1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Iljusin Il-76/-476 "Candid" / Il-78 "Midas"

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. borisz

    borisz Well-Known Member

    Csak a C-17 és a C-130.
    Az Iljuskának viszont nem hermetikus a raktere.
     
  2. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Állítólag a segélyszervezetek és az ENSz sírtak, hogy mi lessz, ha kitiltják a Il-76osokat a világból. A pusztába leszálláskor - azt írták - az a rendszer, hogy először leszáll az Il, aztán az irányítja a többit.
     
  3. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Közösség = közönség. :)
     
  4. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Azok se mai szerkezetek.....
     
  5. boki

    boki Well-Known Member

    Az uljanovszki Aviasztar-SzP gyárban elkészült az Il-78M-90A légi utántöltő repülőgép első példánya, mely a közeljövőben megkezdi a berepülési tesztjeit
     
    fishbed likes this.
  6. boki

    boki Well-Known Member

     
    fishbed likes this.
  7. boki

    boki Well-Known Member

  8. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Már 976-nál tartanak :eek:
     
  9. boki

    boki Well-Known Member

    Ez egy repülő laboratórium a ROSATOM számára.A rádióaktív sugárzás mérésére használják egyebek mellett.
     
  10. boki

    boki Well-Known Member

  11. boki

    boki Well-Known Member

     
  12. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  13. boki

    boki Well-Known Member

  14. papajoe

    papajoe Well-Known Member

    91+36 tonna kerozin,gondolom tilos a dohányzás a fedélzeten...
    Talán csak nekem nem evidens,de ugye a gép tudja maga is használni a szállított kerozint,így fent tud maradni napokig is?
     
  15. boki

    boki Well-Known Member

  16. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Úgy rémlik a Tu-160-k kapcsán lett régebben kitárgyalva, hogy nem is a keró a probléma a hosszabb távon történő folyamatos levegőben maradásnál, hanem a hajtóművek csapágyai illetve azok kenése a szűk keresztmetszet (a személyzettől eltekintve).
     
    fishbed likes this.
  17. papajoe

    papajoe Well-Known Member



    Hümm,hümm,majd rákérdezek Allesmor fórumtársnál,de ezt így nem egészen értem,vagy valami rekord sűrűn kell hajtómű olajat/csapágyakat cserélni a hattyú mocijaiban. Az én vaslogikám azt mondja,hogy ezek a tankerek,meg a hattyúk is az életük 90%-át szélsőségesen optimális körülmények között repülik,elérik azt a sebességet,magasságot amire tervezve/optimalizálva van a technika,és ott sétálgatnak. A maradék 10%-ban meg kihasználják a tartalékokat,felszállnak,emelkednek,gyorsítanak,manővereznek,vagy bármi,ami megterheli a motorjaikat.
    Gondolom több 100 óra az olajcsere periódus a motorokba,mert egy kör az Engelsről,usa partok oda-vissza sem 40perc.:D
     
  18. dudi

    dudi Well-Known Member

    Nem autó ezek eszik a kenőanyagot(minden hajtómű).
     

Ezen oldal megosztása