1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[Kantin] Számítógépes játékok - általános topik

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2016. január 13..

  1. Eltorro

    Eltorro New Member

    CIV 6 garantáltan egy lecsupaszított váz lesz, megjelenés után 2 évvel már megéri majd megvenni az addigra ész játékot...

    [​IMG]

    Serious Sam 3 helyett inkább ajánlanám a Shadow Warrior-t ha valaki agyatlan gyilkolászást szeretne, szerintem egy sokkal jobban összerakott játék.

    https://www.youtube.com/watch?v=GHnZ5iOpEeI
     
  2. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    https://www.youtube.com/watch?v=4pY3hlQEOc0
     
  3. jani2

    jani2 New Member

    C-64

    The Last Ninja 2

    A zenéje is nagyon megragadott, pl. 1:30-2:00
    https://youtu.be/IVIEMFtRyNs

    Számomra az egyik legjobb:

    Impossible Mission

    https://youtu.be/ivHFP3dJAkM
     
  4. zotyek78

    zotyek78 Well-Known Member

    https://www.youtube.com/watch?v=bAgacfOzuyw&feature=youtu.be
     
  5. Kulso_54

    Kulso_54 Well-Known Member

    Jelenlegi itthoni tartózkodásom alatt ezzel terápiálom ki magam, de máris beleszerettem ebbe a játékba.
     
  6. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Helyes. :)
     
  7. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A Civ 6 egész kellemes lett, de a korábbi Civ-ek egyes hibáin továbbra sem tud átlépni.
     
  8. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Molni!

    Ha gondolod mesélhetnél/írhatnál kicsit a CIV 6-ról, mert engem nagyon érdekelne a téma.
    (Ha elég jó ezt a részt is megveszem :) )
     
  9. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Huh...

    Ez még a kiadás előtt készült, de értékileg és konrétan annyira sokminden nem látszik ezekből.
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLYVqUDxY6COgDUehp6yNxDI4xoSv8Dxk_

    Akkor íme részemről...

    A VI rész nagy hibája az, hogy inkább csak másabb, mint az V, de ettől a játék fázisai valahogy dettó ugyanazok nálam, csak máshogy csinálom. Az 6. rész hiába tartalmaz számos változtatást vagy újítást a legfőbb hibái pontosan ugyanazok, mint a IV és V részé, megspékelve a civilopedia hiányosságaival. A Civ VI számára megalkotott rendszer sokkal jobbnak tűnik (bár az Atékokkal játszva totálisan imbalanszoltnak tűnik, félelmetesen erős nemzet játékos kezében), mint az 5. rész, de egyszerűen ebből semmi nem látszik. A játékmenet gyakorlatialg 1:1-ben Civ 4/5. Mi az, ami tetszik?


    • A district rendszer jó, de messze nem tökéletes. Összesen 12 fajta van, ezeket a város cultural borderen belüli részére lehet építeni, de akkor ott nem lehet tile improvment. Minden egyes felhúzott növeli a más városokban épülők árát, csak éppen ennek mértékéről a kedves játék b*szik felvilágosítást adni... A folyamatosan növekvő költség egy idő után erősen félreviszi a végén a játékmenetet. A bibi az, hogy az alap városközpont alig néhány épület építését teszi lehetővé. granary, monument, water mill, city walls, sewers és kb ennyi. A korábbi civekben megszokott barrack, library --> univ --> science lab, és ugyanez vallásos és ipari vonalon csak az adott kerületekben történhez meg. Tehát előbb kell a kerület és aztán ott húzod fel ezeket az épületeket. A bibi az, hogy mikor már a kerület többe kerül majd, mint az épületek és rohadt sokáig épül, akkor új városnak szinte semmi értelme a népek többségével egy idő után.

      Mi a bibi? A kerületek építését csak az aztékok tudják workerekkel gyorsítani. Akkor itt essen szó a workerekről és a játék egyik legnagyobb expolitjáról is... A workerek úgy működnek, hogy adott számú töltet van bennük (alapból 3, de ez növelhető civics-szel és későbbi science-szel), és aztán meghalnak. Viszont a játékban megszüntetett egységek bitang sok pénzt adnak. Tehát nagyon menő taktika az, hogy megépíted és az utolsó töltet felhasználása előtt eladod. Még, ha pénzért insta veszed is a költség cirka 2/3-a visszajön.

