[Kantin] Számítógépes játékok - általános topik

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

M

molnibalage

Guest
Nem emlékszem, nagyon rég volt. Sajnos eddig egyetlen civben sem volt jó igazán semmire a diplomácia. Sőt, semmlyen játékban...
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 303
54 682
113
Hát igen, a diplomácia egy emberi dolog. Nem túl jó benne az AI :)
 
M

molnibalage

Guest
Ha valakinek nincs ideje játszani, de látni szeretne egy jó történetet.


 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 785
30 558
113
Ez már kijött 2014-ben, sírva röhögtem egy-egy résznél.

Idén jön a következő rész.
 
M

molnibalage

Guest
Remélem nem lesz annyira csupasz, mint a Civ V mikor kijött. Az valami katasztrófa volt sajnos.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 303
54 682
113
Pedig esélyes, hogy olyan csupasz lesz. Aztán jönnek majd évenként a fizetős kiegészítők amikkel teljes lesz a játék :)
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 785
30 558
113
A Serious Sam sorozat legójabb, 2012-es játéka, kikapcsolódásra tökéletes, amikor olyan játékhozhoz van kedved amit nem kell túlgondolni.
 

Eltorro

Active Member
2010. szeptember 27.
1 394
2
38
CIV 6 garantáltan egy lecsupaszított váz lesz, megjelenés után 2 évvel már megéri majd megvenni az addigra ész játékot...

MONA-LISA-DLC.jpg


Serious Sam 3 helyett inkább ajánlanám a Shadow Warrior-t ha valaki agyatlan gyilkolászást szeretne, szerintem egy sokkal jobban összerakott játék.

 

jani2

Active Member
2013. február 11.
1 039
1
38
C-64

The Last Ninja 2

A zenéje is nagyon megragadott, pl. 1:30-2:00

Számomra az egyik legjobb:

Impossible Mission

 

Kulso_54

Well-Known Member
2010. június 14.
2 961
5 895
113
Ilyen még nincs, gondoltam csinálok ilyen topikot. Ide jöhet ajánló, személyes kedvenc bemutatása vagy akár az új felhozatal, vagy csak általános csevegés a játékok múltjáról jelenéről és jövőjéről.

Részemről a tavalyi év egyik göngyszemét ajánlanám mindenki figyelmébe a Life is Strange című alkotást. (A továbbiakban LiS.)

Nálam nagyon betalált a játék. Nem kicsit, nagyon. A fejlesztő korábbi játékát (Remember Me) ajánlásra próbáltam ki és annyira tetszett, hogy az után kétség sem férhetett hozzá, hogy a LiS is ki fogom próbálni. Én sokat vártam tőle a Remember Me és a kritikák alapján és <b><i>sokkal többet kaptam</i></b> egy dolgot leszámítva, mint vártam, de ez alig rontott valamit az összképen. (Szándékosan megvártam azt, hogy az 5 epizód kint legyen már, hogy ne kelljen tűkön ülnöm az epizódok között.)

A Lis, minden hibája ellenére - mert azért ez sem hibátlan - nálam a 2015-ös év játéka úgy, hogy a Withcer III milyen jó és monumentális volt. Mondhatni, hogy pont a monumentalitás faktor hiányában is a 2015-ös év játéka a LiS. Mit a 2015-ös év játéka...! Ennek ott a helye nálam a valaha készült legjobb játék között. Titkon még abban is reménykedek, hogy egyszer talán kult státuszban lesz. Nálam ott van. Olyan élmény volt vele játszani, amire életem végéig emlékezni fogok.

A grafikai minimalizmus, a rajzolt jelleg, mintha mi írnánk és radíroznánk a jövőt - ugybár pont ezt tesszük - az zene - nem csak a jellege, a szövege is - és a történetben levő csavarok és millió apró utalás és jel mind, mind olyan színvonalúak, hogy arra csak felsőfokú jelzők illenek. Valami eszméletlen. Ennyire jól összerakott soundtrackkel bíró játékkal nagyon, de nagyon kevéssel találkoztam.

A játék végén mikor megtörténik az ami, akkor szabályosan üvöltöttem, mint a hollywoodi filmekben, hogy nem, nem, ezt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! De aztán döntöttem és jött a vég és a katarzis. Bevallom, kicsit sírtam is. Az ilyen játékok azok, amiért érdemes leülni a monitor elé.

