindig, egy lépéssel előbbre...
     
    fishbed, migfun, fip7 and 3 others like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Ezen oldal megosztása