1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Járványok, fertőzések

Diskurzus a(z) 'Biztonságpolitika' témában - megazez által indítva @ 2020. január 29..

Címkék:
  1. blitzkrieg

    blitzkrieg Well-Known Member

    Teheránban 15-16 fok van napközben és mostanában szakad az eső.
     
    Leonidas likes this.
  2. phaidros

    phaidros Well-Known Member

    Ok!
    Pedig eddig meg az volt a mantra, hogy csökkennek az eladások Európában; nem?
     
  3. honved

    honved Well-Known Member

    Én a szakszervezetisektől hallottam a hírt. Viszont nem gondolm, hogy egy autógyár átverje egy fő beszállítóját, hogy mit gyártson, illetve mit fejlesszen tovább, alkatrészként. Ez a hír inkább támpont a jövőre nézve. Nem tudom, csak gondolom, hogy még néhány évtizedet látnak a bajorok a belső égésű motorokban, mielőtt kicserélik elektromosra. Addig kiforrja magát az út technika. illetve az olaj is elfogy majd, vagy nem. :)
     
    Leonidas and b4l4g3 like this.
  4. milagro

    milagro Well-Known Member

  5. honved

    honved Well-Known Member

    Diesel hiszti volt, feltehetően ellenérdekelt felek részéről, a németek ellen.
     
    b4l4g3 likes this.
  6. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Egy gazdasági visszaesés után nem luxusautókra lesz igény, és az egész európai autipar a prémium és nagy autók felé mozdult, az EU a kisautókat pedig szabályosan kinyírta a németek által tollbamondott új emissziós szabályozással.
     
    fip7, Lelkeslaikus, Leonidas and 2 others like this.
  7. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Dieselben a PSA és az FCA is elég erős volt, nem csak a németek tudtak jó dieselt csinálni.

    Mondjuk nem kár a személyautós dieseldömpingért.
     
  8. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    Könnyítést a következő évekre elképzelhetőnek tartok, de drasztikus fordulatra nem számítok. A politika ezt az elektromos kérdést már eldöntötte.
     
    blitzkrieg likes this.
  9. luperator

    luperator Well-Known Member

    Relatív gyerekcipőben jár a technológia és hát a legnagyobb gondjuk az akku hiány mellett az energiatárolás hatékonysága, hiába emlegetik a töltést. Hihető a sztori, pláne amilyen a helyzet most Európában.
     
    b4l4g3 and honved like this.
  10. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Szerintem a hibrid vonal fog nagyot menni limitált elektromos hatótávval.
     
    b4l4g3 likes this.
  11. SilvioD

    SilvioD Well-Known Member

    A gazdasági visszaesés mindig a a közép és az alsó kategóriát sújtja jobban. Prémium cuccra a gazdagoknak akkor is lesz pénzük.
     
    blitzkrieg, b4l4g3 and honved like this.
  12. honved

    honved Well-Known Member

    20 év múlva nevetünk a mai akkumulátorokon és töltési technológián. Kezdeti dolog ez még. Persze, ez a jövő, de ott az olaj lobbi is és van vagy 50-70 évre elég olaj. Ha nem többre. Mondjuk én gyerekkoromban is azt tanultam, hogy a föld kőolajkészlete 50 évre elég. Na, az lassan 40 éve volt és most is van annyi, vagy több. :)
     
    blitzkrieg, luperator and tindalos like this.
  13. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Amikor már mindenki "prémiumot gyárt"... Sírtak is, hogy a mai fiatalok nem vesznek új autót, stb... Mert nem engedhették meg maguknak, mert kis olcsó autó nem is volt a piacon már.

    Persze, csak új prémium kocsik lesznek, meg kotvány öreg szarok... Ami most .hu megy, az lesz tágabban is.
     
  14. honved

    honved Well-Known Member

    A 2008-as válság után, a klasszikus prémium gyártók, Audi, BMW, Mercedes, stb, voltak akik nem csökkentették a termelést. Akinek régen volt pénze a luxusra, annak most is van és a jövőben is lesz.
     
    blitzkrieg likes this.
  15. honved

    honved Well-Known Member

    Hülyeség.
     
  16. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Tudtommal a németek 2-3hetes fáziseltolódásban vannak az olaszokhoz képest.
     
    bartinieffektus and laiki like this.
  17. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Az EU hol van? :)
     
    blitzkrieg and bartinieffektus like this.
  18. Fennek

    Fennek Well-Known Member

    Gyakorlatilag megszünt. Ennyi volt. Ki sem kellett lépni, csak okafogyottá vált.
     
  19. milagro

    milagro Well-Known Member

    Hétfőtől Ugandába sem tudtok utazni, Yoweri Museveni elnök ugyanis elrendelte a koronavírus miatt a teljes határzárat, tudósít az ugandai Daily Monitor:
    https://www.monitor.co.ug/News/Nati...nal-flights/688334-5499830-ndqbb9z/index.html
    ..
    További szigorításként vezetik ezt be, mivel március 18. óta a belépés eleve már csak karanténba vonulás terhe mellett volt lehetséges!
    Eddig egyébként vírus mentesek.
    ..
    “Consequently, we have decided among other things, to prohibit all incoming passengers where by air, land or water. All passenger planes coming from outside Uganda from landing at any of the airports in Uganda.”
     
  20. csibeszke

    csibeszke Well-Known Member

    Vagy mennyivel fog több születni, hiszen nem lehet most abortálni hivatalosan.:p Most sikerült évi 30.000. alá csökkenteni az abortálások számát.

    http://www.hetek.hu/fokusz/201805/a_nepesedespolitika_es_abortusz
     
    fip7, gergo55, antigonosz and 2 others like this.

Ezen oldal megosztása