Miért érte meg ez így a Koreaiaknak?A koreai második negyven F-15K az élő példa, hogy a Boeing-nek egyátalán nem esne nehezére P&W hajtóműves F-15-öst gyártani.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Miért érte meg ez így a Koreaiaknak?A koreai második negyven F-15K az élő példa, hogy a Boeing-nek egyátalán nem esne nehezére P&W hajtóműves F-15-öst gyártani.
Kiegészítve Allesmor mondanivalóját.Miert nem azonos a hajtóműve a többi USAF F-15 variánséval?
Az egész furcsa. A Samsung a GE-vel szerződött le, de a RoKAF már eleve PW hajtóműves block 52-es F-16-osokat használt.Miért érte meg ez így a Koreaiaknak?
Már rendes órákat sem képesek már gyártani,gyalázat....
Öööö, tudtommal a keztek óda így megy. Az F-15A/C gépnél a pilóta mögött van az ECM csomag, a B/D-ben ezek nincsenek benne. Csak az A/C esetén kisebb a kabintető.Allesmor Obranna
Szerinted az F-15-nél meg lehetne azt lépni , mint amit megléptek a MIG-29-nél?
Vagyis a két üléses kabintető, de csak egy üléssel?
Simán kihagyhatnák a WSO helyét, szerintem.
Az F-15 írásomból, ami forrásból szedte ezt a részt.molnibalage
Akkor meg végkép nem értem mi a baj. Maradna az E-k kabin teteje, a pilóta mögötti részt meg beépítik.
Ha van eszük, akkor ezt az EX programot inkább időben lefújják, a mindenképpen legyártott kezdeti széria gépeit pedig eladják.
Ázsia az arab világ ellentéte. Mind a két helyen hierarchikus klienshálózat iránít, de az araboknál a baksis után azt adnak el, amit akarnak, azok, akiknek ezt ott megengedik. De ez lehet amerikai, orosz, francia és angol is. Illetve, akár még kínai haditechnika is.Indonesia may acquire F-15EX...
Eight Boeing F-15EX, up to 36 Dassault Rafales, two Lockheed C-130J Hercules transporters and an unknown number of Medium-Altitude Long-Endurance Unmanned Aerial Systems (MALE UAS). It was even reported that the orders for the Rafale and the F-15EX are already intended to be issued in 2021.
(Lassan ennek az indonéz repülőgép beszerzésnek is nyithatunk egy külön topikot, mert kezd olyan fordulatos lenni, mint az indiai beszerzések...)