      Mit csinál az azték worker? 20%-ot képes hozzáadni a kerülethez szükséges gyártási pontokhoz egy töltettel. Viszont ezzel pillanatok alatt képes felhúzni a kerületeket minden városban, míg másokkal totál szopás ez a játék vége felé. Olyan szinten durva ez, hogy 7. nehézségi szinten az aztékkal kevesebb várossal is gyorsabban fejlődtem, mint 6. szinten más nemzettel. Nem ez az egyetlen exploit, amit nagyon nem gondoltak végig srácok...

      A kikitős districtért külön piros pont, hogy nem kell tengerparta építkezni végre hajóépítésért. Elég olyan közel lenni, hogy cultural border legyen tengeren, akkor oda épül a kikötő és oda spawnolódik a legyártott hajó. Ha van military district, akkor oda spawnolódik ki a szárazföldi egység.

      A districteknél vannak adjency bónuszok, ha egymás mellett vagy adott terület és tile mellett vannak.

      Az adott districtek épületeiben dolgozhatnak a specialisták, ahogy az V részben.

      A districteknél a pillage hatása igen durva, néha 50%-ról kell újraépíteni először a kerületet aztán még az épületeket is, szóval őrizni kell a területet is, nem csak a várost.

      A csodák is egy területet elfoglalnak, lényegében speciális kerületek.
    • Utakat a karavánok építenek, máskülönben military engineer kell hozzá (középkortól van asszem), de csak 2 (!) töltete van. Ő tud fortot és utat építeni, a római légiós tud még utat építeni 1-et mezőn asszem.

    • Az utak bónusza sokkal kisebb. A reneszánsz korban is csak híd van és a rought terrain-n van 1-es mozgáspontra csökkentés, de még modern age idején is asszem 0.5-ös bónusz van. Railroad nincs. Tehát a gépesített egységeket leszámítva a gyalogosok csigalassúak... Ha nincs XP-je az egységeknek egyszerűbb megszüntetni őket és a kapott pénzből megvenni ott, ahol kell. A fenntartást sem kell addig fizetni...

    • A kétféle fejlődési fa van. Science és civics. A sciencen vannak a klasszikus technikai dolgok, a másikban meg az államformák, civics-ek és egyéb kapcsoló fejlesztések, amik egyfajta alkalmazások lesznek, bónuszt adnak épületeknek, stb. Ezek ingyen vannak, ez korábban is így volt asszem az V-ben. csak ki kell fejleszteni őket. Ilyen pl, hogy az egymás mellett levő farmok mennyi kaja bónuszt adnak. Ez kezdetben +0, ami +2-3-is felmegy asszem a játék végén.

      A science megy a science pontokból a culture ágat culture pontból tolod, ezeket eltérő épületek termelik. Mindkét fa esetén az összes feltalálható dolognál van boost követelmény, ami 50%-át megadja a szükséges pontoknak. Ez lehet egyszerű is (csinált trade route-ot) vagy olyan, hogy pl. adott típusú egységgel győzz le ellenséges egységet vagy húzz fel adott épületből a birodalomban X darabot. Ezzel nagyon előre lehet törni egyes ágakon, sokkal rövidebb a fejldőés, mint ami az első értékekből sejthető.
    • A great leader system és a csodák egyértelműen jobbak. Már nem ad great leader pontot semmi más csak épület, civics és csoda. Tehát sok katonai győzelemmel sem lesz great generalod vagy great admiralod. Ezek csak két éra (tehát pl. medieval - reneszánsz vagy industrial-modern, stb.) időtartamra adnak +1 mozgáspontot és +5 harcérték bónuszt 2 mező távolságban, utána elavulnak. Ilyenkor is van még némi hasznuk, mert van egyszer elsüthető képességük. A felvételük is új, egy erahoz van 2-3 leader, ha jól láttam. Ha eléred a szükséges pontot, akkor felvehetsz egyet, de ekkora pontod nullázódik. Ha nem tetszik a képessége, akkor lehet skippelni, pontjaid maradnak és mész az adott korszak következőjéért.

