A BMC hivatalosan bejelentette az új 8X8 jármű nevét, és közzétett egy promóciós videót.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mégiscsak a céges marketing élvez elsőbbséget!Érdekes módon kijelenti, hogy hivatalos honlapján Caterpillar márkájú motort használ, de a promóciós videóban állandóan fel kell mutatnia a BMC POWER által tervezett AZRA nevű 600 LE -s motort, valamint a Firtina és az Altay motorokat. Ezt a motort haszongépjárművekhez és páncélozott járművekhez tervezték.
Hát elvileg a PARS-ban van külföldi alkatrész meg némi jogvédett tudás amit az S400-miatt bevezetett szankciók óta macerás megoldani ennek a gépnek meg a pöcke hegye is török.Én azt nem értem minek kell ez a cucc a törököknek.
A PARS 6x6 és 8x8 pont elég korrekt cuccnak tűnik.
Kb. azt tudják amit egy gumikerekes cuccnak tudnia kell.
Hát elvileg a PARS-ban van külföldi alkatrész meg némi jogvédett tudás amit az S400-miatt bevezetett szankciók óta macerás megoldani ennek a gépnek meg a pöcke hegye is török.
A kérdés az, hogy egyáltalán megveszi-e a török haderő mert lehet, hogy simán exportra szánják inkább.
Fogalmam sincs a teherautókról, de az Otosan saját Euro 6 -os FMAX motorokat használ. Amennyire én tudom, egy másik, Eskişehirben gyártott Ecotorq modellt használt az általa készített reklámokban. Melyik kamionra gondolsz?Románban elég sok BMC és türkis Ford teherkocsi fut (érdekesmód,buleszban nem látni őket).Az öreg székely mondásával jellemzik őket-Láttam már jobbat is,ozt az se volt jó.....Persze a Román Dieselhez képest űrtechnika.
Hozzánk a Ford kamion IVECO motorral jön,meg ZF váltóval.Török hajtáslánc harmatgyenge
BMC gyárt teherautókat,törökörszági Ford művek meg kamiont is.Papiron jó mutatóik vannak,de gyakorlatban a sofőrök,kikkel beszéltem nem dicsérték.Pónilóban mérhették a lóerejét.Saját tapasztalatom nincs velük.Koszovóban mentem egy Fordal a vámudvarban egy próbakört,török soför volt vele.(egy hétig is el tud tartani ott a vámolás,van idő teázgatni,beszélgetni.Iráni manusz egy pöpec kinézetű 1978as Mack buldogfülkéssel volt ott-és pöpecül is működött,de meglepóen szűk a fúlkéje.)Fogalmam sincs a teherautókról, de az Otosan saját Euro 6 -os FMAX motorokat használ. Amennyire én tudom, egy másik, Eskişehirben gyártott Ecotorq modellt használt az általa készített reklámokban. Melyik kamionra gondolsz?
BMC gyárt teherautókat,törökörszági Ford művek meg kamiont is.Papiron jó mutatóik vannak,de gyakorlatban a sofőrök,kikkel beszéltem nem dicsérték.Pónilóban mérhették a lóerejét.Saját tapasztalatom nincs velük.Koszovóban mentem egy Fordal a vámudvarban egy próbakört,török soför volt vele.(egy hétig is el tud tartani ott a vámolás,van idő teázgatni,beszélgetni.Iráni manusz egy pöpec kinézetű 1978as Mack buldogfülkéssel volt ott-és pöpecül is működött,de meglepóen szűk a fúlkéje.)
Török adóviszonyokat nem ismerem,de török rendszámú kamionok az EUban nem szoktak gyengék lenni-se nem török gyártmányuak.(különben az oroszok se Kamazzal járnak,meg a fehéroroszok se MAZzal)Érdekes, hogy az adók miatt Törökországban általában kis teljesítményű motorokat használnak, de nem értem, miért van ez így a külföldön értékesített termékek esetében.