• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

W

Wilson

Guest
ezek az óvóhelyek átlag 5 négyzetméteresek, négy darabot elvisz egy teherautó, nagyobbak meg mint egy speciálisan megerősített lakókonténer, Grad rakéta találatát kell elviselniük, több cég is foglalkozik Izraelben ezek gyártásával,, amit néztem az ha rendelést kap, második hónaptól már 300 darabot szállít, havonta.
- ha Magyarországon gyártatná le az a szállítás, adózási szabályok miatt feldobná az árát az égbe. .....

thx, megpróbáljuk
Vagy ide

https://postimages.org/

De előre bocsájtom ha ezeken a fotókon nem látszik több ezer jó magyar munkásember amelyek egy 300 000 m2 csarnokban egyszerre 150 magyar felségjelzésű Lynxen dolgoznak, akkor jó pár türelmetlen fórumlakó "falkában" fogja "ízekre" szedni a képanyagot,hogy íme a bizonyíték arra,hogy ez csak egy "Patyomkin" beruházás és talán 2050-re fog évi pár darab Lynxel beindulni a termelés:):):).
 

szzsolt81

Well-Known Member
2020. október 24.
5 708
4 262
113
Vagy ide

https://postimages.org/

De előre bocsájtom ha ezeken a fotókon nem látszik több ezer jó magyar munkásember amelyek egy 300 000 m2 csarnokban egyszerre 150 magyar felségjelzésű Lynxen dolgoznak, akkor jó pár türelmetlen fórumlakó "falkában" fogja "ízekre" szedni a képanyagot,hogy íme a bizonyíték arra,hogy ez csak egy "Patyomkin" beruházás és talán 2050-re fog évi pár darab Lynxel beindulni a termelés:):):).
a vén terepi mobillal lehet valami,...

Próba.
 

szzsolt81

Well-Known Member
2020. október 24.
5 708
4 262
113
ha isten és a párt úgy akarja, kinézek egy hónap múlva is, akkor látszani fog hogyan haladnak. Fun fact: Zalazone mellette hivatalos nyilatkozat szerint 90 százalékban kész 4 év után, mellette kisbetűvel- "várhatóan az év végére elkészül..."
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
7 982
27 040
113
198172116_4240994075981239_4248519982273389566_n.jpg
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 923
73 356
113
Rheinmetall successfully develops key components for fuel cell system

Sample orders for cathode shut-off valves

Developing fuel cell-powered engines is one of the automotive industry’s top priorities. As an important technology partner of leading automakers, Rheinmetall AG and its subsidiary Pierburg GmbH are eager to do their part in perfecting fuel cell technology. Rheinmetall is therefore stepping up its development efforts in this area and currently working on a number of innovative components for advanced drive solutions.

In the process, the Group is bringing to bear comprehensive know-how in the field of actuators gained by Pierburg over more than four decades. Today the Neuss, Germany-based company is a globally successful, highly regarded supplier of control, bypass and shut-off valves, some of which are also necessary for alternative drive systems.

Pierburg has now booked sample orders from a prominent North-American customer for several hundred prototypes of a cathode shut-off valve. The company now expects to see nominations for full-scale production orders from other customers during the course of the year.

In order to meet various customer requirements regarding utilization, package and interfaces, Pierburg engineers systematically adhered to a modular approach, while simultaneously fulfilling future application needs. For example, the product range now includes valves for fuel cells with an electric output of up to 200 kilowatts. Furthermore, the company offers numerous variants of the basic design of its complete array of currently available electric actuators and interfaces. This makes it possible to meet practically any customer requirement.

Particularly with regard to shut-off valves, which isolate the fuel cell stack on the cathode side at the inlet and outlet points from the surrounding environment, the low leakage required for use with operating times of up to 12,000 hours has been successfully verified. Now under development, a new generation should increase the lifespan even further, bringing the number of operating hours in commercial vehicles and stationary applications to at least 20,000.


E3gb8HSX0AEzc4l