    • A trade route nagyon jó. A számát az államformád és kerületeid határozzák meg. A két város között már volt egy menet, akkor trading poszt létesül és bónuszt ad. Szárazföldön a legagyobb távolság 15 mező, tengeren 20. Minden egyes trading posztóttál számolja ezt. A város méretétől és annak kerületeitől függően ad bónuszt. Meg lehet azt csinálni, hogy minden város egy másikkal kereskedik vagy azt, hogy a lehető legtöbb karaván mindenhonnan egy városba megy. Ezzel igen durván fel lehet tolni egy város fejlődésének első szakaszát, mert 20-30 ipar és 10-20 kaja bónuszt is kaphat, mikor 2-3 város méreten 7-8 kaja és 2-6 iparnál több nincs. Városállamokkal is lehet ezt tolni, questként sokszor elváják.

    • A single/corps/army is kellemes újítás. Két civics az ind./modern era táján lehetővé teszi, hogy 2 db vagy 3 db egységet összerajk azonos típusból nagyobba. Ezzel korábba era egységek is képesek az single, de újabbak ellen is harcolni, vagy koncentrálhatod erődet. Military district + magas szintű épület mellett ezek gyárthatóak és megvehetőek és így olcsóbbak, mint legyártani 2/3 db-ot több városban.

    • A luxus elosztása is jópofa újítás. 1 db lux. resource ad 4 db pontot abból az termékből. Ezt automatikusan szétdobja az MI oda, ahova kell. Ha tehát 6 db városod van, akkor pl. 2 db bor kell, ami egészen 8 város között dobódhat szét. Ha ebből egyet elcserélsz vay eladsz, akkor csak 4 város fog +1 happy bónuszt kapni.

    • Stratégiai nyeranyagokból (vas, urán, alu, stb) 1 db-bal még gyógyul egység, ha sérült de építeni nem tudsz csak akkor, ha van magas szintű épületem mil. distr. adott városban, akkor egy nyersanyag is elég. Civics is tud ilyet.
     
    fip7 and arbalest like this.
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    • A civis rendszer sokkal jobb, csak a különféle államformák között talán picit nagy a táv. Az államformától függ a kapott küldöttségek (envoy) száma, amivel városállamokat lehet befolyásolni. A civics card-ok száma és típusa is ettől függ. Az adott korszak eltérő államformái ugyanannyi card-ot adnak, de eltérő számban. Fasizmus és kommunizmius több katonait ad, a demokrácia kevesebb katonait, de több diplomáciait és szabadkártyát (wildcard). A szabadkártyás slotokban bármilyen típusú betehető.
    • A resource-ok egy része learaható workerrel egyszeri nagy bónuszért, ezzel kb. egy épület azonnal elkészült vagy a város lép 1-1,5 szintet. Ez akkor hasznos, ha oda pl. districtet akarsz.
    • A kémkedés is jobb, csak talán picit lassú a 6-8 körös átfutás egy feladatnál főleg, hogy előbb mindig fel kell nyomni a sikeresség arányát. Az is jó, hogy az elfogott kémekkel lehet üzletelni bár azt az opciót hiányolom, hogy üzenetként átadod az ügynök hulláját, vagy kettős ügynökként használni stb. (Ez sanszosan DLC lesz...)

    • Zones of control már nincs alapból és az egymás mellett "elcsúszó" mozgó egységek sem lassulnak, csak a tengeren, szárazföldön nem. Ezt skill adja XP után.

    • A katonai egységek skilltree-je sokkal primitívebb, csak 4 db szint van és keresztbe fejlesztési lehetőség van, ha egyik oldalon megvan a 2. vagy 3. szint.http://civ6.gamepedia.com/Promotion A bónuszok elég nagy része sajnos nem igazán jó. Ilyen pl. a can climb cliffs. A térképeken van olyan terngerparti rész, ami sziklás, ott csak ezzel lehet partaszállni. Eddig 3 játék alatt egyszer volt ilyenre szükségem...

    • Hit pontokból lehet misszionáriust és inkvizítort venni. Ezekkel lehet terjeszteni a vallást vagy az utóbbi asszem teolódiai csatát is tud, amivel le lehet győzni az ellenfél térítő egységeit. Ez nem jelent háborút.

