Szerintem ezek elcseszett előzések, jobban megijedtek mint amennyire itt felháborodást okozott.Pont ezekkel kellene keményen példát statuálni. Dehát az utakon mindent lehet...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem ezek elcseszett előzések, jobban megijedtek mint amennyire itt felháborodást okozott.Pont ezekkel kellene keményen példát statuálni. Dehát az utakon mindent lehet...
Ford és a Vauxhall (~Opel) jelenleg nem tud szállítani a rendőrségeknek kocsikat,
amíg újra nem indul a gyártás, Toyota Corolla -k érkeznek.
Full hybrid elektromos meghajtással.
Nem biztos.Iszonyat cikilesz a Fordnak és a Vauxhallnak miután a rendőrség rájön, hogy a tojók után rohadtul nem kell nekik a régi.
Nem biztos.
Jó kocsik azok, szeretik.
A pár (mármint szó szerint 1-2) éves 3-as, 5-ös, X5-ös bmw-k is mentek a levesbe nemrég.
Az ok, hogy jogsi ugrott, de azért vajon letöltendő is jár?
Jobb helyeken egy gyilkossági kísérletként kategorizálják.
Közúti veszélyeztetés alapesete.
A déli körvasút nevű pénzszivattyút végül törölték? 6 km vasútfelújítás 338 milliárdért, az valószínű a lopás új országos csúcsa lett volna.Itt a teljes lista
Lázár János betartotta, amit ígért, kinyitotta a pénzcsapokat
Miközben az ország aludt, a kabinet ütközésig kinyitotta a pénzcsapokat. Több mint 60, már futó projekt finanszírozását pótolták ki, de a Károli új egyetemi campusáról is döntés született. A szerda győztese egyértelműen Iváncsa, miután délután kiütötte a Fradit, éjjel 85 milliárd forint...www.vg.hu
Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?A déli körvasút nevű pénzszivattyút végül törölték? 6 km vasútfelújítás 338 milliárdért, az valószínű a lopás új országos csúcsa lett volna.
Itt nálunk mindig az a kérdés, hogy mindez milyen áron valósul meg.....Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?
A mostani kétvágányú pályát 3 vágányúra cserélik szakaszosan 4, jópár híd cseréje , zajvédő fal, és 3 elég nagy és annál fontosabb megálló építése...
Azért ezt vasútfelújításnak nevezni ??
Az se a legjobb, h mészáros építi, de erre nagyon nagy szüksége van Budapestnek, főleg ahogy épül az ottani városrész, és nem mellesleg országos sőt európai szinten is nagyon fontos vasúti korridor, személyszállításban is és tehernek úgyszintén..
Elmúlt 20 évben autópályára és autóutakra költötték a pénzt ideje, hogy vasútra költsünk
Szóval nagyon remélem megépül
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?
A mostani kétvágányú pályát 3 vágányúra cserélik szakaszosan 4, jópár híd cseréje , zajvédő fal, és 3 elég nagy és annál fontosabb megálló építése...
Azért ezt vasútfelújításnak nevezni ??
Az se a legjobb, h mészáros építi, de erre nagyon nagy szüksége van Budapestnek, főleg ahogy épül az ottani városrész, és nem mellesleg országos sőt európai szinten is nagyon fontos vasúti korridor, személyszállításban is és tehernek úgyszintén..
Elmúlt 20 évben autópályára és autóutakra költötték a pénzt ideje, hogy vasútra költsünk
Szóval nagyon remélem megépül
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent BudánA déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..
Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....
Átadták a felújított Vác vasútállomást
Közel 20 milliárd forintos beruházással megújult a váci vasútállomás épülete és vágányhálózata, új biztosítóberendezés, valamint fedett peronok épültek.iho.hu
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.
Mihez képest. Az aktuális épitőanyag és kivitelezési munkálatok jelenlegi áraival is tisztában vannak a "nyilatkozók"?Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás.
Gondolom régebbi cikkre apellál, ahol úgyanúgy leakarják írni az egész projektet azzal , hogy Mészáros és 6 km , közbe meg Budapesten az elmúlt 100 évben nem volt ekkora vasúti fejlesztés....nagyon levagyunk maradva Közép-európai szinten Prága ,Bécs más dimenzió , de még Pozsonyban is átmenős főpályaudvar van velünk ellentétben...nekünk még ezzel a projektel se lesz az viszont megsokszorozódik a kapacitás országos szinten isMihez képest. Az aktuális épitőanyag és kivitelezési munkálatok jelenlegi áraival is tisztában vannak a "nyilatkozók"?
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..
Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....
Átadták a felújított Vác vasútállomást
Közel 20 milliárd forintos beruházással megújult a váci vasútállomás épülete és vágányhálózata, új biztosítóberendezés, valamint fedett peronok épültek.iho.hu
Te sem gondolod komolyan, hogy 6 km vasútfelújítás - mégha a 3 megálló aranyból is készül - akkor is durván túl van árazva 338 milliárdért. Egyetlen hatalom sem örök, ha a jelenlegi rezsim megbukik ebben az ügyben garantáltan becsukják Mészárost mint a malacot.Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..
Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....
Átadták a felújított Vác vasútállomást
Közel 20 milliárd forintos beruházással megújult a váci vasútállomás épülete és vágányhálózata, új biztosítóberendezés, valamint fedett peronok épültek.iho.hu
Jól sikerültek az új 308-ok is