https://forum.htka.hu/threads/mil-mi-24-35-hind-superhind.336/page-35Mivel nincs nemzetközi Mi-24/35 topic, akkor ide írom.
Azt hiszem tálcán kínálja a sajtó a választ a nemrég egy másik topic-ban felmerült kérdésre; mármint, hogy mennyire lett felújítva a másik hangár Szolnokon...Hamarosan záróvizsgáznak az Acélkocka tanfolyamon résztvevők. Az MH 86. Szolnok Helikopter Bázisnál lévő leendő „repműszakiak” belekóstolhattak a gépészet és az avionika világába, az ejtőernyős altisztjelöltek pedig különböző ugrási feladatokban vettek részt...
Azt hiszem tálcán kínálja a sajtó a választ a nemrég egy másik topic-ban felmerült kérdésre; mármint, hogy mennyire lett felújítva a másik hangár Szolnokon...![]()
Jól fog kinézni, ha minden nap le kell majd söprögetni a tetejéről a lehullott vakolatot...Remélem A400-s méretűre![]()
Azt hiszem tálcán kínálja a sajtó a választ a nemrég egy másik topic-ban felmerült kérdésre; mármint, hogy mennyire lett felújítva a másik hangár Szolnokon...![]()
Mondjuk annyit azért fel lehet hozni a sereg védelmére, hogy csak a hangár egy részét látjuk... Lehet, hogy a sloziban meg színarany a csaptelep, illetve carrarai márvány a járólap, vagy cibetmacskában érlelt kávészemeket főznek le az mindent tudó félmilliós kávégépen... ki tudja...Megint kiderült hogy van különbség az interneten található információk (mindkét hangárra volt közbeszerzési eljárás és nyertes) és a valóság között.
Vagy a Z2026 kommunikációja (folyamatosan többesszámban írtak a hangárok felújításáról) és a valóság között. És ráadásul az egészet a HM média buktatja le. Persze biztos van rá egy jó magyarázat, a gyorsan változó elképzelések/nem várt körülmények/ráér mert nem szükséges most majd a H225M-he kell stb.
Egyébként a nyertes pályázatok és a megvalositás között lehet nagy különbség mint látjuk. Már nem tom honnan vettem, hogy a mindkét hangárt is felújították, (talán vki irta és készpénznek vettem.. .) de itt lófasz sem történt.Megint kiderült hogy van különbség az interneten található információk (mindkét hangárra volt közbeszerzési eljárás és nyertes) és a valóság között.
Vagy a Z2026 kommunikációja (folyamatosan többesszámban írtak a hangárok felújításáról) és a valóság között. És ráadásul az egészet a HM média buktatja le. Persze biztos van rá egy jó magyarázat, a gyorsan változó elképzelések/nem várt körülmények/ráér mert nem szükséges most majd a H225M-he kell stb.
Itt van róla minden részletesen.Megint kiderült hogy van különbség az interneten található információk (mindkét hangárra volt közbeszerzési eljárás és nyertes) és a valóság között.
Vagy a Z2026 kommunikációja (folyamatosan többesszámban írtak a hangárok felújításáról) és a valóság között. És ráadásul az egészet a HM média buktatja le. Persze biztos van rá egy jó magyarázat, a gyorsan változó elképzelések/nem várt körülmények/ráér mert nem szükséges most majd a H225M-he kell stb.
Én úgy emlékszem, hogy az egyik hangárra volt all inkluzív pimpelés míg a másiknak (a javító hangárnak) csak a tető rendbetétele (újra szigetelése stb..) volt bejelentve.Megint kiderült hogy van különbség az interneten található információk (mindkét hangárra volt közbeszerzési eljárás és nyertes) és a valóság között.
Vagy a Z2026 kommunikációja (folyamatosan többesszámban írtak a hangárok felújításáról) és a valóság között. És ráadásul az egészet a HM média buktatja le. Persze biztos van rá egy jó magyarázat, a gyorsan változó elképzelések/nem várt körülmények/ráér mert nem szükséges most majd a H225M-he kell stb.
Elég vagány!
Ez régi felvétel.Terepszínű a gép... ez vagy egy elég régi felvétel (bár tegnapi a feltöltési dátum), vagy nagyon lemaradtunk valamiről.
Minden évben augusztus 20-án van ez a bemutató Szolnokon a Tisza felett, előtte néhányszor gyakorolnak is.
Egyébként a nyertes pályázatok és a megvalositás között lehet nagy különbség mint látjuk. Már nem tom honnan vettem, hogy a mindkét hangárt is felújították, (talán vki irta és készpénznek vettem.. .) de itt lófasz sem történt.
Viszont remélem most kisátrazzák a gépeket és nekiállnak.
Egyébként hivatalosan kommunikáltak ilyet, hogy mindkettő felújítva? Mer ha igen az jó nagy blama.
Én úgy emlékszem, hogy az egyik hangárra volt all inkluzív pimpelés míg a másiknak (a javító hangárnak) csak a tető rendbetétele (újra szigetelése stb..) volt bejelentve.
Itt van róla minden részletesen.
Ez nem jelenti azt, hogy mindent egyszerre meg tudtak csinálni.
Ha tippelnem kellene, akkor azt mondanám, hogy a tetejét mindentől függetlenül le tudták már szigetelni mindkettőnek.
![]()
A fenti képen úgy tűnik, hogy az egyik tetejének szigetelése már elkészült a kép készítésekor (2019.08.16), a másik pedig éppen készült (a munkások a tetején vannak).
Gondolom, hogy a a puccba vágott hangár lesz a H145M karbantartó és repi hangár, a másikban meg a régi technikáé. De mivel nem állt rendelkezésre további állandó hangár, ezért a másik beton hangár belsejét csak később lehet felújítani. Alapvetően erre talán a nyári időszak jó lehet, pláne, ha azt vesszük, hogy elkészült a 2 sátor hangár is. Ezekbe ideiglenesen át lehet pakolni.
Kerestem a cikket de nem találtam, valamelyik főmufti mondta benne, hogy a tárolásra alkalmazott hangárt teljesen felújították, önterülős beton alap, fűtés, tető, stb mert az kell az új helikoptereknek, míg a javító hangárnak csak a teteje lett újra szigetelve -a rövid határidő miatt- és majd a későbbiekben fogják azt is felújítani.Mindig így fogalmaztak... de igazatok lehet, senki nem mondta azt hogy mindkét régi hangár egyszerre és egyformán lesz felújítva.