1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kínai szállítóhelikopterek

Diskurzus a(z) 'Szállító és egyéb vegyes feladatú helikopterek' témában - Tcat által indítva @ 2013. november 27..

  1. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    És 8000 méteren képes 30 lövészt szállítani. Ezt Mi gépekkel nem csinálod meg-
     
    Roni likes this.
  2. Roni

    Roni Well-Known Member


    Pontosan! 30 katonát képes szállítani 1000 km hatótávolsága van .Ellenben a mi-17 csak 20 katonát visz 480 km hatótávval.

    "A Z-18 kompozit anyagokat használ a rotorlapát és a titán fő rotor számára"

    "Fel van szerelve egy korszerű, integrált digitális repülés-rendszerrel és fejlett elektronikus repülési eszköz leszállás rendszerrel"
     
  3. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Kíváncsi vagyok, hogy kiváltják-e majd vele a Mi flottát, vagy korlátozottabb számban lesz csak rendszeresítve?
     
  4. Roni

    Roni Well-Known Member

    Szerintem kiváltják őket főleg először a régieket a mi-8 flottát.
     
  5. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    gondolom ennél se sűrűn. Nem hazudgálnak egy kicsit a csincsinek?
    Elvégre a mintadarab, amiből deriválták, csak 3200 méterig bír felkapaszkodni. Esetleg kikönyörögtek valami combosabb makila hajtóműveket a franciáktól?
     
    fishbed likes this.
  6. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A mintadarab haditengerészeti helikopter csónak hajótesttel. Ebben az esetben ezt elhagyták és jóval egyszerűbbre csinálták. Ezzel gondolom jelentős tömeget sikerült megtakarítani. A hajtóművön is lehet, hogy piszkáltak, mivel létezik közös Európai-Kínai helikoptergyár. Szóval lehet, hogy sikerült kikönyörögjenem egy combosabb hajtóművet.
     
  7. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  8. Roni

    Roni Well-Known Member

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Python likes this.
  9. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    jó buflán néz ki így oldalról... mintha valami karikatúra lenne.
    Mondjuk mostmár érthető, hogy miért megy olyan messzire. Az aljában annyi üres hely van, hogy egy pótos IFA megfordulna benne :D
    Rusnya amorf jószág o_O
     
    fishbed likes this.
  10. zolkas

    zolkas Well-Known Member

  11. zolkas

    zolkas Well-Known Member

  12. Roni

    Roni Well-Known Member

  13. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  14. therob

    therob Active Member

    Most akkor hány szállítóhelikoptert is fejlesztenek a kínaiak? Z-18, Z-20 és volt Z-15. Z-15-ről miért nincs semmi hír mostanában?
     
  15. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Jó kérdés. A Z megjelölés lehetséges, hogy a hadsereg használja, és mivel még nem rendszeresítették a civil elnevezés használják Avicopter AC352.
     
  16. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Kíváncsi vagyok, hogy olyan univerzális, ezres platform lesz-e, mint az óceán túlpartján, vagy csak réskitöltőnek gondolják, amíg elkészül valami vadonatúj konstrukció.
     
  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  18. Roni

    Roni Well-Known Member

  19. Roni

    Roni Well-Known Member

    AVIC Changhe Z-8G assembly line.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Telak2

    Telak2 Well-Known Member

    szerintem a több típus logice. a Z-18 at amolyan Stallion/Chinook kategóriára saccolom a "Copyhawk"-ot (by Mac.) meg az Uh-1/Uh-60 általános szállítónak.
     

Ezen oldal megosztása