OFP / ARMA I-II-III / VBS I-II (Bohemia Interactive)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

szokol96

New Member
2015. június 9.
7
0
1
Ugyan tört verzióval játszom, de ezen még nagyon sok dolgot kellene javítani, nem csak bővíteni.
Aztán majd idővel Steamen megveszem. Vagy nem, ha ilyen botladozós marad.

A 2-vel érdemes foglalkozni? Mennyire realisztikus? Nem feltétlenül a grafika, hanem általánosan és katonailag.


Nem rossz. Arma III részletesebb, mármint, itt nem váltogathatod az optikákat meg a ruházatot se a lőszert. Mondhatni egy tuningolt OFP :D Mindenesetre megéri vele foglalkozni. Rengeteg kellemes pillanatot biztosított számomra. Csodálatos volt látni a bmp-btr oszlopokat haladni a jenki állások felé. :D Még annyi észrevételt tennék, hogy talán jobban eszi a gépet, mint az ARMA III.
 

sulyid

Member
2010. április 19.
173
0
16
Egyszerűbb inkább megvenni, most is leárazás van rá. A törttel az a baj hogy általában elég régi verzió szokott lenni és itt is folyamatos a fejlődés. Én az alpha óta tolom, teljesítményben és egyéb paraméterekben is felette áll a mostani változat a réginek.

Az A2-nek sok modja van, nagy tartalma, de az általános fizikai modellje miatt jobban megéri az A3 (aminek abban rejlik a hátránya hogy Mediterrán nem pedig K-E térkép, bár ennek is elég jó hangulata van és jövőre jön a Csendes-óceáni kieg hozzá.
Ha mai egységekkel akarja tolni valaki annak pedig ott van a jó öreg RHS.
 

silurusglanis

Well-Known Member
2012. augusztus 7.
7 501
5 591
113
Érdekes dolgokra akadtam, úgy látszik többen is feldolgozták a donbasszi háborút különböző modok formájában. Ezekből mutatok egy párat.



 

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
24 561
80 923
113
Az új motorral felszerelt ARMA! Nem ARMA 4 vagy mindegy mi a neve. Ez az új motor, nesze, és ARMA.

 

hunter85

Well-Known Member
2015. május 10.
1 841
5 037
113
Az új motorral felszerelt ARMA!


Akkor látunk új fényes győzelmeket ukriktól :)
Ghost of...n+1
 

Kecske

Well-Known Member
2020. május 24.
201
1 030
93
Ez egyelőre eléggé fizetős techdemo kategória tartalmat tekintve, ahogy látom a fókusz hogy kipróbálják mennyire lehet az egészet konzolos környezetbe átülteni, meg a moddereknek odaadni az SDK-t hogy mire kijön az ArmA4 már ismerjék az engine-t. Mission editort nagyon hiányolom, remélem azért majd megkapjuk ebbe is.

Kiváncsi vagyok hogy az igazi ArmA4 végül mikor és hol fog játszódni. Látszólag mindenki odavan a 80-as évekért, de én azért sokkal jobban örülnék valami picit egzotikusabb jelenkori tartalomnak, kb mint az ArmA3-nál. Mindig lesz aki modellez Abramst meg T-72-est, Lynxet és Leclercet kevésbé:rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: Serathis

Horizon

Well-Known Member
2019. február 27.
1 771
7 008
113
Nem lesz ez rossz! 4:50!

Ez egyelőre eléggé fizetős techdemo kategória tartalmat tekintve, ahogy látom a fókusz hogy kipróbálják mennyire lehet az egészet konzolos környezetbe átülteni, meg a moddereknek odaadni az SDK-t hogy mire kijön az ArmA4 már ismerjék az engine-t. Mission editort nagyon hiányolom, remélem azért majd megkapjuk ebbe is.

Kiváncsi vagyok hogy az igazi ArmA4 végül mikor és hol fog játszódni. Látszólag mindenki odavan a 80-as évekért, de én azért sokkal jobban örülnék valami picit egzotikusabb jelenkori tartalomnak, kb mint az ArmA3-nál. Mindig lesz aki modellez Abramst meg T-72-est, Lynxet és Leclercet kevésbé:rolleyes:
Értem, hogy szeretnének egy próbapadot, ahol egyrészt kicsiszolják az ARMA 4-be kerülő technológiákat, másrészt segít bevonzani több embert a milsim világába, nem is rossz amit látunk, csak azt nem értem, hogy akkor mit csináltak az elmúlt 10 év alatt.
Mert eddig nagy technológiai ugrást (pl. dinamikusan, fizikai szimulációval elpusztítható környezet, épületek) nem láttunk, csak olyasmit ami máshol már alap. Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet. Gondoltam annak valami civil szférára leegyszerűsített változatát fogják bemutatni, szóval én sokkal nagyobb durranást vártam. Vagy a Reforger tényleg csak egy egyszerű kis konzolos játék az interfész meg a szkriptnyelv finomítására és az Arma 4-re tartogatják nagy technológiai újításokat? Meglátjuk mi lesz belőle, mert ez eddig elég sovány. Jó darabig még marad fent az Eden Editor úgy látom.
 

omae

Well-Known Member
2015. július 13.
1 690
2 303
113
Értem, hogy szeretnének egy próbapadot, ahol egyrészt kicsiszolják az ARMA 4-be kerülő technológiákat, másrészt segít bevonzani több embert a milsim világába, nem is rossz amit látunk, csak azt nem értem, hogy akkor mit csináltak az elmúlt 10 év alatt.
Mert eddig nagy technológiai ugrást (pl. dinamikusan, fizikai szimulációval elpusztítható környezet, épületek) nem láttunk, csak olyasmit ami máshol már alap. Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet. Gondoltam annak valami civil szférára leegyszerűsített változatát fogják bemutatni, szóval én sokkal nagyobb durranást vártam. Vagy a Reforger tényleg csak egy egyszerű kis konzolos játék az interfész meg a szkriptnyelv finomítására és az Arma 4-re tartogatják nagy technológiai újításokat? Meglátjuk mi lesz belőle, mert ez eddig elég sovány. Jó darabig még marad fent az Eden Editor úgy látom.
Valaki meg tudná mondani menyire gépbarát a játék és milyen a net kód? Mert az ue4 egy kalap szar szóval le lehet gyűrni új feature nélkül is.
Csak csuklóból mondok harom játékot ami ha nem ue lenne hanem valami optimalizált motoron akkor rendszeresen játszanék vele. (post scriptum, squad, insurgency).
 

Kecske

Well-Known Member
2020. május 24.
201
1 030
93
Ha nem tudnám, hogy ők a Bohemia, akkor azt hinném egy fiatal új csapat, tehetséges arcokkal, akik egy Squad klónt szeretnének csinálni. A katonai és a civil részlegük ennyire más technológiát használ? Mert a VBS Blue-ban már évekkel ezelőtt demóztak dinamikus bombakrátereket, teljes Föld térképet fraktál alapú geometria finomítással, valós idejű nagy felbontású műholdképekkel, meg mindenféle nyalánksággal, kb. mintha a MSFS-ben lenne rombolható/deformálható környezet.
A katonai részleget kb. 10 éve eladták. Gyakorlatilag csak névben egyezik a két cég, talán egyedül a kötél szimuláció amit átvettek VBS-ből azóta.
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon