Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen, ez a terv. Mondjuk a gagyitol ma mar messze van a par eve meg rohejes kinai autoipar, az persze csak propaganda.
És ezt ők találták ki vagy...Telefonokkal is ezt csinálták. Önköltségi áron árulták őket , majd miután kinyírták a konkurenciát árat emeltek.
Örülnék ha kamm hozzáfűzne ehhez valamit.
Az amerikaiak többsége azt gondolja, hogy Ukrajna már rég NATO-tag
Egy friss kutatás szerint kissé hiányos a szövetséggel kapcsolatos tudásuk.index.hu
Bezzeg az oroszok...Hát a helyzet az, hogy autógyártás terén az amerikai autók a gagyi szinonimái....
Ez nem az USA baja csak, hanem mindenkie. A fenti modellek 60-80 ezer dollaros luxusautok.A bidé halandzsával ellentétben az az igazság, hogy a kínai autók minőségben beérték az európait is.
Csak azokkal ellentétben dömping áron érkeznek. Ez a fő baja az USA-nak.
Ettol fuggetlenul a 100% buntetovam nem megoldas. Az egesz Biden-kormany teljesen es remenytelenul fogalmatlan, inkompetens es korrupt, a lobbik foglya.(Telefonokkal is ezt csinálták. Önköltségi áron árulták őket , majd miután kinyírták a konkurenciát árat emeltek.)
Ugy nez ki, mint valami oregedo, bemelegedett John Cena...
Lemaradt:
2025 Grand Wagoneer
Azért nem baj ha tudod, Európában teljesen általános, hogy egy országban 1000-1200 fős mintákkal dolgoznak, nagyobb országokban előfordul nagyobb méret is, 2500-3000. Ez 3,5 % körüli hibahatárt hoz az eredményekben. Már persze ha őszintén felelnek a páciensek."The American Trends Panel (ATP), created by Pew Research Center, is a nationally representative panel of randomly selected U.S. adults. Panelists participate via self-administered web surveys. Panelists who do not have internet access at home are provided with a tablet and wireless internet connection. Interviews are conducted in both English and Spanish. The panel is being managed by Ipsos.
Data in this report is drawn from ATP Wave 145, conducted from April 1-7, 2024, among a sample of ATP members who had previously completed both of ATP Waves 132 and 143. It includes an oversample of non-Hispanic Asian adults, non-Hispanic Black men and Hispanic men in order to provide more precise estimates of the opinions and experiences of these smaller demographic subgroups. These oversampled groups are weighted back to reflect their correct proportions in the population. A total of 3,600 panelists responded out of 3,776 who were sampled, for a response rate of 95%. The cumulative response rate accounting for nonresponse to the recruitment surveys and attrition is 3%. The break-off rate among panelists who logged on to the survey and completed at least one item is 1%. The margin of sampling error for the full sample of 3,600 respondents is plus or minus 2.1 percentage points."
Nem igazan tartok reprezentativnak egy 3600 fos mintat mar az altalanos kerdesekben sem feltetlenul, de az atlagos ismereteket meghalado kerdesekben meg egeszen biztosan nem tukrozik az egesz populus (330M+) velemenyet.
Itt meg direkt nem fedte le:Azért nem baj ha tudod, Európában teljesen általános, hogy egy országban 1000-1200 fős mintákkal dolgoznak, nagyobb országokban előfordul nagyobb méret is, 2500-3000. Ez 3,5 % körüli hibahatárt hoz az eredményekben. Már persze ha őszintén felelnek a páciensek.
Persze - legalább is elvben - a minta leképezi az ország társadalmát: nagyvárosok-vidék, végzettség, életkor, nem szerint.
"Módszertan: A kutatás 1000 fő telefonos megkérdezésével készült 2024. április 22–26. között. A kutatás nem, életkor, iskolai végzettség és településtípus szerint reprezentatív az ország felnőtt lakosságára. Hibahatár: +/- 3,2 százalék."
Megtette:
102 százalékos büntetővámot vetett ki Biden a kínai elektromos autókra, nem ússzák meg az akkumulátorok és a napelemek sem
Nagyjából 18 milliárd dollár értékben viszik be az Egyesült Államokba azokat a kínai termékeket, amelyekre most durva büntetővámot vetnek ki.hvg.hu
" A Bloomberg úgy összegezte az új rendelkezéseket: ezek sokkal inkább célzott csapások, mint az a 60 százalékos átalányvám, amelyet Trump javasolt. Biden ötlete 2024 és 2026 közötti időre elosztva azokat az iparágakat célozza, amelyekben nagyon durva a kínai terjeszkedés.
