1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

India

Diskurzus a(z) 'Biztonságpolitika' témában - boki által indítva @ 2013. szeptember 20..

  1. Python

    Python Well-Known Member

  2. Schurrer

    Schurrer Well-Known Member

  3. kacsacsor

    kacsacsor Well-Known Member

    A határon a helyzet változatlan.
     
  4. kacsacsor

    kacsacsor Well-Known Member

    Idő képsorozat a Galwan völgyből, ahol az összecsapások voltak.
     
  5. milagro

    milagro Well-Known Member

    fip7, borisz and antigonosz like this.
  6. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Pakisztán személyzet nélküli robotizált járműveket küld az indiai határhoz
    Író Ata
    Publikálva 2 órája

    [​IMG]
    (Fotó: Lex Kitaev)



    Az Sputnik orosz székhelyű hírügynökség jelentése szerint június 23-án a pakisztáni hadsereg számos személyzet nélküli robotizált járművet küldött az indiai határon lévő Kashmir határövezetbe.

    A régió ellentmondásos területein az információk szerint ezeket a robotizált fegyver platformokat a pakisztániak már bevetteték az indiai rendőrséggel a májusban lezajlott konfliktus során.

    Azt régióba szállított, személyzet nélküli robotizált járművek , nagyon hasonlítanak az orosz„Platform-M” személyzet nélküli járműre.

    A Platform-M İKA egy személyzet nélküli robotizált jármű-platform, amelyet az NITI Progress fejlesztett ki az orosz védelmi minisztérium megbízása alapján. A járművet először a győzelem napi felvonuláson mutatták be Kalinyingrádban, 2015. május 9-én.

    A személyzet nélküli robotizált járművet hírszerzéshez, álló és mozgó célok felderítéséhez és megsemmisítéséhez, járőr- és terepi védelmi feladatokra lehet használni. Az irányított fegyvereket automatikus vagy félautomata vezérlőrendszer vezérli.

    A járműbe beépíthető az RPG-26 rakétavető és a 7,62 mm általános célú géppuska, a járművek elérik a 25 km / órás sebességet, és LOS (látóvonal) technológiával akár 16 km-s távolságból is irányíthatók. Az ilyen járművek, kiváló felhasználhatóak a pakisztáni hadsereg határkonfliktusaiban.

    [​IMG]
    Platform-M pilóta nélküli földi jármű. (Fotó: Lex Kitaev )

    Pilóta nélküli földi járművek csata / terepi használatra


    Mindenekelőtt a harci térségben részt vevő İKA-k képesnek kell lenniük megszakítás nélkül működni mindenféle terepen és időjárási körülmények között.

    Az ICA-k kritikus fontosságúak a harci zónákban, mivel képesek a rutinszerű és viszonylag unalmas feladatokat elvégezni , lényegében mechanikai rendszerként képesek ismétlődő feladatokat gyorsan és pontosan elvégezni, veszteségeik kevésbé fontosak, mint a személyzet veszteségei,

    Platform-M pilóta nélküli földi jármű

     
  7. Schurrer

    Schurrer Well-Known Member

  8. Roni

    Roni Well-Known Member

    Újabb indiai keménykedés

    India conducts large military exercises with T-90S tanks and BMP-2 IFV along the border with China
    [​IMG]

    A héten apache heliket és Rafale gépeket telepít a kínai határhoz határhoz .
     
  9. Lord Gazember

    Lord Gazember Well-Known Member

    Amennyit a képen látunk, annyi működik. :D
     
    tonyo and Roni like this.
  10. Python

    Python Well-Known Member

    Június közepén évtizedek óta nem tapasztalt hevességű konfliktus tört ki az indiai-kínai határon, az összecsapásokban legalább 20 indiai katona meghalt, és ugyan hivatalosan erről keveset tudni, de indiai értesülések szerint több tucatnyi kínai áldozat is volt.
    Kína és India között hosszú évtizedek óta zajlanak határviták Kasmírban és Arunácsal Pradesben, többek között azért, mert ezekben a régióban vannak szakaszok, ahol nem rajzolták meg korábban teljesen a határvonalakat, de miután Kína bekebelezte Tibetet, a határok jelentősége sokkal fontosabbá vált. A határviták miatt 1962-ben háborúzott is a két ország: a mindössze egy hónapig tartó háború sima kínai győzelemmel ért véget. Határvillongások és kisebb összecsapások változó intenzitással azóta is előfordultak, de ennyire súlyos konfliktusra nagyon régóta nem volt példa.
    A helyzetet bonyolítja, hogy a két ország között nem hagyományos határok húzódnak, hanem az úgynevezett „Tényleges Ellenőrzés Vonalához” (Line of Actual Control – LAC) viszonyítanak, ami egy vitatott, de többé-kevésbé általában tiszteletben tartott határszakasz, 3340 kilométer hosszan.
    És minden jel szerint arra lehet számítani, hogy a jövőben egyre feszültebb lehet a régióban a helyzet. Nemcsak azért, mert mindkét országban erősen nacionalista vezetés van hatalmon, melyeken a járványhelyzet és a gazdasági visszaesés miatt folyamatosan nő a belföldi nyomás, és így lehet számítani rá, hogy ezt külső ellenségek felmutatásával igyekezhetnek csillapítani, hanem mert mindkét ország nagy építkezésekbe is kezdett, ami miatt egyre nagyobb haderőt képesek a világtól amúgy meglehetősen elzárt régiókba juttatni. Feltételezések szerint a júniusi konfliktus is egy ilyen építkezés miatt robbanhatott ki: közel 20 év után tavaly lett kész az a 255 kilométeres út Indiában, mellyel könnyebben megközelíthető a világ legmagasabban, több mint 5000 méterrel a tengerszint felett fekvő légibázisa Ladakh régióban.
    A Himalájában kezdett lázas építkezési versenybe a két atomhatalom
     
    fishbed and Pogány like this.
  11. kamm

    kamm Well-Known Member

    plushun and Fennek like this.

Ezen oldal megosztása