Értem, és egy HIMARS támadás ellen mit csinálsz? Mert pl. a NASAMS erre alkalmatlan, és a Patriotra max. nedves utalások szintjén került elő.Ez a szettelepites sok helyre kb. akkora baromság, mintha a US Navy kitálalná, hogy nem jo az az egy jol vedett CVN, legyen helyette 10 gépes kis CV, de ugy, hogy kíséretet nem tud adni melle.
Ennek hol van ertelme? Hiaba mozog, ha kvázi vedtelen. Ismert pozíciójú helyekre szettelepulni hulyeseg, ha nem tudod azokat vedeni.
Az airstrip uzem gyakorlas az a vegszukseg esete. Bar azt sem magyarázta el meg nekem senki, hogy ha pl. a bazis repterrol mar nem lehet felszállni, akkor oda hogyan kerulnek gepek. Vagy ki, mivel es hogyan mozgat annyi kerot es fegyvert es hol vannak ehhez az eszkozok. Vagy 0 ILS es palyafeny mellett rossz idoben hogyan repulnek?
Itthon rádásul nincs nagyon olyan ut, ahova le tuda szállni a Gripen. Aszfalt nem jo, a betonos autout es pályán nincs tablasitatlan szakasz. Eleve vicces, mert ilyen uzemhez le kell zarni az utat. Kettot lehet talalni, hogy ha nincs civil forgalom egy autplayan, akkor miert nincs. Egy SAR vagy ahhoz hasonlo AG radar uzemmoddal tiszán latszik, hogy van e forgalom a palyan vagy nincs...
Stb stb.
Be kell vedeni CM es dron ellen Kecsot es csa. Bunker, AHEAD lőszeres AAA es SAM. Ezen attorni azert elég megfeszulos mutatvany.
Ehhez képest egy vedtelen airstrip az vicc...
Nem a bunkert fogják ilyen esetben támadni, hanem a "stripet". 3-4 találat minimum 1 hétre a földön tartja a teljes flottádat. Az pedig nagyon sok!!!
Az összes szükségrepteret meg kicsit nehéz lenne HIMARSolni, nem. Kecsó ideális helyen van légirendészethez, de nagyjából az összes környező országból elérhető HIMARS távolságból.