És mindez úgy, hogy elmúltam 30, tehát a középsuli nem egészen tegnapelőtti élmény és egészen más környezetben volt. Ja, és pasi vagyok...

Ha valaki esetleg nem tudna jól angolul magyarosítás is van már mind az öt fejezethet.

Összeségében kortól, nemtől függetlenül ajánlom mindenkinek aki szereti az igényes, tartalmas és mélyebb/rejtett mondanivalóval megáldott történet játékokat, ahol nagyon, de nagyon komoly témákat* is feszegetnek.

Ha a DONTNOD tartja ezt a színvonalat, akkor nekem aztán tökmindegy, hogy mit fejleszt és mennyiért adja ki. Én megveszem. Az ziher.

* A legjobb az egészben, hogy a fejezetek végén meg tudod nézni, hogy a közösség többsége hogyan dönötött az adott helyzetekben.

Jelenlegi itthoni tartózkodásom alatt ezzel terápiálom ki magam, de máris beleszerettem ebbe a játékba.
 
M

molnibalage

Guest
A Civ 6 egész kellemes lett, de a korábbi Civ-ek egyes hibáin továbbra sem tud átlépni.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 303
54 682
113
Molni!

Ha gondolod mesélhetnél/írhatnál kicsit a CIV 6-ról, mert engem nagyon érdekelne a téma.
(Ha elég jó ezt a részt is megveszem :) )
 
M

molnibalage

Guest
Molni!

Ha gondolod mesélhetnél/írhatnál kicsit a CIV 6-ról, mert engem nagyon érdekelne a téma.
(Ha elég jó ezt a részt is megveszem :) )
Huh...

Ez még a kiadás előtt készült, de értékileg és konrétan annyira sokminden nem látszik ezekből.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLYVqUDxY6COgDUehp6yNxDI4xoSv8Dxk_

Akkor íme részemről...

A VI rész nagy hibája az, hogy inkább csak másabb, mint az V, de ettől a játék fázisai valahogy dettó ugyanazok nálam, csak máshogy csinálom. Az 6. rész hiába tartalmaz számos változtatást vagy újítást a legfőbb hibái pontosan ugyanazok, mint a IV és V részé, megspékelve a civilopedia hiányosságaival. A Civ VI számára megalkotott rendszer sokkal jobbnak tűnik (bár az Atékokkal játszva totálisan imbalanszoltnak tűnik, félelmetesen erős nemzet játékos kezében), mint az 5. rész, de egyszerűen ebből semmi nem látszik. A játékmenet gyakorlatialg 1:1-ben Civ 4/5. Mi az, ami tetszik?


  • A district rendszer jó, de messze nem tökéletes. Összesen 12 fajta van, ezeket a város cultural borderen belüli részére lehet építeni, de akkor ott nem lehet tile improvment. Minden egyes felhúzott növeli a más városokban épülők árát, csak éppen ennek mértékéről a kedves játék b*szik felvilágosítást adni... A folyamatosan növekvő költség egy idő után erősen félreviszi a végén a játékmenetet. A bibi az, hogy az alap városközpont alig néhány épület építését teszi lehetővé. granary, monument, water mill, city walls, sewers és kb ennyi. A korábbi civekben megszokott barrack, library --> univ --> science lab, és ugyanez vallásos és ipari vonalon csak az adott kerületekben történhez meg. Tehát előbb kell a kerület és aztán ott húzod fel ezeket az épületeket. A bibi az, hogy mikor már a kerület többe kerül majd, mint az épületek és rohadt sokáig épül, akkor új városnak szinte semmi értelme a népek többségével egy idő után.

    Mi a bibi? A kerületek építését csak az aztékok tudják workerekkel gyorsítani. Akkor itt essen szó a workerekről és a játék egyik legnagyobb expolitjáról is... A workerek úgy működnek, hogy adott számú töltet van bennük (alapból 3, de ez növelhető civics-szel és későbbi science-szel), és aztán meghalnak. Viszont a játékban megszüntetett egységek bitang sok pénzt adnak. Tehát nagyon menő taktika az, hogy megépíted és az utolsó töltet felhasználása előtt eladod. Még, ha pénzért insta veszed is a költség cirka 2/3-a visszajön.

    Mit csinál az azték worker? 20%-ot képes hozzáadni a kerülethez szükséges gyártási pontokhoz egy töltettel. Viszont ezzel pillanatok alatt képes felhúzni a kerületeket minden városban, míg másokkal totál szopás ez a játék vége felé. Olyan szinten durva ez, hogy 7. nehézségi szinten az aztékkal kevesebb várossal is gyorsabban fejlődtem, mint 6. szinten más nemzettel. Nem ez az egyetlen exploit, amit nagyon nem gondoltak végig srácok...

