1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Charles de Gaulle (R91)

Diskurzus a(z) 'Repülőgép-hordozók' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 5..

  1. Szittya

    Szittya Well-Known Member

    Nekem az a véleményem hogy egyszerűen gyorsan végezni akartak. A tat felől biztos egyszerűbb és gyorsabb volt tölteni. Mert ugyebár a freegatte amitől az üzemanyagot kapta utánna lecelt a kikötőbe magának vetelezni... ha a flotta úgyse haladhat tovább mert be kell várni a kikotobe menő majd onnan jövő egységet minek tankoltak volna menetbol igy is úgyis meg kellett volna állniuk... és mivel gondolom én a hátsó töltök a kikotoi toltesre vannak tervezve nagyobb teljesitmenyuek lehetnek.
     
    aquarell likes this.
  2. dudi

    dudi Well-Known Member

    Nem a w.vh van semmivel nem védettebb egy 30 csomóval haladó hajó mint egy ideiglenesen megálló.
     
  3. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Akkor sokat lehetne spórolni, ha a hajók àlldogàlnak a tengeren :))
    (Próbàld ki egy kisebb vitorlàssal a tengeren...)
     
    sirdavegd likes this.
  4. nyugger

    nyugger Well-Known Member

  5. jani22

    jani22 Well-Known Member

  6. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    EZ tankolás :))
    Mert vizbe lògò olajvezetékkel, àllva azèrt kicsit ciki. Rossz idöjàrási körülmènek közt nem is lehet. Persze a Kuznyàt nem is a jelenlegi alkalmazàsra épitették :)
     
  7. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Ès alattuk az Oscar2 :)
     
    jani22 likes this.
  8. jani22

    jani22 Well-Known Member

  9. sirdavegd

    sirdavegd Well-Known Member

    Én csak kajakozni szoktam, de már egy akkora hajónál is az a mondás, hogy csak akkor irányítható, ha gyorsabban megy mint ahogyan a víz folyik. Hernádon inni nem lehetett anélkül, hogy keresztbe ne fordultam volna (kormánylapátot elvitték volna a kövek, így az is be volt húzva). Tengeren még nem voltam, de hátha összejön hamarosan.
     
  10. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  11. Panzerfaust

    Panzerfaust Well-Known Member

  12. torsen

    torsen Well-Known Member

    Nem amatőr a C-2 pilótája! Azután, hogy kivette a bedöntésből a gépet (1.11-nél) 12 másodperc múlva a hajón volt. Semmi oldalvást végzett korrigálgatás....
     
    jani22 likes this.
  13. Panzerfaust

    Panzerfaust Well-Known Member

    Profi, gyakorlott, nagyon látszik. A megközelítés is tökéletes volt, elsőre, egy kanyarból leszállt.
     
  14. Sharid

    Sharid Well-Known Member

  15. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Véget ért a CdG élettartam felénél esedékes felújítása. Tavaly február 8-án állt be a touloni szárazdokkba, az 1.3 milliárd Eurós felújítás után további két évtized szolgálat vár rá. Gondolom a Bush-ra is azért települt 12 Rafale, hogy kicsit visszaszerezzék a jártasságukat, mielőtt visszatérnek a saját hajójukra.

    http://www.navyrecognition.com/inde...-of-dry-dock-refit-work-continues-afloat.html
     
    fishbed and Tcat like this.

Ezen oldal megosztása