1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

EMBRAER KC-390

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2013. március 17..

  1. formosa1

    formosa1 Active Member

    Ezt tudjuk, de az már nehezen hihető, hogy majd épp az Embraer jön elő a civillel az "idióta" Airbus, Boeing és az Iljusin előtt...!
    Bocsánat, az LM-et kifelejtettem, pedig a Herky-nek van civil változata is...!
     
  2. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Milyen nagyot ránt teherdobásnál az ernyő a repülőgépen......

     
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Most tényleg vegyünk olyanoktól repülőt, akik egy motorkerékpárt se tudnak megtervezni?
     
  4. fedett_mókus

    fedett_mókus Well-Known Member

    attól hogy motorkerékpárt nem tudnak tervezni ez még lehet MAJD egy jó gép , de nem a következő 10 évben , itt van ezzel a legnagyobb probléma hogy ennyi időnk nincs
     
  5. formosa1

    formosa1 Active Member

    Csak ritka jó gép lehet, mert a fenti áron nem sokan fogják megvenni... :)
     
    fedett_mókus and gacsat like this.
  6. Phoenix

    Phoenix Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Az EMBRAER elég nagy tapasztalattal bír a repülőgép-gyártásban, nem szabad lenézni őket. Elég csak a sikeres ERJ, E-Jet vagy Tucano gépcsaládokra gondolni. Az, hogy egy számukra új területen próbálgatják a szárnyukat, mindig nehéz. De még az Antonovnak is meggyűlt a baja az An-148/158/178 gépcsaláddal pedig ők igencsak tapasztaltak az utas- és teherszállítók terén...
     
    misinator, Nagy Csaba, alfa74 and 9 others like this.
  7. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Most tényleg olyan kommentjét vegye komolyan, aki számtalanszor bebizonyította, hogy műszaki és természettudományos analfabéta?
     
  8. angelsoul

    angelsoul Well-Known Member

    Alapból egy ICAO és IATA tagállam - vonatkoznak rá az Annexek, szóval a gyárból nem gurulhat ki olyan gép, ami nem felel meg a nemzetközi előírásoknak.
    Innen tovább be sem repülhet Amerikába (FAA) vagy Európába (EASA), ha nem felel meg a hatóságok saját vizsgálati paramétereinek és a CoA nem felel meg a saját követelményeiknek - vagyis lényegében levizsgáztatják a saját szabálykönyvük szerint, már ha azt akarja a gyártó, hogy ott is repülhessen.

    A Szuhoj is szépen eljárta ezt a saját gépeivel és meg is kapta ezeket - naponta látom őket, megfelelnek azoknak az országoknak a standardjainak, melyekben repülnek.

    Summa: egy repülőgép ma már be sem repülhet egy kifutódra sem, ha nem felel meg a helyi hatóság elvárásainak, legyen az Boeing, Airbus, Embraer, Bombardier, akármi.
     
    Nagy Csaba, alfa74, fishbed and 3 others like this.
  9. formosa1

    formosa1 Active Member

    Senki sem nézte le őket, de a tapasztalat nem ok arra, hogy aranyáron adjanak valamit. Az eddigi sikereiket jórészt annak köszönhetik, hogy versenyképes árakkal működtek, és így váltak piacvezetővé pl. a civil regionáljetek gyártói között.
    Ráadásul ez egy katonai gép, melynek fejlesztését részben vagy egészben a brazil állam állta. Ennek fényében végképp furcsa az eltúlzott árcédula.
     
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Miért? Mennyi az árcédula? Talán van hivatalos ajánlat több országnak?
     
    Nagy Csaba likes this.
  11. emel

    emel Well-Known Member

    Talán volt az Embraer-nek valami sikertelen motorkerékpár gyártmánya?!! Meg egyébként ha volt is hol itt az átfedés, mi köze a motorkerékpárnak a repülőgéphez, csak nem képzeled, hogy ugyanazok tervezik és gyártják mindkettőt?!! Ilyen alapon vegyünk valami Lamborghini gyártmányú szállítógépet, mert azok nagyon értenek a traktorgyártáshoz meg még jobban a sportkocsihoz is!! Ja, hogy a Lambo nem is gyárt repülőgépeket, pedig annyira értenek a sportkocsikhoz?!
     
