Lockheed C-130 Hercules és C-130J Super Hercules

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

fedett_mókus

Well-Known Member
2018. november 25.
2 240
2 562
113
A "H" változat meg nem sz@r, mert több ország /pl. Ausztria/ is még azt használja, pedig biztos telne nekik a modernebb "J" változatra is....
hát erre az osztrák kollégák tuti mást mondanának... sőt, hamarosan még ennyire se lesz "jó" a helyzet mint a mostani, pedig a mostani is egy rakás szar
 

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
5 224
5 709
113
És amúgy mi számít neked okoskodásnak neked amit írtam? ( Ezt külön fejsd ki kérlek) Mondjuk 2010 óta kihúztam már itt okoskodással, csak mindig belefáradtam amikor álmodozók osszák az észt! És mit írtál le te màsik 3 témában?? .... ki vagy te ???

Lathatoan meg arrol sincs fogalmad, milyen parametereknek kell megfelelnie az uj gepeknek...
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 080
14 995
113
Lathatoan meg arrol sincs fogalmad, milyen parametereknek kell megfelelnie az uj gepeknek...
Azért túl mélyen ne merülj el a paraméterekben, mert te is csak max gondolod hogy tudod, de csak azt tudod, amit vagy másfél éve mondott a főnök. Erről meg csak annyit: pár hónapja még Ancsa-nagyjavításról volt szó, most meg már el is búcsúztattuk az utolsót is! Szóval néha változik a helyzet és a lehetőségek paraméterei is ...
 

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
5 224
5 709
113
Azért túl mélyen ne merülj el a paraméterekben, mert te is csak max gondolod hogy tudod, de csak azt tudod, amit vagy másfél éve mondott a főnök. Erről meg csak annyit: pár hónapja még Ancsa-nagyjavításról volt szó, most meg már el is búcsúztattuk az utolsót is! Szóval néha változik a helyzet és a lehetőségek paraméterei is ...

A parameterek viszont ket eve ugyanazok, azt azert tegyuk hozza, Benko meg tavasszal is, tavaly is es a mult heten is ugyanazt szajkozta. A naqgyjavitas szerintem mar legalabb egy eve nem hangzott el, en legalabbis nem emlekszem ilyesmire.
 

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 690
11 095
113
Feltéve hogy tényleg "olcsó" az a megoldás...
Ezt még így maguk a Lengyelek sem merték még leírni.
A Lengyelek mostmár le merik írni hogy kb. mennyibe fog kerülni nekik az 5 gép felújítása
- új avionika csomag (USA AMP standard) $2,84 millió / gép (beleértve a beszerelést is)
- új hajtóművek és légcsavarok:
Rolls-Royce T-56 3.5-ös: $1,5 millió / db (a cikk megjegyzi hogy normál piaci ár magasabb ennél 1 millióval)
NP2000-es légcsavarok: $2.0 millió / db​
- új ECM csomag: a választott elemek függvényében $1,5 - 4 millió / gép

Ez így együtt $24..84 millió / gép. Még ha hozzátesszük hogy vesznek mindenből pótalkatrészeket is akkor is az 5 gép felújítási költsége olyan ~$150 millió körül lesz

Ezért kapnak további 15 év naptári időt (az gépenként kb 1000 óra / év = kb. 15 ezer óra)

Nekem elég jó üzletnek tűnik….
 

Wilson

Well-Known Member
2017. szeptember 19.
6 180
10 467
113
A Lengyelek mostmár le merik írni hogy kb. mennyibe fog kerülni nekik az 5 gép felújítása
- új avionika csomag (USA AMP standard) $2,84 millió / gép (beleértve a beszerelést is)
- új hajtóművek és légcsavarok:
Rolls-Royce T-56 3.5-ös: $1,5 millió / db (a cikk megjegyzi hogy normál piaci ár magasabb ennél 1 millióval)
NP2000-es légcsavarok: $2.0 millió / db​
- új ECM csomag: a választott elemek függvényében $1,5 - 4 millió / gép

Ez így együtt $24..84 millió / gép. Még ha hozzátesszük hogy vesznek mindenből pótalkatrészeket is akkor is az 5 gép felújítási költsége olyan ~$150 millió körül lesz

Ezért kapnak további 15 év naptári időt (az gépenként kb 1000 óra / év = kb. 15 ezer óra)

Nekem elég jó üzletnek tűnik….

Igen el kell ismerni ez az,de ehhez a polákoknak igen csak be kellett vásárolni az LM supermarketjében.
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 154
19 835
113
French Air Force adds mid-air helicopter refuelling capability with new KC-130Js...

 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 154
19 835
113
The first of 14 UK Royal Air Force (RAF) Lockheed Martin C-130J-30 tactical transports to undergo a life-extending centre wingbox replacement has been returned to squadron use at the service’s Brize Norton base in Oxfordshire.

The UK Ministry of Defence (MoD) placed a £110 million ($144 million) contract in July 2017 for the modification, which is conducted using Lockheed-produced kits. The structural enhancement “extends the service life of the centre wingbox by up to three times”, Marshall says. Structural update will enable tactical transport to remain in use until 2035.

A 23-year-old example, the lead C4-model airframe (ZH867) underwent the work “in parallel with scheduled maintenance, to maximise fleet availability”, the company says. “Modification of the second aircraft is already well under way,” it adds.


 

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 690
11 095
113
2021 től érkeznek a Német C-130J gépek a Franciákkal közös századba. ;)
https://esut.de/2020/08/meldungen/22515/c-130-feiert-jubilaeum/
Ja, és a félreértések elkerülése végett a beszerzés indoklása:
"...Noha a Légierőnek jelenleg széles körű légi szállítási képességei vannak az A400M-mel, nyilvánvalóvá vált, hogy hiányoznak a képességek, különösen a védett taktikai légi közlekedésben, ha kevés infrastruktúrával rendelkező repülőtereket vagy egyszerű burkolatlan kifutópályákat használnak, valamint a helikopterek légitankolásának területén..."