Il-76 Candid / Il-476 / Il-78 Midas (Iljusin)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 680
80 132
113
Algériában lezuhant egy katonai szállítógép. Több tíz halott.


Már 200 halottról írnak az Il-76 katasztrófája kapcsán. A hírek szerint nem sokkal a felszállás után lezuhant.
n3JDWy_Q3tQ.jpg
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 055
59 835
113
Szerintem ez az algériai Il-76-os, ami felszállás után közvetlenül zuhant le és ölt meg 257 embert, lehet, hogy amiatt veszett oda, mert az a több, mint 250 ember csak állt a tehertérben mindenféle kapaszkodás és rögzítés nélkül és ez a kb 18 tonnányi embertömeg felszálláskor elszabadult és elvitte a súlypotot farnehéz irányba. Valószínű átestek.
 
M

molnibalage

Guest
Szerintem ez az algériai Il-76-os, ami felszállás után közvetlenül zuhant le és ölt meg 257 embert, lehet, hogy amiatt veszett oda, mert az a több, mint 250 ember csak állt a tehertérben mindenféle kapaszkodás és rögzítés nélkül és ez a kb 18 tonnányi embertömeg felszálláskor elszabadult és elvitte a súlypotot farnehéz irányba. Valószínű átestek.
Mind a cargo B747?
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 311
13 239
113
Szerintem ez az algériai Il-76-os, ami felszállás után közvetlenül zuhant le és ölt meg 257 embert, lehet, hogy amiatt veszett oda, mert az a több, mint 250 ember csak állt a tehertérben mindenféle kapaszkodás és rögzítés nélkül és ez a kb 18 tonnányi embertömeg felszálláskor elszabadult és elvitte a súlypotot farnehéz irányba. Valószínű átestek.

Hát ez így van, a meg kőkeményen a commander meg a loadmaster felelőssége, hogy nem ellenőrizte az élő rakomány lekötözését. Ebben az esetben kell figyelőszemélyzet (szekcióként), aki nem engedi őket felállni. Cabin crew feladata ez is részben. Amúgy egyik oka miért kötelező az övet becsatolni fel/leszállásnál.
M&B nem játék.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 085
15 026
113
Szerintem ez az algériai Il-76-os, ami felszállás után közvetlenül zuhant le és ölt meg 257 embert, lehet, hogy amiatt veszett oda, mert az a több, mint 250 ember csak állt a tehertérben mindenféle kapaszkodás és rögzítés nélkül és ez a kb 18 tonnányi embertömeg felszálláskor elszabadult és elvitte a súlypotot farnehéz irányba. Valószínű átestek.
Nekem is ez ugrott be először mikor megnéztem hogy egyáltalán mekkora az Il-76 tehertér-felülete, ott nemigen lehetett ennyi ülés.
 

beta

Well-Known Member
2011. október 26.
5 353
8 487
113
Nekem is ez ugrott be először mikor megnéztem hogy egyáltalán mekkora az Il-76 tehertér-felülete, ott nemigen lehetett ennyi ülés.

Dettó. Amikor láttam, hogy mennyit embert lehetne kb csak biztonságosan szállítani, akkor nekem is az jött le, hogy ezek lehet hogy álltak és akkor nem voltak stabilak. Ritka balfék hiba.