1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Convair F–106 Delta Dart

Diskurzus a(z) '2. generációs típusok' témában - weasel007 által indítva @ 2014. szeptember 2..

  1. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Az F-102 továbbfejlesztése, 340 db készült belőle.
     
  2. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  3. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Közvetlenül rakétaindítás előtt

    [​IMG]
     
    arcas and endre like this.
  4. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  5. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  6. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    [​IMG]
    F-106A
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    AIM-4 Falcon rakéta betöltése
    [​IMG]
     
  7. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  8. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member



    Jó kis videó. Érdekes, hogy a jókora J75-øs hajtóműnek is ugyanolyan bedörrenős utánégetője volt, mint a MiG-21-esek összes hajtóművének, vagy a Szuhoj 17/20/22 és 24-esek AL-21-eseinek.
     
    blogen, fishbed and misinator like this.
  9. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    endre likes this.
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  11. ravenlord

    ravenlord Well-Known Member

    Na ez meg mi a csoda a szárnyak alatt, póthajtómű, ramjet?
     
  12. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    endre likes this.
  13. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  14. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Hasonlókon nőttem fel..:)
     
  15. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  16. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Elég hihetetlennek hangzik az az M1.5.

    76. oldal a PDF-ben. A min. AFTERBURNER thrust van M1.5-nél.
    https://www.f-106deltadart.com/manuals/T.O. 1F-106A-1-1 (1972, rev.original).pdf

    86. oldalon ott van hozzá az üzemanyag fogyasztás.

    Mindig pislogok azon, amikor az FM-mel ennyire ellentétes dolgokat állítanak emberek.
    Mint Quorán erősködött egy futóbolond, hogy az F-117-nek volt AA képessége és AWACS vadászatra használható volt a gép, mert könnyedén megtalálta éjszaka is radar és RWR nélkül az ellenséges AWACS-et...
    Csak mert egy pilóta benyögött ilyet. Az, hogy technikai feltétele nem adott, az ma úgy látszik mínuszos faktor...

    Nagyon lelkes az oldal, de csont nélkül leír bármiféle bugyutaságot.
     
    Terminator and Rotten878 like this.
  17. misinator

    misinator Well-Known Member

    Valamiért nekem olyan olvasmányos emlék rémlik, hogy még a gyári adat maximális sebességet sem tudta minden példány.
    Lehetséges, hogy volt ilyen szórás?
     
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Az más. Az F-102 alig tudta átlépni a hangsebességet. Akkor jöttek rá a területszabályra kb. Akkor lett kóláspalack alakú a gép, ezt örökölte az F-5 is.
    A mai vadászgépek a 4. gen óta erőből megoldják a feladatot...
     
  19. misinator

    misinator Well-Known Member

    Nem, nem kevertem össze. Az F-102-es sztorit a blamával ismerem. ( már felszerszámozták a gyárat is, kénytelenek voltak új sablonokat és kereteket stb. gyártani a területszabály alkalmazása miatt).
    Amiben bizonytalan vagyok, az az hogy a HT-ben, vagy a Top Gunban olvastam e. (De a HT-t gyanítom)
     

Ezen oldal megosztása