Úgy döntöttem, hogy további szálakat nyitok az archiváláshoz a fórumban. Folytatom a rakétarendszereket.
A 90-es években Törökország a 90-es évek elején tárgyalásokat folytatott a ling-temco-vought céggel, amely az m270 mlrs járművekből indítható mgm-140a rakéták közös gyártásának rendszerét tervezte, de a Amerikai kongresszus a technológiatranszferről. ezután a tsk közvetlenül megvásárolta a rendszereket. Az 1995 decemberében kötött megállapodással, amely összesen 120 rakéta megvásárlását irányozta elő, 1998-ban 72 rakétát szállítottak cserébe 50 millió dollárért.
A görög kormánynak az Egyesült Államok kongresszusa előtti lobbitevékenységének eredményeként azonban megszakadt mind az m270 mlrs hordozórakéták, amelyek a rakéták indítórendszere, mind a fennmaradó 48 egység második csomagja. Törökország viszont, tekintettel arra, hogy rejtett fegyverembargó van ellene, felmondta a fennmaradó csomagok szállítására vonatkozó megállapodásokat, és a hazai rakétagyártás felé fordult. A 90-es évek végén megkezdődött a taktikai támadórakéták szükségessége szárazföldről szárazföldre. Abban az időben azt hiszem, hogy Isten nevetett a törökök arcán, és kitalálta, kinek kell a törökök engedélye ahhoz, hogy áthaladjon az Ukrajnától vásárolt repülőgép-hordozón a Boszporuszon.
Varyag a Boszporuszon áthaladva ért Kínába, Kína ígérete szerint sok turista érkezne Törökországba, de sajnos abban az évben nem láttak kínai turistákat, ehelyett meglepetésre számítottak a jövő évi felvonuláson.
A Roketsan második meglepetése a Bora volt, amelyet hivatalosan 2017-ben indítottak el, 3 évvel azután, hogy belépett a készletbe. Bár nincs nagy különbség a hatótávolságban, mind a visszatartott robbanófej visszatartó erejét, mind pedig a magas találati arányt biztosítja.
Figyelembe véve, hogy 470 kilogrammos robbanófejével és pontszerű precíziós lő képességével egyetlen járműből indítható, szerintem meglehetősen veszélyes.
A 90-es években Törökország a 90-es évek elején tárgyalásokat folytatott a ling-temco-vought céggel, amely az m270 mlrs járművekből indítható mgm-140a rakéták közös gyártásának rendszerét tervezte, de a Amerikai kongresszus a technológiatranszferről. ezután a tsk közvetlenül megvásárolta a rendszereket. Az 1995 decemberében kötött megállapodással, amely összesen 120 rakéta megvásárlását irányozta elő, 1998-ban 72 rakétát szállítottak cserébe 50 millió dollárért.
A görög kormánynak az Egyesült Államok kongresszusa előtti lobbitevékenységének eredményeként azonban megszakadt mind az m270 mlrs hordozórakéták, amelyek a rakéták indítórendszere, mind a fennmaradó 48 egység második csomagja. Törökország viszont, tekintettel arra, hogy rejtett fegyverembargó van ellene, felmondta a fennmaradó csomagok szállítására vonatkozó megállapodásokat, és a hazai rakétagyártás felé fordult. A 90-es évek végén megkezdődött a taktikai támadórakéták szükségessége szárazföldről szárazföldre. Abban az időben azt hiszem, hogy Isten nevetett a törökök arcán, és kitalálta, kinek kell a törökök engedélye ahhoz, hogy áthaladjon az Ukrajnától vásárolt repülőgép-hordozón a Boszporuszon.
Varyag a Boszporuszon áthaladva ért Kínába, Kína ígérete szerint sok turista érkezne Törökországba, de sajnos abban az évben nem láttak kínai turistákat, ehelyett meglepetésre számítottak a jövő évi felvonuláson.
A Roketsan második meglepetése a Bora volt, amelyet hivatalosan 2017-ben indítottak el, 3 évvel azután, hogy belépett a készletbe. Bár nincs nagy különbség a hatótávolságban, mind a visszatartott robbanófej visszatartó erejét, mind pedig a magas találati arányt biztosítja.
Figyelembe véve, hogy 470 kilogrammos robbanófejével és pontszerű precíziós lő képességével egyetlen járműből indítható, szerintem meglehetősen veszélyes.