R91 Charles de Gaulle (Franciaország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
20 689
32 349
113
Nekem az a véleményem hogy egyszerűen gyorsan végezni akartak. A tat felől biztos egyszerűbb és gyorsabb volt tölteni. Mert ugyebár a freegatte amitől az üzemanyagot kapta utánna lecelt a kikötőbe magának vetelezni... ha a flotta úgyse haladhat tovább mert be kell várni a kikotobe menő majd onnan jövő egységet minek tankoltak volna menetbol igy is úgyis meg kellett volna állniuk... és mivel gondolom én a hátsó töltök a kikotoi toltesre vannak tervezve nagyobb teljesitmenyuek lehetnek.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
46 791
75 846
113
Nem a w.vh van semmivel nem védettebb egy 30 csomóval haladó hajó mint egy ideiglenesen megálló.
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
15 506
54 459
113
Akkor sokat lehetne spórolni, ha a hajók àlldogàlnak a tengeren :))
(Próbàld ki egy kisebb vitorlàssal a tengeren...)
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 663
27 831
113
TmKx5qX3_R4.jpg
 

sirdavegd

Well-Known Member
2016. január 5.
1 272
2 093
113
Akkor sokat lehetne spórolni, ha a hajók àlldogàlnak a tengeren :))
(Próbàld ki egy kisebb vitorlàssal a tengeren...)
Én csak kajakozni szoktam, de már egy akkora hajónál is az a mondás, hogy csak akkor irányítható, ha gyorsabban megy mint ahogyan a víz folyik. Hernádon inni nem lehetett anélkül, hogy keresztbe ne fordultam volna (kormánylapátot elvitték volna a kövek, így az is be volt húzva). Tengeren még nem voltam, de hátha összejön hamarosan.
 

Panzerfaust

Well-Known Member
2010. április 21.
6 145
5 000
113
Nem amatőr a C-2 pilótája! Azután, hogy kivette a bedöntésből a gépet (1.11-nél) 12 másodperc múlva a hajón volt. Semmi oldalvást végzett korrigálgatás....
Profi, gyakorlott, nagyon látszik. A megközelítés is tökéletes volt, elsőre, egy kanyarból leszállt.
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 230
17 113
113
Véget ért a CdG élettartam felénél esedékes felújítása. Tavaly február 8-án állt be a touloni szárazdokkba, az 1.3 milliárd Eurós felújítás után további két évtized szolgálat vár rá. Gondolom a Bush-ra is azért települt 12 Rafale, hogy kicsit visszaszerezzék a jártasságukat, mielőtt visszatérnek a saját hajójukra.

http://www.navyrecognition.com/inde...-of-dry-dock-refit-work-continues-afloat.html
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Tcat