    Nagy Csaba, tindalos, alfa74 and 3 others like this.
  12. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    ;)
     
  13. emel

    emel Well-Known Member

    Az még mindig csak kb. annyi mint a japán C-2 ára (ha azóta az is meg nem drágult), viszont a japán légitankolni nem tud, a brazil meg arra is alkalmas, tehát többfeladatú gép.
     
  14. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A Lambo egy traktorgyár. A tulaj, amikor összeveszet a helyi Ferrari kereskedővel, úgy gondolta, hogy a meglevő műszaki tapasztalatok alapján tud ő jobbat is csinálni. Különben a Tatra személyautók is így keletkeztek. Épp csak előbb negyven évig gyártottak teherautókat.
    Különben brazil motorom van. Honda felirattal.
     
  15. formosa1

    formosa1 Active Member

    137 millió USD, Terminator rakta be fentebb, és ennyit a programban résztvevő portugáloktól kértek. - Akkor szerinted mennyiért adnák más országoknak...?!?

    A C-2 meg nem versenytárs, eredetileg nem is exportra szánták, tehát NE keverjük ide! /Mellesleg Japánnak a civil B762ER-ből átalakított szállító-tankergépei is vannak./
     
  16. Phoenix

    Phoenix Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Jelenleg is van európai képviselete Franciaországban és számos hivatalos karbantartói partnere is. Ne felejtsétek mennyi polgári Embraer repül az öreg kontinensen...

    Tessék felmenni akár a bizjetes, akár a polgári repüléses oldalukra és látszik, hány képviseletük, karbantartó partnerük van ideát.

    (pl biznisz jetek esetében: UK, Németo., Svájc, Cseho., Franciao, és ezek csak az authorized service centers, azaz a gyártó hivatalos karbantartó képviseletei, nem azok listája, akik rendelkeznek bármely EMBRAER típusra karbantartói engedéllyel)
    https://executive.embraer.com/global/en/customer-support?type=1&region=Europe&aircraft=10

    Commercial 14 db
    http://adm.embraercommercialaviation.com/pt-br/MarketInfo/catalogo_oficinas_SS.pdf


    Ezeken a partnereken keresztül már elég stabil az európai piac lefedése, nem arról van szó, hogy 1-2 cég foglalkozik világszerte a típussal és ennyi.
     
    Nagy Csaba, ms07, alfa74 and 3 others like this.
  17. Fade

    Fade Well-Known Member


    HIrtelen a 160m$os A400M nem is tűnik drágának.
     
  18. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Lesz ez majd olcsóbb is. Mint az F-35. Lehet még a tervezett 55 millió USD/db árat is elérik egyszer. Csak ahhoz több száz gépet el kellene adni...
     
  19. emel

    emel Well-Known Member

    Annál drágább gép nincs, mikor a flotta 60-80%-a repülésképtelen, és mintha a Luftwaffénél ilyesmi rendszeresen előállna az A-400M-ekkel (pl. 7-ből 1 repülőképes!!)!! Ez akkor is a világ legdrágább gépe lenne, ha a gépenkénti vételára a legolcsóbb lenne - de nem így van sajnos. Ha a szükséges szállításokhoz állandóan plusz gépeket kell bérelni, az Atlasz-ok meg a földön várnak az egyszer majd megérkező alkatrészekre, az azt jelenti, hogy ugyanazt a szolgáltatást duplán kell kifizetni. Ha ebből az egyik még rohadt drága is (a vételár), akkor nincs miért ezen gondolkozni ... :(:mad: Talán nem véletlen hogy egyre többen szabadulni akarnak ezektől a gépektől, és helyettük vagy legalábbis melléjük Herculeseket vesznek.
     
    formosa1, tindalos, nyugger and 4 others like this.
  20. Fade

    Fade Well-Known Member

    hát van rá összesen 33db rendelés... Portugálokéval együtt.
     

Ezen oldal megosztása