1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Jaszeny-osztály (Projekt 885)

Diskurzus a(z) 'Nukleáris meghajtású vadásztengeralattjárók (SSN)' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 6..

  1. Fade

    Fade Well-Known Member

    Nem szokás a termelést "így" felfuttatni mert nehéz. Megsínyli az időpont, minőség, költségek....

    "Ha a hajók már sólyán vannak, akkor be is fogják őket fejezni."
    Azért ez nem készpénz. Akulanal csak azért 6ot bontottak vissza mert India kifizette a Nerpa befejezését "lizing" keretében.
     
  2. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Talán megkeresnék a 91ben kirúgottakat, és ajánlanának nekik rendes életkörülményeket, és fizetést. Most 45-65 évesek lehetnek, és így van vagy 20 évük, hogy betanítsák a következő generációt. Már ha volna következő generáció.
    Most, hogy sorba gyújtják fel a hajókat, a részeges hegesztőknek nem sok esélye van.
     
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A hegesztőnek csak ügyesnek és gyakorlottnak kell lenni. A technológiát és a hegesztőpálcát a vezetésnek kell adnia. Ha valaki zárványmentesen tud hegeszteni, az szerintem elég. Havi egymilióért én is csinálnám.
     
  4. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    @joker
    Azt hiszem értem, amit mondasz. Egy roncs társadalomban, ahol a plepszet csak kizsigerelhető és lenézett rabszolgahadnak nézik, nem várható komoly eredmény. Ahol megtesznek gyárigazgatónak valami szarjankót, akinek egyetlen érdeme, hogy szegről-végről Putyi maffiájához tartozik ne is várjanak nagy eredményeket.
     
  5. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Úgy hogy nincs egy normális hajógyáruk. Finnország hajógyártási kapacitása a tízszerese az övéknek.
     
  6. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    " A lényeg, hogy az építések elkezdődjenek. Ha a hajók már sólyán vannak, akkor be is fogják őket fejezni."
    Pont az oroszok kezdtek bele vagy 3x a csatahajó gyártásba, és 3x bontották vissza az egészet. Vagy 3 atomhajtányos Uljanov osztályú anyahajót is elkezdtek, és ez az egy nevetséges rozsdaboglya Kuznyecov viszi a szerencsétlenek pénzét.
    Keressetek rá Sztálin csatahajóira. Nagyon érdekes olvasmány.
    <b>/*MODERÁLVA*/</b> Na, most ugyanez a helyzet.
    Bokikám! Mutasd már meg a gyárat, ahol a szükséges évi 50 000t első osztályú ABS acélt le fogják gyártani. Merthogy a kínaiaknak már megvan ez a gyáruk Dalníj mellett.
     
  7. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Megyek, beveszem a gyógyszeremet. Azt hiszem, ategnepit is elfelejtettem.
     
  8. joker

    joker Well-Known Member

    Kína évi egymillió tonna hajógyártó kapacitást tervez, kb mostantól. 50k tonna ABS acéllal nem tudom mennyire fog menni nekik.
    Ez a hozzaszólásod gecsat feldobta az egész napomat, a fehőkarcolós részen szó szerint sírtam :D Kösz!
     
  9. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A Hadihajókat más acélból gyártják, gyanítom a tengeralattjárókat meg egy harmadikból. Itt qrwa nagyot lehet hibázni. Valami antimagnetic német tengeralattjárókat két évesen kukázni kellett, amikor már ráálltak a sorozatgyártásra. 50 000 tonnára saccoltam az orosz papírtervek kivitelezéséhez szükséges acélmennyiséget. Csak a hajótestekét.
    A nagy északi vasútról még meg sem emlékeztem.
     
  10. boki

    boki Well-Known Member

    gacsat
    Invesztálnak a kohászatba is. Ha jol emlékszem talán a Magnyitogorszki kombinát fogja az acélt gyártani a TA-hoz.
    Ha nem lenne acél , akkor nem kezdenék építeni a tengeralattjárokat. :)
    A Borejokat befejezik 2020-ig, de a Jaszen-M -kel késni fognak.
     
  11. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ez a bajom a Vikarmadityával is. A hajó műszaki élettartama lejárt. mire átadták Indiának. Elsóztak rájuk egy szépen festett roncsot. Persze ezt a Hermésszel már mexokhatták.
     
  12. boki

    boki Well-Known Member

    <i>Pont az oroszok kezdtek bele vagy 3x a csatahajó gyártásba, és 3x bontották vissza az egészet. Vagy 3 atomhajtányos Uljanov osztályú anyahajót is elkezdtek, és ez az egy nevetséges rozsdaboglya Kuznyecov viszi a szerencsétlenek pénzét.</i>

    Csak elfelejted, hogy kozben felbomlott a SZU, és az Uljanovszk Ukrajnában maradt(sajnos). Ha más lett volna a helyzet elkészult volna az Uljanovszk is.
     
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Nem a miértekkel foglalkoztunk, hanem az eseményekkel. Egy ilyen politikai, vagy társadalmi földindulás ma is benne van a levegőben.
     
  14. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    <b>/*MODERÁLVA*/</b>
     
  15. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Azért keress már rá erre a gyárra, mert komolyan érdekel.
     
  16. bartinieffektus

    bartinieffektus Active Member

    MODERÁLVA</blockquote>

    Te ataludtal 25 evet. Akkoriban meg egyet is ertenek veled, de ma mar csak a szellel szemben hugyozas, amit mondasz. Ha nem is lenne hazai acel, akkor mashonnet vennek meg.
     
  17. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ez a megvétel már a kínaiaknak sem sikerült. Ugyanis hülye lenne bárki segíteni az ellenséges flotta gyártását. Azért írom, mert azt hiszem, eléggé képben vagyok. az Englishrussián tuti nem maradt volna ki egy ekkora fejlesztés, és semmit sem láttam, és semmit sem olvastam erről. Pedig, ha nincs acél, nincs hajó. Ráadásul megfelelő hajógyáruk sincs. Vaze, kellene a nagy tervekhez egy 8000 tonnás portáldaru, és egy 350 méter hosszú szárazdokk. Csak feltünt volna, ha építenének egy ilyet. Az a legújabb trend, hogy a hajókat egyre nagyobb darabokból rakják össze. Koreában egy 60 000 tonnás hajót a tíz évvel ezelőtti 20 darab helyett háromból!
     
  18. boki

    boki Well-Known Member

    Még tavaly olvastam, de megkeresem... Visszatérve a Szevmashoz, a hajogyár specializácioja a nukleáris meghatásu stratégiai és vadász TA gyártása. Nem gyártottak ott sem rakétás cirkálokat, sem r.hordozokat, Jelenleg nincs tervben ilyen osztályu hajok építése a Szevmashban. Igen az acélt a SZU alatt ukrajnai kohok gyártották. De a SZU felbomlásával ez megszunt, ezért is használtak a Borejokhoz a szétvágott Akulákbol acélt...
     
  19. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Az ukrán acélgyártás jobbára orosz tulajdonban van, nem?
     
  20. bartinieffektus

    bartinieffektus Active Member

    Fel Detroit orosz meg kinai tulajdonu kohokkal van tele. Egy nevre rakeresel es rogton megerted .. Alexey Mordashov
     

Ezen oldal megosztása