Én továbbra is tartom, hogy harcjárműgyártás esetén nem lesz "órára szállítás".
Ez annyiban igaz, hogy tudjuk a véges megrendelt mennyiséget. Annyi szükséges alkatrészt fognak berendelni, amennyi ennek a mennyiségnek a legyártásához kell. Ha levonom a német gyártást, akkor nálunk 172 db harcjárművet kell összerakni. Ehhez kell alkatrész. Ennyit is fognak rendelni. Valamint, a szervizeléshez szükséges mennyiséget. Itt azonban ismernünk kellene a szerződést, a szervizelést illetően. Nyilván lesz egy idő intervallum, amennyi alatt a cég vállalja a meghibásodott alkatrészek cseréjét. Mit tudom én, mondjuk 48 óra. Vagy 72 óra. Ami persze elméleti, mert sok buktatója lehet az alkatrész ellátásnak is, de tekintve, hogy az anyavállalat európai, feltehetően megoldható, hogy egy kiesett jármű, pár nap alatt ismét hadra fogható lesz. Kiindulva az iparban szerzett ismereteimből, úgy gondolom, az anyacégnek van egy központi raktára. Ott elvileg minden alkatrészből van egy minimális mennyiség készleten. Amit ha kell, azonnal tudnak küldeni a felhasználóhoz. Amit kiküldtek, na ők azt rendelik meg, a nekik beszállító cégtől, vagy legyártják maguk, már ha olyan az alkatrész. Persze, ez szigorúan elméleti, mert nem tudom itt hogy lesz megoldva a szerviz.