Ne haragudj, de te valami álomvilágban élsz. A példád meg egyenesen nevetséges.
Bocs, de fullba tolod...
- Ha te pár méteren repülsz, akkor a vizuális horizontod, ha tükörsima terep van, akkor kb. 4-5 km.
- Teljesen esetleges, hogy a vizuális megközelítés sikerülni fog-e vagy sem.
- Válogatnak? Kiket? Hol? Lasszóval kell lassan pilótát fogni mindenütt és csökkentik a követelményeket is helyenként.
- A civil meg sokat repül és emiatt bármilyen hihetetlen is számodra, pont ettől jobb pl. alacsonyrepülés közbeno vizuális azonosításban és tájékozódásban, ha évi 200-300-400 órát is repül. A helikopter pilótáink volt, hogy évi egyszámjegyűt óraszámot repültek... Biztos fantasztikusan gyakorlottak voltak... A röpis példád ezért ökörség. Mert ebből a szempontból nem igaz.
Na még egyszer.Ugye képzett pilótáról írtam meg arról,hogy CAS-t csak az adhat akinek van jogosítványa rá(tudod tankerhez sem engednek oda ha nem repülsz eleget).Ezzel kezdtem!Szóval hagyd abba ezt a kevés repültórás dolgot mert butaságot beszélsz. Olyan ember nem ad CAS-t aki alig repül.