Ennél a Ka-52-esnél a hatalmas vibrációra kéne valami megoldást találni.
Amióta mennek az éles bevetések és a gépek szemmel láthatóan rendesen meg is vannak pakolva, ami miatt sejthetően magasabb rezsimen dolgozik az egész hajtáslánc, olyan rezonanciákat lehet látni, hogy az embernek leesik az álla.
Az, hogy még a HUD kép is remeg, eleve nem semmi, de ez az egész már így is csúnyán eszi az élettartamot és még a gépágyú és a NIR pontosságát is rontja.
De ami itt látszik, az már csúnya:
Jó, erre lehet mondani, hogy lehet, valami találattól van. Talán valamelyik lapát sérült.
De itt is?
De már békeidőben is a 450 literes tartályokhoz külön kitámasztó rudazat kellett.
Gondolom, hogy a forráshiányos 90-es években a Ka-50-esből kényszerből kifejlesztett szélesebb törzsön lefutó forgószárny áramlás megváltozása sem volt kellően bekalkulálva.
Bár ki tudja? Az amerikaiaknál, ahol pénz dögivel, van idő és igen komoly számítási kapacitás, mégse sikerült rendesen megcsinálni az Advanced Chinook Rotor Blade-et, pedig az csak a lapát lett volna, nem az egész gép.
Vissza a Ka-52-eshez, így néz ki ez belülről:
https://youtu.be/F_i649Msn-M
Amióta mennek az éles bevetések és a gépek szemmel láthatóan rendesen meg is vannak pakolva, ami miatt sejthetően magasabb rezsimen dolgozik az egész hajtáslánc, olyan rezonanciákat lehet látni, hogy az embernek leesik az álla.
Az, hogy még a HUD kép is remeg, eleve nem semmi, de ez az egész már így is csúnyán eszi az élettartamot és még a gépágyú és a NIR pontosságát is rontja.
De ami itt látszik, az már csúnya:
Jó, erre lehet mondani, hogy lehet, valami találattól van. Talán valamelyik lapát sérült.
De itt is?
De már békeidőben is a 450 literes tartályokhoz külön kitámasztó rudazat kellett.
Gondolom, hogy a forráshiányos 90-es években a Ka-50-esből kényszerből kifejlesztett szélesebb törzsön lefutó forgószárny áramlás megváltozása sem volt kellően bekalkulálva.
Bár ki tudja? Az amerikaiaknál, ahol pénz dögivel, van idő és igen komoly számítási kapacitás, mégse sikerült rendesen megcsinálni az Advanced Chinook Rotor Blade-et, pedig az csak a lapát lett volna, nem az egész gép.
Vissza a Ka-52-eshez, így néz ki ez belülről:
https://youtu.be/F_i649Msn-M