Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Összeségében érdekel, mennyire fog beválni nekik ez az elképzelés.
A mindent kerekesre elképzelés vagy pont ez a pk verziós gép?Összeségében érdekel, mennyire fog beválni nekik ez az elképzelés.
A mindent kerekesre elképzelés vagy pont ez a pk verziós gép?
A jaguar/griffon koncepció.
Maga a koncepció már régen is létezett, a leváltandó járművek is ezt a könnyű kerekes irányvonalat követték. Annyi a változás hogy a Jaguar fegyverzete rugalmasabb felhasználást tesz lehetővé, így 3 másik járművet vált ki, ráadásul sok közös alkatrésze van a Griffonnal.Összeségében érdekel, mennyire fog beválni nekik ez az elképzelés.
Itt volt mostanában a Griffonról szó, úgyhogy ide teszem.
Csak annyi magyarázat a meglepődőknek, hogy a ez a MOL az nem a magyar olajipar cég, hanem egy frank tehergépjárműgyártó.CaMo program: A Nexter és a MOL együttműködési megállapodást ír alá a belga hadsereg GRIFFON-jának összeszerelésére.
A Nexter a belga MOL vállalatot választotta partneréül a belga hadsereg szárazföldi komponensének 2025-től a CaMo (Motorized Capability) program keretében a belga hadsereg szárazföldi komponensének felszerelésére szánt GRIFFON többfunkciós páncélozott járművek összeszereléséhez. A MOL teherautók, pótkocsik és speciális nehézjárművek gyártására szakosodott vállalat, amely már korábban is dolgozott a védelmi ipar számára.
A CaMo programot, amelyben a Nexter ipari fővállalkozóként működik közre stratégiai alvállalkozóival, az Arquus-szal és a Thales-szel, 2019-ben indította el a belga és a francia kormány. Célja a belga hadsereg szárazföldi komponensének motorizált dandárjának felszerelése és teljes mértékben interoperábilissá tétele a francia hadsereg SCORPION egységeivel, mind a doktrína, mind a felszerelés tekintetében.
A MOL-lal április 11-én aláírt ipari együttműködési megállapodás egyike a Nexter által a CaMo program keretében a belga védelmi ipar szereplőivel folytatott számos együttműködési projektnek. A szárazföldi komponens 382 GRIFFON-ját a MOL fogja összeszerelni, amely az új partnerétől, a Nextertől jelentős készség- és know-how-transzferben részesül.
Ez az átadás 2022 második felében kezdődik a gyártás és összeszerelés előkészítése érdekében, amely 2024 és 2030 között zajlik majd, és a MOL számára 25 teljes munkaidős egyenértékű munkahely tervezett növekedésével jár.
Ezen ne csodálkozzunk. Eleve könnyebb, egyszerűbb, nagy darabszámban gyártott, alkatrész is jobban van hozzá...