1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Lockheed Martin F-35 Lightning II

Diskurzus a(z) '5. generációs, vagy afölötti vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Szerintem semmit.
    Ez a Vampire egy igen speciális eset volt. Egyrészt a hajtómű ebben az esetben nem a talajjal párhuzamosan dolgozik, hanem egy picit ferdén. A gázsugár pedig igen közel a talajhoz lép ki a hajtóműből, mivel a Vampire ennyire rohadt alacsony.
    Az F-35 esetén lényegesen magasabban van a hajtómű, és párhuzamosan is áramlik a talajjal a kiáramló gázsugár. Problémát csak akkor okozhat, amikor elemeli a gépet a pilóta, mert akkor meglesz a megfelelő "gyalu" szög. De szerintem ehhez a Vampire bontáshoz az is kellhetett, hogy a nagy nyomású kiáramló gázok egy töredezett ócska aszfalt felületet kaptak el, amit egyúttal meg is hámozott a repedésekbe bele kapó forró, nagy nyomású gázok.
     
  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    VTOL üzemről beszélgetünk.... Miféle párhuzamos gázsugár...?
     
  3. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  4. boki

    boki Well-Known Member

    Norvég F-35 Izlandon

     
    therob and blogen like this.
  5. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  6. Hpasp

    Hpasp Well-Known Member


    Hát és ez a púp micsoda a hajtómű vége felé?
    Állófűtés?
    :D
     
    Rotten878 likes this.
  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    2:07-nél jól látható:

     
  8. dudi

    dudi Well-Known Member

    Kipufogócső, csak le van árnyékolva a zajszűrés miatt.Nem lehet lopakodni egy hangos géppel mert meghallanak!
     
  9. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Fékernyő konténere, de látszik is, mikor nyitva van.
     
  10. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  11. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  12. Terminator

    Terminator Well-Known Member

Ezen oldal megosztása