    A kikitős districtért külön piros pont, hogy nem kell tengerparta építkezni végre hajóépítésért. Elég olyan közel lenni, hogy cultural border legyen tengeren, akkor oda épül a kikötő és oda spawnolódik a legyártott hajó. Ha van military district, akkor oda spawnolódik ki a szárazföldi egység.

    A districteknél vannak adjency bónuszok, ha egymás mellett vagy adott terület és tile mellett vannak.

    Az adott districtek épületeiben dolgozhatnak a specialisták, ahogy az V részben.

    A districteknél a pillage hatása igen durva, néha 50%-ról kell újraépíteni először a kerületet aztán még az épületeket is, szóval őrizni kell a területet is, nem csak a várost.

    A csodák is egy területet elfoglalnak, lényegében speciális kerületek.
  • Utakat a karavánok építenek, máskülönben military engineer kell hozzá (középkortól van asszem), de csak 2 (!) töltete van. Ő tud fortot és utat építeni, a római légiós tud még utat építeni 1-et mezőn asszem.

  • Az utak bónusza sokkal kisebb. A reneszánsz korban is csak híd van és a rought terrain-n van 1-es mozgáspontra csökkentés, de még modern age idején is asszem 0.5-ös bónusz van. Railroad nincs. Tehát a gépesített egységeket leszámítva a gyalogosok csigalassúak... Ha nincs XP-je az egységeknek egyszerűbb megszüntetni őket és a kapott pénzből megvenni ott, ahol kell. A fenntartást sem kell addig fizetni...

  • A kétféle fejlődési fa van. Science és civics. A sciencen vannak a klasszikus technikai dolgok, a másikban meg az államformák, civics-ek és egyéb kapcsoló fejlesztések, amik egyfajta alkalmazások lesznek, bónuszt adnak épületeknek, stb. Ezek ingyen vannak, ez korábban is így volt asszem az V-ben. csak ki kell fejleszteni őket. Ilyen pl, hogy az egymás mellett levő farmok mennyi kaja bónuszt adnak. Ez kezdetben +0, ami +2-3-is felmegy asszem a játék végén.

    A science megy a science pontokból a culture ágat culture pontból tolod, ezeket eltérő épületek termelik. Mindkét fa esetén az összes feltalálható dolognál van boost követelmény, ami 50%-át megadja a szükséges pontoknak. Ez lehet egyszerű is (csinált trade route-ot) vagy olyan, hogy pl. adott típusú egységgel győzz le ellenséges egységet vagy húzz fel adott épületből a birodalomban X darabot. Ezzel nagyon előre lehet törni egyes ágakon, sokkal rövidebb a fejldőés, mint ami az első értékekből sejthető.
  • A great leader system és a csodák egyértelműen jobbak. Már nem ad great leader pontot semmi más csak épület, civics és csoda. Tehát sok katonai győzelemmel sem lesz great generalod vagy great admiralod. Ezek csak két éra (tehát pl. medieval - reneszánsz vagy industrial-modern, stb.) időtartamra adnak +1 mozgáspontot és +5 harcérték bónuszt 2 mező távolságban, utána elavulnak. Ilyenkor is van még némi hasznuk, mert van egyszer elsüthető képességük. A felvételük is új, egy erahoz van 2-3 leader, ha jól láttam. Ha eléred a szükséges pontot, akkor felvehetsz egyet, de ekkora pontod nullázódik. Ha nem tetszik a képessége, akkor lehet skippelni, pontjaid maradnak és mész az adott korszak következőjéért.

  • A trade route nagyon jó. A számát az államformád és kerületeid határozzák meg. A két város között már volt egy menet, akkor trading poszt létesül és bónuszt ad. Szárazföldön a legagyobb távolság 15 mező, tengeren 20. Minden egyes trading posztóttál számolja ezt. A város méretétől és annak kerületeitől függően ad bónuszt. Meg lehet azt csinálni, hogy minden város egy másikkal kereskedik vagy azt, hogy a lehető legtöbb karaván mindenhonnan egy városba megy. Ezzel igen durván fel lehet tolni egy város fejlődésének első szakaszát, mert 20-30 ipar és 10-20 kaja bónuszt is kaphat, mikor 2-3 város méreten 7-8 kaja és 2-6 iparnál több nincs. Városállamokkal is lehet ezt tolni, questként sokszor elváják.

