1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Iljusin Il-112

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Tcat által indítva @ 2013. december 21..

  1. misinator

    misinator Well-Known Member

    5 tonna?:D


    (Miközben irtóra tetszik ez a gép, mán' úgy esztétikailag)
     
  2. boki

    boki Well-Known Member

    2,5t.
     
    gacsat likes this.
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Gondolom a tömeget lehet csökkenteni az ár rovására.
     
  4. formosa1

    formosa1 Active Member

  5. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    UAC informátor szerint már megkezdődtek az áttervezési munkák, főként a teherrámpát és tehertérajtókat illetően. Az első prototípus esetén 1 tonnás szerkezeti tömeg csökkenést lehet vizionálni, míg a harmadik példánynál ez már minimum 2 tonnás lesz. Továbbá a sturman (azt hiszem navigátor magyarul) szerepe is felszámolásra kerülhet a típuson a tömegcsökkentés jegyében.
    https://tass.ru/armiya-i-opk/6652532
     
    gacsat, borisz and fishbed like this.
  6. formosa1

    formosa1 Active Member

    Két és fél tonnát nem lesz egyszerű "lefaragni"... :(
     
    gacsat likes this.
  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  8. Capslock27

    Capslock27 Well-Known Member

  9. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Úgy tudom, a futóművet újra tervezték.
    Kérdés, hogy ezzel mennyit tudtak faragni a tömegből. 2.5 tonnát biztosan nem.
    Szóval lesz még meló, ha csak ennyit változtattak.
     
    formosa1 and Capslock27 like this.
  10. boki

    boki Well-Known Member

    2t-t biztosan lefaragtak-amiről még korábban írtak.
     
    nyugger, fip7, fishbed and 3 others like this.
  11. Capslock27

    Capslock27 Well-Known Member

    .
    .
    Az első repülés után a túlsúly annyira veszélyes volt, hogy repülésképtelennek kellett a gépet minősiteni? Mert amúgy másként folytathatták volna addig a berepülési program legalább egy részét, hogy ne vesztettek volna egy full évet....
     
  12. boki

    boki Well-Known Member

    Miután sikeresen megoldották a gép tömegének csökkentését már le is festették az első gépet.
    [​IMG]
     
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ennek is műanyag szárnya lessz? ha már az MSz-21hez kiépítik a háttéripart.
     
  14. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Elviekben a hajtóművekben is van még potenciál. A TV7-117-es a Pratt&Whitney canada PW100-as családdal egy kategória, abból meg vannak 5-6000 lóerős verziók is. A Klimov a TV7-117-essel meg valahol 3000 lóerő környékén szenved. Ha megoldják a megbízhatósági és teljesítmény problémákat, akkor az Il-122V-be simán kerülhet a jelenleginél kétszer nagyobb tengelyteljesítményű orosz hajtómű is. Ezzel viszont nem csak az An-24-es és 26-os örökébe léphet a gép, de akár az An-32-esébe is és a valamivel nagyobb C-27J Spartan teljesítményével kerülhet egy szintbe.
     
    fip7, fishbed and gacsat like this.
  15. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Oroszország megoldást talált a "túlsúlyos" Il-112V problémájára



    [​IMG]

    Úgy tűnik, hogy az Aviation tervezői. S. V. Ilyushin "kitalálta, hogyan lehet megoldani a" túlsúly "problémáját az ígéretes Il-112V-n. A "Army Standard" című újság szerint az új generációs hazai katonai szállító repülőgépek tömege kisebb szerkezeti elemek eltávolításával csökkent.

    A kiadvány szerint a könnyű szállító repülőgépeknél módosítják a hajtóművet fedő fém burkolatokat és a fülke burkolatát,. A szakértők ugyanakkor hangsúlyozzák, hogy egy ilyen döntés semmilyen módon nem befolyásolja a repülőgép szilárdsági jellemzőit.

    Ennek a könnyű szállító repülőgépnek a,( Il-112 kódnevű) projektje a 90-s évek közepére nyúlik vissza . Kezdetben az Il-114 rövidített változata volt. Később azonban ezt a projektet átnevezték az Il-112V-e. Fejlesztése a 2000-s évek elején kezdődött.

    2014-g a projektet az elégtelen finanszírozás miatt többször felfüggesztették. Ugyanakkor 2011 májusában a Honvédelmi Minisztérium teljesen felhagyott az Il-112V-l az An-140 javára.

    2014-n az orosz katonai vezetés és az. SV Ilyushin ”szerződést írt alá az Il-112V fejlesztéséről. A könnyű szállítógép első repülésére 2019 márciusában került sor. Később kiderült, hogy jelenlegi súlya meghaladja a tervezettet.

    Meg kell jegyezni, hogy az Il-112V sorozatgyártása a fegyveres erők újrafegyverzésének állami programjának kiemelt feladata. Feltételezzük, hogy az új szállító repülőgépek első tétele a Repülőgép-erők számára 35-35 járműből áll majd.

    Forrás:topcor.ru
     
    fip7 and Terminator like this.
  16. Terminator

    Terminator Well-Known Member

Ezen oldal megosztása