J-20 Mighty Dragon (Chengdu,Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 079
11 757
113
FJMQXMqUcAEhPaM
 
W

Wilson

Guest

Az 1. PLA Légierő dandár J-20-as vadászgépei...​


Gyönyörű és érdekes fotók és videók a Népi Felszabadító Hadsereg Légierő 1. dandárjának J-20-as vadászgépeiről. Jelenleg a J-20-as vadászgépek a PLA Légierő három harci dandárjánál (9., 1. és 5. dandár), valamint két másik harci kiképzőközpontban (Dingxin és Tsangzhou) állnak szolgálatban. Ez az, amit biztosan tudunk. A J-20-asok becsült összlétszáma mostanra valószínűleg legalább 80-90 darabra tehető. Legalábbis ezeknek a videóknak a képkockáin néhány repülőgép CB0255 és CB0256 gyári sorozatszámon látható, vagyis elméletileg 55 és 56 gépet már legyártottak a J-20 második gyári sorozatából, amelyet kínai WS-10C motorokkal gyártanak. A J-20-as első gyári sorozatában, amely AL-31F hajtóművekkel készült, legalább 25-30 gépnek kellett lennie. Legalábbis az első széria CB0121 gyári sorozatszámú gépéről vannak információk, azaz az első széria 21. gépéről tudunk.


http://english.chinamil.com.cn/view/2022-01/18/content_10124136_3.htm










 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Szittya
W

Wilson

Guest
Néhány jó felvétel a WS-10C hajtóművek fúvókáiról is, amelyek most kerülnek a
J-20-asra.







Nos, még egy pontra hívták fel a figyelmet a figyelmes kritikusok. Az első gyártási sorozat megmaradt
J-11B-t, amelyek a 2000-es évek második felében az egyetlen AL-31F hajtóművekkel gyártott J-11B-k voltak, a hajtóműveket végül mégiscsak WS-10 hajtóművekre cserélték.

ilyen volt

ilyen lett


Colonelcassad
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 784
30 551
113
Érdekes, hogy nem csak a kabintető kontúrját, de a kereten elől-belül található két fehér tartályt is sikerült átvenniük:


12hklajzquc81.jpg
Miért ütközhet nehézségekbe, hogy az oroszok is "F-22" kabintetőt rakjanak a Szu-57-re? Vagy csak nem akarnak, nem látják lényegét?
Mi van abba a két tartályban, hogy a J-20-ra is kellett?