  • A single/corps/army is kellemes újítás. Két civics az ind./modern era táján lehetővé teszi, hogy 2 db vagy 3 db egységet összerajk azonos típusból nagyobba. Ezzel korábba era egységek is képesek az single, de újabbak ellen is harcolni, vagy koncentrálhatod erődet. Military district + magas szintű épület mellett ezek gyárthatóak és megvehetőek és így olcsóbbak, mint legyártani 2/3 db-ot több városban.

  • A luxus elosztása is jópofa újítás. 1 db lux. resource ad 4 db pontot abból az termékből. Ezt automatikusan szétdobja az MI oda, ahova kell. Ha tehát 6 db városod van, akkor pl. 2 db bor kell, ami egészen 8 város között dobódhat szét. Ha ebből egyet elcserélsz vay eladsz, akkor csak 4 város fog +1 happy bónuszt kapni.

  • Stratégiai nyeranyagokból (vas, urán, alu, stb) 1 db-bal még gyógyul egység, ha sérült de építeni nem tudsz csak akkor, ha van magas szintű épületem mil. distr. adott városban, akkor egy nyersanyag is elég. Civics is tud ilyet.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and arbalest
M

molnibalage

Guest
  • A civis rendszer sokkal jobb, csak a különféle államformák között talán picit nagy a táv. Az államformától függ a kapott küldöttségek (envoy) száma, amivel városállamokat lehet befolyásolni. A civics card-ok száma és típusa is ettől függ. Az adott korszak eltérő államformái ugyanannyi card-ot adnak, de eltérő számban. Fasizmus és kommunizmius több katonait ad, a demokrácia kevesebb katonait, de több diplomáciait és szabadkártyát (wildcard). A szabadkártyás slotokban bármilyen típusú betehető.
  • A resource-ok egy része learaható workerrel egyszeri nagy bónuszért, ezzel kb. egy épület azonnal elkészült vagy a város lép 1-1,5 szintet. Ez akkor hasznos, ha oda pl. districtet akarsz.
  • A kémkedés is jobb, csak talán picit lassú a 6-8 körös átfutás egy feladatnál főleg, hogy előbb mindig fel kell nyomni a sikeresség arányát. Az is jó, hogy az elfogott kémekkel lehet üzletelni bár azt az opciót hiányolom, hogy üzenetként átadod az ügynök hulláját, vagy kettős ügynökként használni stb. (Ez sanszosan DLC lesz...)

  • Zones of control már nincs alapból és az egymás mellett "elcsúszó" mozgó egységek sem lassulnak, csak a tengeren, szárazföldön nem. Ezt skill adja XP után.

  • A katonai egységek skilltree-je sokkal primitívebb, csak 4 db szint van és keresztbe fejlesztési lehetőség van, ha egyik oldalon megvan a 2. vagy 3. szint.http://civ6.gamepedia.com/Promotion A bónuszok elég nagy része sajnos nem igazán jó. Ilyen pl. a can climb cliffs. A térképeken van olyan terngerparti rész, ami sziklás, ott csak ezzel lehet partaszállni. Eddig 3 játék alatt egyszer volt ilyenre szükségem...

  • Hit pontokból lehet misszionáriust és inkvizítort venni. Ezekkel lehet terjeszteni a vallást vagy az utóbbi asszem teolódiai csatát is tud, amivel le lehet győzni az ellenfél térítő egységeit. Ez nem jelent háborút.

  • Új dolog a játékban a turizmus és a great works-ok. Ezeket a great leaderek képesek előállítani vagy a műkincseket egy kor után lehet archeológussal előásni. Ezek cultura és turizmus bónuszt adnak és ha egy era-ból, de más nemzettől 3 vagy egy múzeumban, akkor még bónusz van. Cserélgetni csak két fullos múzeum tud egymással, egy múzeumban 3 slot van, az angolban 6 db. Ezeket a dolgokat a kémek el tudják lopni (great heist) és cserélhetőek is diplomáciával. A vallási küzedelmek relicet termelhetnek, de én ilyen még nem csináltam.

  • A térképen feltünteti a játék, hogy mi számít külön kontinensnek. Ez egyes nép bónuszok és hatások miatt van.

Ez a játék új rendszere nagyjából így fejből. Ezek nagy része jó. Mi a bibi?

  • Futás közben a játék sebessége elmegy, de a betöltési idő valami horror. A C64-es korszakot idézi...Í

  • A diplomácia gyakorlatilag csak dísz a totálisan balfasz warmonger rendszer miatt. Nem sikerült rendesen megcsinálni minden reklám és púder ellenére...

  • Egyszerűen nevetséges, hogy a Firaxis, aki a 3. rész óta fejleszti a szériát 15+ év alatt nem volt képes egy épkézláb MI-t írni, ami nem kőhülye. Valahol vicces, hogy prince szinten a hozzám képes hangyafasznyi erővel rendelkező és már egyszer elvert nép követelőzget... A másik ellen hadat üzem, nem csinál semmit, majd 5 kör múlva békét köt. -20 feletti viszonnyal mégis narancssárga feje van a viszonynál... WTF..? Most akkor vagy a display szar vagy a motor ezen része... És ezek még a legkisebb hülyeségei az MI-nek...

  • Továbbra is semmi értelme továbbra az olyan népeknek, amig a végjátékban adnak bónuszt, mert minél nehezebb szinten játszol, annál hamarabb szét kell verni minimum a két szomszédodat. Mire mész pl. a németek submarinjéval vagy a jenki P-51-gyel, ha a MI még 7. szinten sem épít légierőt...? Semmire Csak ezekkel nem megyek sokra, mikor az ókor elején a war-carttal lerohan a sumér vagy jön a római légiós vagy a görög falanx, stb. A hajadra kenheted a redcoat és egyéb egységeket, mert addigra régen szétvertek. Persze a civ mazsolák könnyű szinten lehet, hogy elszenvednek eddig és akkor letartolják az MI-t, de price szinten nem fordítasz már ezekkel.

  • A vallás továbbra is számomra olyan, hogy mintha ott sem lenne, mert pont az van, mint a korábbi részeknél, magasabb szinten kinek van erőforrás vallást alapítani? Másra kell az, szétcsapni az ellen fejét...

  • A játék kezelőfelülete (UI) nagy részt egy vicc. Nincs diplomacy overview ablak vagy táblázat, ami egyszerűen vicc, hogy ezt a hibát a 4. és / vagy 5. résznél is előadták. Úgy kell összelegózni, hogy akkor ki kivel milyen viszonyban van. Ez kb. akkora hiba, mintha az Excelben nem lenne matematikai művelet. Mondjuk amíg a diplomácia ilyen vicces, addig ez nem súlyos... Az viszont epic, hogy military unit list táblázat sincs... A térképen nem az egymáshoz közeli egységeket között váltogat lépéseknél, hanem összevissza. Ha hússzor nem léptem emellé emiatt, akkor egyszer sem...

  • A hülye és csaló MI miatt most is probléma az, hogy mindent elárasztanak az egységek és nem lehet mozogni rendesen sokszor.

  • Az útépítés költsége nevetséges főleg úgy, hogy meg sem éri még a modern korban is alig mozognak gyorsabban az gyalogosok belföldön, mint az ókorban. Mi ez a faszság...? Közben a great leaderek meg teleportálhatnak városok között, ahogy a karavános is a keződpont megadása előtt.

  • A civilopedia egy rakás szar. A legalapvetőbb dolgok sincsenek sokszor rendesen vagy egyáltalán elmagyarázva.

  • Bugos, túl sokszor. Én pl. a saját kémemet ejtettem foglyul egy általam elfoglalt városban, persze magammal meg nem lehet tárgyalni az elengedésről... Többszöt volt olyan, hogy egy cselekdett 100%-ban CTD-t okozott, ezért más kellett csinálni, hogy ne legyen. Kilépéskor hajlamos lefagyni vagy többször van olyan, hogy nem lehet sem egységgel lépni sem befejezni kör. Ekkor jön a 2 perces reload small térkép méret mellett...

Alapvetően több a jó, mint rossz, csak a pár nagy hiba szinte kétvállra fekteti a játékot. Semmivel sem ad eltérőbb játéktstílust, mint a IV vagy az V. Az alap content fényévekkel több, mint az V. részben volt, de 60 EUR-t ez nem ér főleg ebben az állapotban. Én 40-ért vettem a CDkeys vagy valami hasonló oldalon, de ennyiért sem érte meg nekem. A 3. végigjátszás után szerintem nekem annyi, a DLC-ket meg valami gigaleárazáson talán megveszem, ha lesz fizetésemelésem.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and arbalest