1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

EMBRAER KC-390

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2013. március 17..

  1. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Sztem a kettő nem kell, hogy kizárja egymást. Egyébként MÉG van zsé.
     
  2. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Ezt most olvastam, hogy az USA-ban hogy orvosolták részben. Biztos sokaknak ismert csak nekem újdonság. Ha bevandorlo vagy és jelentkezel a seregbe, x évet aláírsz még az amúgy nehezen megszerezhető állampolgárságot is megkapod. Sőt a családod is. A németek is ezen a vonalon indultak el. Nem azt mondom, hogy követendő példa, csak ez a letszamhiany nem csak helyi probléma. Persze a legjobb megoldás a Jolly Joker, több pénzt kell adni.
     
    tindalos likes this.
  3. krisss

    krisss Well-Known Member

    Gatyám mégsincs :)
     
  4. krisss

    krisss Well-Known Member

    Nem utálom, egyáltalán, csak az alapokat felejtették el az urak úgy 30 éven át folyamatosan. Mert vesznek egy raklap gépet, személyi állomány meg nem lesz hozzá, mert az állomány gondjai valahogy nemigen szoktak szóba kerülni a fejlesztések közepette.
     
    luperator, fip7, wolfram and 3 others like this.
  5. krisss

    krisss Well-Known Member

    Több ezres pilótahiány van az amerikai haderő különböző haderőnemeinél. Talpast tudsz összekaparni a mexikóiakból (mondjuk abból is éppúgy hiányuk van) de mást nehezebb azért.
     
  6. blogen

    blogen Well-Known Member

    Zsé van, nem gatya! :p
     
    SilvioD likes this.
  7. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    bemész a KRB-be, oszt zsa...
    :p
     
    krisss likes this.
  8. krisss

    krisss Well-Known Member

    És kijövök 32 darab legénységi törölközővel :D
     
    fip7, wolfram, zeal and 1 other person like this.
  9. formosa1

    formosa1 Active Member

    Remélem Herky. Pláne ha a brazilokkal tárgyaló sok idióta belátja, hogy hasonló árért 1 kiforrott és már sokszor bizonyított típust vehetünk...!!!
     
  10. rejsz felügyelő

    rejsz felügyelő Well-Known Member

    Azt azért ne feledjük hogy pár napja mondtak vissza valami kézigránát-beszerzést. Kézigránát. Egy filléres tétel ami ugyanúgy alapvető mint a gyakorló vagy sisak, mellény. Ezek ha nincsenek normális mennyiségben és minőségben, akkor tökmindegy milyen repülővel hurcibáljuk a talpasokat.
     
    krisss likes this.
  11. arcas

    arcas Well-Known Member

    Volt ilyen terv. Egyenlőre még mindig a KC a befutó, ha tetszik - ha nem.
    A Hercules egy kiváló és sokoldalú gép. A KC-ből is az lesz.
     
    wolfram, Centurio, alfa74 and 5 others like this.
  12. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Árban van lényeges különbség a kettő között? Vagy csak a vele járó politikai és gazdasági szempontok az érdekesek.?
     
  13. borisz

    borisz Well-Known Member

    Jóó, de attól még nem lett több, se kevesebb alapja, hogy többen idézték. :D
     
  14. formosa1

    formosa1 Active Member

    Ezt honnan szeded? Talán a bunkó Benkő megálmodta? És mikorra lesz az? - Mert 1 jobb nevű gyártó A400-asából még évek múltán is több kell, hogy legalább 1 működjön...!!! - Mi a garancia, hogy ez a túlontúl új brazil csoda nem fog üzemképtelenül ácsorogni...?!? :(
     
  15. rappali_

    rappali_ Well-Known Member

    Néha elvesztem a fonalat; ha régi haditechnikát üzemeltetünk: fujj pénzszórás, meg minek, stb. De amikor a C-130 herkulesről van szó (ami az 50-es évek technikája), akkor az überkirály. Mitől? Mert lassú (600 km/h talán, szemben a kc-390 800-850 km/h val), iszonyatosan hangos (jól emlékszem az öböl háború idején éjszakánként a mély morajló hangjára) szemben a magas kétáramúsági mutatójú brazil géppel. Herki 20 tonnát cipel, szemben a másik 26-29 tonnájával. Mellesleg a hajtóműelrendezés kényelmesen magas mindkét gépen. Persze a herci AC változata marha vagány a nyomjelzős vulcannal, de könyörgöm... Persze kiforratlan, lehet, hogy rossz is a brazil gép (bár az önvédelmi rendszere is tetszik), de ilyen alapon csak levedlett gépet vegyünk, lehetőleg jó drágán is.
     
    fip7, alfa74, SilvioD and 7 others like this.
  16. krisss

    krisss Well-Known Member

    Mer zorbán azért.
     
    vata, borisz, tindalos and 4 others like this.
  17. formosa1

    formosa1 Active Member

    Kit érdekel a 26 tonna, mert mi a közel 20-at is alig tudnánk kihasználni. Sőt a 600km/h is bőven elég, mert szállítógépet veszünk, nem elfogóvadászt! A C-130J pedig az ezredforduló technikája, ráadásul már bizonyított, tehát a legrosszabb esetben 2-ből 1 biztosan üzemképes lesz...!!!
     
  18. arcas

    arcas Well-Known Member

    Nem, nem ő mondta. Tudom és kész.
    21-ben jön az első.
    Egyéb kérdés?! :cool: Nincs? Akkor további hasznos eszmecserét. :)
     
    exi, Centurio, alfa74 and 7 others like this.
  19. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ha már úgy belejöttel a szemelyeskedesbe...

    1. A hajtómű a világ egyik legelterjedtebb hajtóműve es nem egy szuperszonikus vadászgép core részéből "kokanyolt" kisszerias cucc, amivel ZÉRÓ tapasztalata volt a fejlesztőnek. Hát, olyanra is sikerült...
    2. Az Airbud soha semmilyen katonai teherszállító nem epitett.
    3. Ezt us erovel basztak rajuk. Olyan is lett...
    A KC390 finoman szólva mas korulmenyekkel készült...
    Picig gondolkozhatnal fetrentes es jelzők használata elott.
     
    fip7, wolfram, alfa74 and 9 others like this.
  20. formosa1

    formosa1 Active Member

    1. Nem személyeskedtem, hanem 1 levitézlett közszereplőt bíráltam.
    2. "Az Embraer soha semmilyen katonai teherszállítót nem épített! - Ennyit a "más körülményekről"... :(
     

Ezen oldal megosztása