1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kawasaki C-2

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - arbalest által indítva @ 2014. június 23..

  1. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Ezek az ajtók a tetején búvónyílások? Vagy karbantartáshoz vannak?

    [​IMG]
     
    fip7 and mindenen kívül like this.
  2. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Mellé van írva! Oda van nyilazva!!! Ne nekem kelljen már PISA tesztre mennem helyetted! :p:D:p:D:p:D
     
    arbalest and zeal like this.
  3. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Basszus, a figyelmetlen nézés! Ott a Rescue. Bocsi, köszi! :D:hadonaszos:
     
  4. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  5. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  6. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Épp ma néztem. Másfélszer akkora a teherbírása mint a brazil gépnek, kétszerese az ára, és háromszor messzebbre repül.
     
  7. rudi

    rudi Well-Known Member

    Mivel alkalmanként ez is több száz embert szállít fontos hogy mindenki 90 sec. alatt el tudja hagyni a gépet akkor is ha a gép esetleg vízen landol.
    E célból a tetőn is nagy búvónyílások vannak kialakítva.
    Nem csak ennél a gépnél hanem pl. a KC-390.nél is.
    Ld. lent a tesztet
     
    kamm and arbalest like this.
  8. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Minden gépnél, nem?
     
  9. emel

    emel Well-Known Member

    Utasszállítókon a tetőn nincs vészkijárat, csak oldalt.
     
  10. rudi

    rudi Well-Known Member

    Minden utasszállító gépet tudni kell gyorsan kiüríteni, csak az alsó szárnyas gépeknél vízreszállásnál - ha egybenmarad a gép - a törzs a felszínen marad.
    Ott működhetnek a törzs oldalán lévő vészkijáratok.
    Egy vállszárnyas gépnél a törzs jó része a víz alatt lesz úgyhogy az egyetlen menekülési irány az fölfele.
     
    formosa1 and gacsat like this.
  11. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  12. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Jó nagy dög azért a C-2.

    [​IMG]
     
    weasel007, Ocses, borisz and 6 others like this.
  13. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  14. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  15. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  16. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Satu :D

    [​IMG]
     
    fip7, Tcat, fishbed and 7 others like this.
  17. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Ezek szerint valamelyest működik aszfalt nélkül is.

     
    fishbed, Tcat and pöcshuszár like this.
  18. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Ez elvileg nem széria gép, hanem az egyes számú (201) prototípus.
    Az az érdekes, hogy tényleg mindenhonnan azt az infót lehetett hallani, hogy nem fog tudni előkészítetlen talajról üzemelni. Viszont mint jelenlegi egyetlen export opcióként ezt a lehetőséget nem volt szabad kihagyni. Lehet hogy áttervezték és építették a prototípusnak a futóművét, hogy a nemzetközi igényeknek is jobban megfeleljen.
    Elvileg friss kép. Sajnos nem látszik, hogy van-e valami változtatás a futóművén. De innentől ezt a 201-est érdemes lesz majd fel és leszállás közben figyelni...
     
    arbalest likes this.
  19. kamm

    kamm Well-Known Member

    Igen, meg az Atlasnal is nagyobb, ha jol emlekszem, de erdekes modon nem visz el tobbet, a cargo meg picivel kisebb is:

    C-2 15.7 ×4 ×4
    A400M 17.71 x 4 x 3.85 m
     
  20. formosa1

    formosa1 Active Member

    Elektronikai kémgépet épített a Kawasaki a C-2 alapjain
    A Japán Önvédelmi Erők (JASDF) számára az új RC-2 jelű típust a Kawasaki gyár C-2-es taktikai teherszállító repülőgépének alapjain fejlesztették ki, a speciális elektronikai berendezéseket pedig az ország egyik legnagyobb technológiai vállalata, a Toshiba szállítja – számolt be a Flightglobal.

    https://airportal.hu/elektronikai-k...ukO-DqnK_85feTUbgGdX-1d9k7VbaRHLHZzMDWqrgaKWA

    Nincs külön topicja - és szerintem nem is kell, hogy legyen - így ide tettem.
     

Ezen oldal megosztása