    • Új dolog a játékban a turizmus és a great works-ok. Ezeket a great leaderek képesek előállítani vagy a műkincseket egy kor után lehet archeológussal előásni. Ezek cultura és turizmus bónuszt adnak és ha egy era-ból, de más nemzettől 3 vagy egy múzeumban, akkor még bónusz van. Cserélgetni csak két fullos múzeum tud egymással, egy múzeumban 3 slot van, az angolban 6 db. Ezeket a dolgokat a kémek el tudják lopni (great heist) és cserélhetőek is diplomáciával. A vallási küzedelmek relicet termelhetnek, de én ilyen még nem csináltam.

    • A térképen feltünteti a játék, hogy mi számít külön kontinensnek. Ez egyes nép bónuszok és hatások miatt van.

    Ez a játék új rendszere nagyjából így fejből. Ezek nagy része jó. Mi a bibi?

    • Futás közben a játék sebessége elmegy, de a betöltési idő valami horror. A C64-es korszakot idézi...Í

    • A diplomácia gyakorlatilag csak dísz a totálisan balfasz warmonger rendszer miatt. Nem sikerült rendesen megcsinálni minden reklám és púder ellenére...

    • Egyszerűen nevetséges, hogy a Firaxis, aki a 3. rész óta fejleszti a szériát 15+ év alatt nem volt képes egy épkézláb MI-t írni, ami nem kőhülye. Valahol vicces, hogy prince szinten a hozzám képes hangyafasznyi erővel rendelkező és már egyszer elvert nép követelőzget... A másik ellen hadat üzem, nem csinál semmit, majd 5 kör múlva békét köt. -20 feletti viszonnyal mégis narancssárga feje van a viszonynál... WTF..? Most akkor vagy a display szar vagy a motor ezen része... És ezek még a legkisebb hülyeségei az MI-nek...

    • Továbbra is semmi értelme továbbra az olyan népeknek, amig a végjátékban adnak bónuszt, mert minél nehezebb szinten játszol, annál hamarabb szét kell verni minimum a két szomszédodat. Mire mész pl. a németek submarinjéval vagy a jenki P-51-gyel, ha a MI még 7. szinten sem épít légierőt...? Semmire Csak ezekkel nem megyek sokra, mikor az ókor elején a war-carttal lerohan a sumér vagy jön a római légiós vagy a görög falanx, stb. A hajadra kenheted a redcoat és egyéb egységeket, mert addigra régen szétvertek. Persze a civ mazsolák könnyű szinten lehet, hogy elszenvednek eddig és akkor letartolják az MI-t, de price szinten nem fordítasz már ezekkel.

    • A vallás továbbra is számomra olyan, hogy mintha ott sem lenne, mert pont az van, mint a korábbi részeknél, magasabb szinten kinek van erőforrás vallást alapítani? Másra kell az, szétcsapni az ellen fejét...

    • A játék kezelőfelülete (UI) nagy részt egy vicc. Nincs diplomacy overview ablak vagy táblázat, ami egyszerűen vicc, hogy ezt a hibát a 4. és / vagy 5. résznél is előadták. Úgy kell összelegózni, hogy akkor ki kivel milyen viszonyban van. Ez kb. akkora hiba, mintha az Excelben nem lenne matematikai művelet. Mondjuk amíg a diplomácia ilyen vicces, addig ez nem súlyos... Az viszont epic, hogy military unit list táblázat sincs... A térképen nem az egymáshoz közeli egységeket között váltogat lépéseknél, hanem összevissza. Ha hússzor nem léptem emellé emiatt, akkor egyszer sem...

    • A hülye és csaló MI miatt most is probléma az, hogy mindent elárasztanak az egységek és nem lehet mozogni rendesen sokszor.

    • Az útépítés költsége nevetséges főleg úgy, hogy meg sem éri még a modern korban is alig mozognak gyorsabban az gyalogosok belföldön, mint az ókorban. Mi ez a faszság...? Közben a great leaderek meg teleportálhatnak városok között, ahogy a karavános is a keződpont megadása előtt.

    • A civilopedia egy rakás szar. A legalapvetőbb dolgok sincsenek sokszor rendesen vagy egyáltalán elmagyarázva.

    • Bugos, túl sokszor. Én pl. a saját kémemet ejtettem foglyul egy általam elfoglalt városban, persze magammal meg nem lehet tárgyalni az elengedésről... Többszöt volt olyan, hogy egy cselekdett 100%-ban CTD-t okozott, ezért más kellett csinálni, hogy ne legyen. Kilépéskor hajlamos lefagyni vagy többször van olyan, hogy nem lehet sem egységgel lépni sem befejezni kör. Ekkor jön a 2 perces reload small térkép méret mellett...

    Alapvetően több a jó, mint rossz, csak a pár nagy hiba szinte kétvállra fekteti a játékot. Semmivel sem ad eltérőbb játéktstílust, mint a IV vagy az V. Az alap content fényévekkel több, mint az V. részben volt, de 60 EUR-t ez nem ér főleg ebben az állapotban. Én 40-ért vettem a CDkeys vagy valami hasonló oldalon, de ennyiért sem érte meg nekem. A 3. végigjátszás után szerintem nekem annyi, a DLC-ket meg valami gigaleárazáson talán megveszem, ha lesz fizetésemelésem.
     
    fip7 and arbalest like this.
  11. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Remélem ez így elsőre elég lesz. :)
     
  12. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A districteknél még annyi, hogy 3 város szintenként lehet 1 db. Még az aztékokkal sem sikerült ebbe a korlátaba szinte soha beleütkozni, nemhogy más néppel... Emiatt pl. a németek képessége semmit nem ér...
     
  13. beta

    beta Well-Known Member

    Ennyi leírásért Molni, lehet hogy már valahol pénzt is lehetne kérni :)
     
  14. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Csak a szokásos Molni terjedelem, ha írok valamiről. ;)

    Még pár apróság.

    • Légihíd most is van, de a legfejlettebb reptéri építmény kell hozzá. Tehát mire egy távoli földrészen új vagy elfoglalt városon megépíted az egy örökkévalóság. Viszont onnantól fogva durva. Nem körönként egy, hanem annyi airlift mehet, ahány szomszédos üres mező van + maga a reptér district. Ezzel akár 7 db egységet is át lehet tolni és nincs army/corps limit. Egy kör alatti a világ másik felére akkora erő teleportálható át, hogy azzal agyon lehet csapni bármit.

    • A városokban csak 1 db légi egység állomáshozhat alapból, de gyártani csak ott lehet, ahol van reptér district, azon alapból 3 vagy 4 db gép fér el.

    • A nukleáris fegyverek speciális resourc-ként működnek. Ha legyártod, akkor lesz belőde 1 db, amit aztán platfromkora lehet tenni. Rakétasiló, ezt asszem militarty eng. tud építeni worker nem. (A worker új neve builder, de nem áll rá a szám.), nuki tengó és bombázó cipelheti. Van nuki és külön termonuki is. Az első 1 sugarú körben rombol, a másik kettőben.

    • A harcoknál szokás szerint van flanking bónusz. A harcoknál amennyire látom nem az erők aránya, hanem a különbség dominál. Tehát 115 vs 100 erősség összecsapásnél pont olyan szélsőséges lesz a végeredmény, mint 30 vs 45 esetén. (Ebben nem vagyok biztos.) Tehát a +5, +2 és egyéb kis bónuszok is számítanak, meg a corps és a többi. A sérült egységeknél asszem 25%-os szinteknél jön az erő penalty, ezért fontos a tüzérség is. A városoknál, ha van várfal, akkor az egyfajta pajzs, mielőtt a város HP-ja csökken. Ilyen várost ostromgépek / tüzérség nélkül elfoglalni lehetetlen. Alapból egy egység mindkettőt üti, de a pajzs erős. Van olyan ostromgép (siege tower), ami mellett a pajzs ignorálódik (ez support unit) és van olyna (battering ram), ami HP-n nem csökkent, de fullba tolja le a pajzs erejét. Az első medieveal egység, az második aszem classical era. Vannak osztályok, meele, light, heavy cavarly és tank, support, repcsi, stb. Ez ellen az osztályból és promotionból is lehet plusz pontokat kapni.

      (Ezért kurva erős az azték az elején, mert a warriorja erősebb pontszámban, mint a spearman (!) és anti cavarly ellen is bónusza van Hiába drágább olyan szinten lehet vele darálni a játék elején, hogy az valami iszonyat. Plusz az azték spec képessége, hogy a területeden levő luxusokért +1 pont jár az erőhöz. Ha csak 2-3 van., akkor ezzel olyna erős a közelharcosa, hogy a classical age-ben jó, ha római tudja megállítani. Az lenyomott ellenségekből meg random eséllyel builder lehet, amivel még tápolsz tile-t és aztán 1 töltettel eladod és veszel belőle warriort. A 90 napig DLC content aztéknál most kezdek rádöbbeni, hogy ez bizony multiban pénzért vásárolja előny. Messze a legerősebb nemzet.

      A rómaiak, görögök (Didóval), szkíták mellett az összes többi nép vicckategóriásnak tűnik. Ezek mindenkint átmennek a játékos kezében, mint kés a vajon. A görög egyik vezére Dido azt tudja, hogy szétcsapott ellenfél erejét megkapod kultúra pontban. A játék elején ez elég mókás, mikor 4-5 szétcsapott egységből kijön egy cultura fejlesztés. Leigázod a fél világot és közben ezen a vonalon ingyen fejlődsz... (A másik görög sokkal gyengébb, +1 wildcard civics-te ad. Bár ez sem gyenge...) A római légiós szokás szerint az instawin egység classical korban. A szkítát nem próbáltam, de képessége az, hogy lovasíjász egységéből, ha egyet gyártasz (vétel asszem nem számít), akkor kapsz mégegyet. Na ezzal vagy szétspammelsz mindenkit, vagy a másikat simán eladod és azzal megy a turbó. Worker exploittal csak "picit" lehet erős. Ehhez képest a többi nép kései érás vagy más bónusza egy vicc...
     
    fip7 likes this.
  15. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Köszönöm a tartalmas összefoglalót!

    Tetszenek az elmondottak alapján bizonyos fejlesztések, például az új város fejlesztési és kezelési mód.
    Viszont az, hogy a munkásod meghal 3 melótól, vagy, hogy nincs értelme az utaknak, vagy, hogy a diplomácia még mindig nem éri el az Imperium Galactica II. szintjét az egy vicc....
    A népek meg szerintem eddig sem voltak kiegyensúlyozottak. De az elmondottak alapján, itt még nagyobb a különbség, mint eddig.
    A másik nagy problémám a CIV-ekkel, hogy kb. a 4. nehézségi szinttől kezdve az MI mindig csal. Nekem magyarul voltak meg, ott amikor beállítod a nehézséget, akkor ki is írja finoman, hogy az "MI kap bizonyos engedményeket" ami annyit tesz, hogy nagyon keményen csal. Ez komolyabb nehézségi szinteken tönkre tette a játék élményt, szerintem. Reméltem, hogy a 6 esetén már másként lesz :-(
     
  16. ozymandias

    ozymandias Well-Known Member

    Nálam a Fallout a fő favorit (2, 3, NW meg majd 4, de azt nem merem megvenni - egyelőre :) )

    Stratégiából az AoE-t nyomtam, mindenfajta kiegészítővel, csak unalmas neten tolni - gyorsan boom castle age-re, aztán lenyomni a másikat, miközben fejleszt.
     
  17. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Civ V-tel rengeteget játszottam, de a leírtak alapján a VI. kimarad.
    Pláne, hogy az V mellől az Endless Legend rángatott el és még jó ideig nem enged.
    District-ek is abból lettek átemelve, igaz ott más miatt muszáj őket építeni (a lakosság szomorú lesz ha kis helyen sokan zsúfolódnak össze).
     
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A munkás rendszer is jó csak kicsit exploitos ez így. Az IG II-vel anno játszottam. Ott is dísz volt a diplo, haszna semmi. A játék nehezéségi szintje is vicc volt. Közepesen semmi kihívás. A nehéz szinten a 20. játék után adtam fel, 1-1,5 órát lehetetlen volt túlélni.

    A csalás MI szinten teljesen idióta. Totálisan elhúz, aztán kap egy kéziféket, mintha nem akarna győzni, bár ez a része homályos, mert mindig szétcsapom a vérbe.
     
  19. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A Fallout 1-et kb. fél-egy éve megpróbáltam. 13 óra szenvedés után feladtam. 1997-ben lehet, hogy jó volt, de ma már nagyon nem.
     
  20. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Az V-nél jobb a VI. A baj az, hogy ha az V megvolt hiába több a content és jobb sokkal több helyen a VI az alapvető játékmenet és stílus dettó ugyanaz. Egyszerűen csak egy sokka jobb túróspite után egyszerűen nem pitére, hanem pizzára vágyok. :)
     

Ezen oldal megosztása