1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Csengdu J-20

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Az indiás témákkal át kéne költözni a megfelelő topikba
     
    Nemerson likes this.
  2. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Ez volt egy igazán jó film...:)
     
    misinator likes this.
  3. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Nem tudom, mikori kép, mennyire megbízható számokkal.

    [​IMG]
     
  4. Roni

    Roni Well-Known Member


    Láttam ma én is ezt. Ez egy 2018 közepén készült adat .2018 elején volt 50 j-16 majd csúnya lenne ha 2 évvel később csak 10 db j-16 gyártottak volna úgy hogy már a j-16-száma eléri a 140 db
     
    endre likes this.
  5. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Előfordulhat, beüthetett komplikáció. 2018-ban 22 J-20?
     
  6. Roni

    Roni Well-Known Member

    Igy van :) 2019-ben valamelyik hónapjában 36 j-20 -ról ítam .itt az oldalon is van ;)
     
  7. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Összekeverednek már az évek... :D
     
  8. Roni

    Roni Well-Known Member

    Vagy 32 írtam kb
     
  9. boki

    boki Well-Known Member

    <
     
    endre likes this.
  10. Roni

    Roni Well-Known Member

    Mackensen a szinpad a tiéd .

    http://www.is0817.com/article-24395-1.html
    Mivel sajnos kínai más megoldás nincs mint a fórdító

    Itt a WS-10 besorolásról lehet szó .

    A Taihang három generációs nyomásának legkorábbi változata mindössze 12 tonna utóégő tolóerővel rendelkezik

    Ez az alap WS-10

    Később, amikor a tolóerő 13,5 tonnáról 14 tonnára nőtt, általában Taihang B típusúnak hívják.
    WS-10B


    Aztán az elmúlt években új, 14,5–15,5 tonnás tételek jelentek meg. Taihang C-típusának hívják
    WS-10C

    Majd a cikk végén van hogy a WS-15 lassan meghaladja a 18tonna tolóerőt is .
     
  11. ogretankHU

    ogretankHU Well-Known Member


    Az üzemidő pedig így alakul :
    WS-10 500ó

    WS-10B 300ó

    WS-10C 100ó

    WS-15 1 hajtómű próba + 2 felszállás !

    [​IMG]

    Bocs ezt nem tudtam kihagyni !
     
    Rotten878 likes this.
  12. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Ha jól értem 10-15 évre sacolja, míg elérik a jelenlegi szintet
     
  13. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ha az üzemidők igazak akkor inkább 50 év az mint 15.
     
    ogretankHU likes this.
  14. dudi

    dudi Well-Known Member

    Meg ha ezek valós számok akkor kijelenthetjük, hogy a vilag legdragabban üzemeltethető gepei pocsek hadrafoghatósággal.Na ezért kellett nekik a Szuhoj...
     
    fishbed and ogretankHU like this.
  15. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    "AVIC’s former chairman, Lin Zuoming, told state media last year that its latest single-crystal turbine blades – used in the WS-10 series engines – can now withstand temperatures of up to 2,000 degrees Celsius (3,632 Fahrenheit). He said that development had extended the engine’s lifespan from 800 to 1,500 hours."
    Forrás: https://www.scmp.com/news/china/dip...-chinas-j-15-fighter-jets-it-tries-build-navy
     
    endre likes this.
  16. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ez kb a MIG-29 RD-33 hajtóművének szintje 1982-ből.
     
    fip7, fishbed and ogretankHU like this.
  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Inkább hasonlítsuk össze az új S-117-el ami a Su-35-ön van.
    "Compared to the current AL-31F, the new engine’s service life will increase by 2–2.7 times, with the time between overhauls increasing from 500 hours to 1,000 hours, time before first overhaul standing at 1,500 hours and assigned life spiking from 1,500 hours to 4,000 hours."
    Forrás: https://web.archive.org/web/2008032...urance-tests-for-s-117-engine-meant-for-su-35
    És lehet ez a magyarázat arra, hogy miért kevesebb és kevesebb a megrendelés orosz hajtóművekből.
     
    endre likes this.
  18. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Mondjuk itt érdemes lenne utánanézni annak, hogy ki mit ér élettartam alatt?
     
    endre and molnibalage like this.
  19. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ebben nem vagyok biztos. Az 1500 órában. Bár kérdés, hogy a life span akkor az két nagyjavítás vagy teljes üzemidő.

    Itthon csak kettő együléses 29-es repült 1000 óra felett, és 2-3 900 óra táján. És mégis kaptak egy hajtómű nagyfelújítást. Asszem. Meg mintha ezen folyamat során (nekem ezt mondta valaki), a magyar fél nem kérte a forszázskamra csempék cseréjét és emiatt lett a tűz és -1 gép.

    Pontosan.
     
    endre likes this.
  20. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Ha a kínaiak komolyan gondolják a sorozatgyártás felpörgetését és tényleg csak a hajtómű a gond, akkor tudnunk kéne, vagy nagyon hamar meg kéne tőrténniek egy jelentős oroszországi hajtóműrendelésnek. Ha ez nem történik meg, az, azt jelenti, hogy beérett annyira a hazai fejlesztés, hogy elboldoguljanak azzal.
     
    endre and Roni like this.

Ezen oldal megosztása