1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

INS Vikramaditya (ex-Baku/ex-Gorskov, Projekt 1143.4)

Diskurzus a(z) 'Repülőgép-hordozók' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 5..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A 0:36-nál láthatóra gondolsz? Mert ne keverjük már össze az egész orrkúpot egy hosszú rugalmas elemével. Ráadásul nem is fél méterről van szó.
     
  2. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Ezzel a hajóval az a nagy esztétikai bánatom, hogy a "sziget" pont nem a fedélzet szélén van, így egy jókora helyet vesz el a fedélzet munkaterületéből és hagy meg egy totál felesleges placcot a hajó jobb oldalán. A másik meg, hogy nincs gázsugár terelő felhajtható deflektorlap, ami nagy mértékben bonyolítja a fedélzeti munkát a felszállások idején.
     
  3. boki

    boki Well-Known Member

    A Vikramadatiya mindossze 40 000 t vízkiszorítású, tehát kisebb a Kuznyecovhoz képest(60 000t)
     
    fip7 likes this.
  4. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Tényleg, még a multkori, Kuznyás videónál vettem észre, csak elfelejtettem. A 29-esek indításánál nem hajtották fel az áramláterelőket, csak a 33-asoknál.
     
  5. emel

    emel Well-Known Member

    Nem az orrkúp mozog, hanem csak a csúcsán lévő pitotcső hajladozik.
     
    gacsat likes this.
  6. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Tényleg.
     
  7. boki

    boki Well-Known Member

    Vikramadiya kazánjai

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    antigonosz and gacsat like this.
  8. boki

    boki Well-Known Member

  9. jani22

    jani22 Well-Known Member

  10. notaricon

    notaricon Well-Known Member

Ezen oldal megosztása