Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Csak le kellett volna merülni és akkor azonnal elalszik a tűz... Ez azért nem magfizika!
Az "idióták", hogy ez nem jutott az eszükbe.....Csak le kellett volna merülni és akkor azonnal elalszik a tűz... Ez azért nem magfizika!
Ezért kellett volna feltölteni a hajótestet vízzel. Nincs oxigén nincs tűz. Általános iskola...Az "idióták", hogy ez nem jutott az eszükbe.....
"1988. április 24-én a Bonefish az USS Carr irányított rakétás fregattal közös gyakorlat során lemerült Florida atlanti partjaitól mintegy 260 km-re (160 mérföldre), amikor tengervíz kezdett szivárogni az akkumulátor-ellátó kábelcsatornában lévő kábelekre és elektromos csatlakozókra A zárlatok ezt követően robbanást okoztak, amely perceken belül tűzbe csapott át, és az akkumulátortérben a hőmérséklet elérte az 1200 Fahrenheit- (650 Celsius-fok) fokot. A hő olyan erős volt, hogy megolvasztotta a fenti térben tartózkodó személyzet tagjainak cipőtalpát.
A Bonefish a felszínre tört, és a kapitány utasította a legénységet, hogy hagyják el a hajót. A Carr egyik hajójának, valamint a Carr és a USS John F. Kennedy repülőgép-hordozó helikoptereinek legénysége 89 embert mentett ki. Larry B. Grossman harmadosztályú altiszt, a hetes tengeralattjáró-elhárító helikopteres század (HS-7) légi mentőúszója és tengerészbúvára, saját biztonságát teljesen figyelmen kívül hagyva egy H-3-as helikopterről az óceánba ugrott, és több mint három órán át mentette a bajba jutott tengerészeket. (A haditengerészeti
AIRR-i a haditengerészeti különleges műveletek (Naval Special Operations, NSO) közösségének tagjai, amely olyan személyzetből áll, akik a leglehetetlenebb küldetéseket és a legnehezebben elérhető célokat vállalják, és arra hivatottak, hogy a világ legjobb vészhelyzeti reagáló egységei legyenek.) Az első túlélő pánikjában leütötte Grossman maszkját, és Grossman lemondott saját mentőmellényéről, hogy megnyugtassa a tengerészt. Grossman altiszt több ezer métert úszott a háborgó vízben, és 19 élet megmentéséért kapott elismerést. Grossman szemei majdnem bedagadtak az üzemanyagtól és a sós víztől, és kisebb vegyi égési sérüléseket is szenvedett a testén az óceánba ömlött gázolaj miatt. Sérülései miatt éjszakára a hordozó orvosi osztályán maradt. Grossman később rendkívüli hősiességéért az elnöktől megkapta a Haditengerészet és a Tengerészgyalogság kitüntetését. (A Navy and Marine Corps Medal az Egyesült Államok Haditengerészeti Minisztériumának legmagasabb, nem harci hősiességért adományozható kitüntetése, amely közvetlenül a Bronze Star Medal felett áll az amerikai fegyveres erők kitüntetéseinek rangsorában).
A mentőakció parancsnokságaként szolgáló USS McCloy fregatt a Bonefish mellé húzódott, hogy eltávolítsa a holttesteket. Ezt követően a USS Hoist, egy mentőhajó a Bonefish-t a dél-karolinai Charlestonba vontatta. A legénység három tagja - Ray Everts hadnagy, Bob Bordelon első osztályú rádiós (RM1) (SS) és Marshal Lindgren harmadosztályú (YN3) (SS) matróz - meghalt a tűz következtében
A haditengerészeti hatóságok úgy ítélték meg, hogy a Bonefish sérülései túlságosan kiterjedtek ahhoz, hogy javításuk indokolt legyen, ezért úgy döntöttek, hogy kivonják a forgalomból és leselejtezik.
Kivonás....
A haditengerészet 1988. szeptember 28-án leszerelte a Bonefish-t. 1989. február 28-án törölték a haditengerészeti hajólajstromból, és 1989. augusztus 17-én selejtezték. A Northrop Grumman később megvásárolta a hajótestet tengeri koncepciók tesztelésére."
Sutton szerint Izrael következő generációs - természetesen Német gyártmányú - "Dakar" osztályú tengeralattjárója egy ballisztikus rakétahordozó hajó lesz
http://www.hisutton.com/Israel-Dakar-Class-Submarine.html