Boeing B-52 Stratofortress

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
16 264
22 821
113
Itt vannak az első légi fotók a lengyelektől az átrepülésről...

 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
8 450
26 141
113
Én becsülettel kiültem a kempingszékemmel a pályához, hátha visszafele Ferihegy felett fog eljönni, de nem volt olyan, hogy visszafele.
Pedig a kétszerezett 1000mm-es teleobjektívemmel készültem.
Na mindegy.
 
  • Szomorú
Reactions: BJani

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
8 450
26 141
113
Azért valljuk be, hogy ez egy elég optimista várakozás volt :)
Én időnként egy elég optimistán várakozó szpotter vagyok.
Habár a régi Ergom-DEGET kurzus mára már inkább Salgótarján, így az Újpest, vagy Ferihegy felett korábban gyakori Brize Norton A400-asok, Ramstein C-130-asok és az innen-onnan jövő C-5-ösök, KC-135-ösök, de akár a mindennapos A380-asok is mind elköltöztek északkeletre.
A különféle délkeleti Jumbo karavánok meg Fehérvárnak mennek.
Elmúltak már a régi szép idők...
 

T.Tom

Well-Known Member
2016. november 6.
213
621
93
Én időnként egy elég optimistán várakozó szpotter vagyok.
Habár a régi Ergom-DEGET kurzus mára már inkább Salgótarján, így az Újpest, vagy Ferihegy felett korábban gyakori Brize Norton A400-asok, Ramstein C-130-asok és az innen-onnan jövő C-5-ösök, KC-135-ösök, de akár a mindennapos A380-asok is mind elköltöztek északkeletre.
A különféle délkeleti Jumbo karavánok meg Fehérvárnak mennek.
Elmúltak már a régi szép idők..
Azért szerencsére ezekből előfordul még néhány ezen az útvonalon, szinte minden pénteken egy Brizen Norton-i A400 búgása jelzi a műszak végét fél4-4 körül. :)
A jelenség okozója leginkább az lehet, hogy a környező országok is szépen elkezdték bevezetni a Free Route Airspace koncepciót, így az üzemeltetők könnyen tudnak hatékony útvonalakat tervezni a legforgalmasabb északnyugat-délkeleti irányon. A SEE FRA (South East Europe Free Route Airspace) együttműködésnek köszönhetően pedig most már Szlovákiától egészen Bulgáriáig 24/7 szabadon tervezhetők az útvonalak.
Szlovákia 2021 előtt csak éjszaka üzemeltette az FRA-t, az EUROCONTROL még nem frissítette be a közzétett ábrát.
 
  • Tetszik
Reactions: Tcat and Terminator

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
16 264
22 821
113
Úgy tűnik, hogy az európai "fotós körút" után mentek a közel-keletre, Kuvaitba.