A legfontosabb ezek közül az, hogy már ettől az évtől 27,5 százalékosról 102,5 százalékosra emelik az elektromos járművek vámtarifáját.
A félvezetők vámját 25-ről 50 százalékosra emelik 2025-től, a lítiumelemekét 7,5-ről 25-re, a napelemekét 25-ről 50-re. De 25 százalékos vámot vetnek ki a hajóról partra tett darukra is, 50 százalékost az orvosi fecskendőkre, több orvosi terméké – például a gumikesztyűké vagy a maszkoké – 25 százalékosra nő. "
Nem hoz változást, mert most sincsenek kínai EVk. A többi meg apróság.Biztos rohadt jót fog tenni az amerikai inflációs adatoknak és állam/magánadósságnak, hiszen Kína egész egyszerűen a Világ Műhelye lett mára, egész egyszerűen nem megkerülhetőek. Innentől kezdve csak az árak fognak emelkedni.
Biztos rohadt jót fog tenni az amerikai inflációs adatoknak és állam/magánadósságnak, hiszen Kína egész egyszerűen a Világ Műhelye lett mára, egész egyszerűen nem megkerülhetőek. Innentől kezdve csak az árak fognak emelkedni.
A kínaiak melyik usa termékre fognak válaszul ekkora vámot kivetni? Egyébként meg az utakon közlekedő autók nagyon döntő hányada nem is amerikai. Kb minden 3-4 verda odaát Subaru.Megtette:
102 százalékos büntetővámot vetett ki Biden a kínai elektromos autókra, nem ússzák meg az akkumulátorok és a napelemek sem
Nagyjából 18 milliárd dollár értékben viszik be az Egyesült Államokba azokat a kínai termékeket, amelyekre most durva büntetővámot vetnek ki.hvg.hu
" A Bloomberg úgy összegezte az új rendelkezéseket: ezek sokkal inkább célzott csapások, mint az a 60 százalékos átalányvám, amelyet Trump javasolt. Biden ötlete 2024 és 2026 közötti időre elosztva azokat az iparágakat célozza, amelyekben nagyon durva a kínai terjeszkedés.
A legfontosabb ezek közül az, hogy már ettől az évtől 27,5 százalékosról 102,5 százalékosra emelik az elektromos járművek vámtarifáját.
A félvezetők vámját 25-ről 50 százalékosra emelik 2025-től, a lítiumelemekét 7,5-ről 25-re, a napelemekét 25-ről 50-re. De 25 százalékos vámot vetnek ki a hajóról partra tett darukra is, 50 százalékost az orvosi fecskendőkre, több orvosi terméké – például a gumikesztyűké vagy a maszkoké – 25 százalékosra nő. "
Megtette:
102 százalékos büntetővámot vetett ki Biden a kínai elektromos autókra, nem ússzák meg az akkumulátorok és a napelemek sem
Nagyjából 18 milliárd dollár értékben viszik be az Egyesült Államokba azokat a kínai termékeket, amelyekre most durva büntetővámot vetnek ki.hvg.hu
" A Bloomberg úgy összegezte az új rendelkezéseket: ezek sokkal inkább célzott csapások, mint az a 60 százalékos átalányvám, amelyet Trump javasolt. Biden ötlete 2024 és 2026 közötti időre elosztva azokat az iparágakat célozza, amelyekben nagyon durva a kínai terjeszkedés.
A legfontosabb ezek közül az, hogy már ettől az évtől 27,5 százalékosról 102,5 százalékosra emelik az elektromos járművek vámtarifáját.
A félvezetők vámját 25-ről 50 százalékosra emelik 2025-től, a lítiumelemekét 7,5-ről 25-re, a napelemekét 25-ről 50-re. De 25 százalékos vámot vetnek ki a hajóról partra tett darukra is, 50 százalékost az orvosi fecskendőkre, több orvosi terméké – például a gumikesztyűké vagy a maszkoké – 25 százalékosra nő. "
Kina kezeben van a vilag rare earth processing 90 szazaleka vagy felette. Tavaly decemberben betiltott mindenfele technologiai exportot, ami rare earth magnets es metal feldolgozassal osszefugg.A kínaiak melyik usa termékre fognak válaszul ekkora vámot kivetni? Egyébként meg az utakon közlekedő autók nagyon döntő hányada nem is amerikai. Kb minden 3-4 verda odaát Subaru.