1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Mikojan-Gurjevics MiG-29, -35 "Fulcrum"

Diskurzus a(z) '4/4+/4.5 generációs vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. GrGLy

    GrGLy Active Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Peru május végén aláírja a szerződést Oroszországgal a még megmaradt 11 MiG-29SzE és Sz modernizációjáról, amiket a korábbiakhoz hasonlóan az SzMT rendszereivel látnak el.
     
  2. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ezt a 2013-as első heti hírhalom kapcsán:

    Arra azért kíváncsi leszek,hogy visszatérnek-e az egyszínű szürke korszakocska előtti gyakorlathoz vagy újítanak megint egyet.
     
  3. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Ezek szerint mégis van MiG-35 megrendelés az Orosz Légierő részéről?

     

    http://bmpd.livejournal.com/475214.html
     
  4. boki

    boki Well-Known Member

    Az írásban az van, hogy idén kéne megkotni a szerzodést az RSK Mig gyárnak az orosz légierovel. De meg nem nem állapították meg a gép konfigurációját, hogy milyen legyen. Osszesen 40 gép beszerzése van tervezve 2020-ig, de a pontos szám sokkban fogg fugni az ártól....
     
  5. boki

    boki Well-Known Member

    Nem tudják melyik radarral rendeljék a gépet a Zsuk - M , vagy a Zsuk-A  , ami íránt Kína is érdeklodik , és így befejezhetnék a fejlesztését és az orosz légieronek is olcsobb lenne.
     
  6. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Rosszul fogalmaztam meg a kérdést: Ezek szerint mégis van a MiG-35-re érdeklődés/igény az Orosz Légierő részéről?

     

    De akkor ezek szerint van.
     
  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Elvégezte első repülését az első lengyelek által modernizált lengyel MiG-29-es

     

    http://theaviationist.com/2013/03/18/polish-fulcrums/#.UUdO-zemo7Q
     
  8. waggon

    waggon New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    Mi meg bontottunk. Logikus.
    Nem mondom nincs bajom a Gripenekkel, amire kell arra jó. De azért impozánsabb jószág egy ilyen bolsoj zümi. ..és valószínűleg a polákok olcsóbban kihozták ezt, mint mi a vásárlást.

    Azért megnyugtató, hogy vannak még helyek a földön, amik logikával működnek. Mi meg irigykedünk.
     
  9. bczozo

    bczozo New Member

  10. gripen

    gripen New Member

  11. desertfox

    desertfox New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    Hát mig-29 eseket drága volt üzembe tartani. 300.000 dollár volt 1 db hajtómű és ügye 2 db kell belőle és alacsony üzemidejük van. Plusz kormolnak és könnyen észlelhető vizuálisan is. Logika nálunk van. Teljesen helyes döntés volt.
    De Én is imádtam a nagy vast :) Like
     
  12. ruckoj

    ruckoj New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    Jah tiszta marhák ezek a lengyelek, minek üzemeltetik, meg nagy javítják tovább, vennének rólunk példát, tárolnák a szabad ég alatt, meg vonnák ki úgy ezt az ócskavasat, hogy az üzemidejük nagy részét benne hagyják.
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Milyen árfolyamon volt 300k USD egy hajtómű? Mert nagyon örülne az ember, ha csak annyiba fájba. Egy F100-PW-100 hajtómű ára a '70-es évek végén volt 2+ millió USD, ami ma barátok közt is cirka 6+ millió. Szóval szerintem egy laza 0 az itten lemaradt.
     
  14. desertfox

    desertfox New Member

    arra gondoltam , bocs.  3 millára.  Egyébként 2008 ra emlészek azóta tuti  év alatt drágább lett . 
     A lényeg hogy az üzemeltetésük nagyon nem gazdaságos. Lengyelek 40 millioan vannak ott nagyobb a Büdzsé.

    <a title="Profile" href="http://htka.hu/forum/4-generacios-vadaszbombazok/mikojan-gurevics-mig-29-35-fulcrum/" rel="nofollow">ruckoj</a> : A szabad ég alatthoz No comment , az már tényleg trogerség volt hogy egy könnyüszerk.  hangárt nem lehetet felhúzni. 10 millióért vagy 30  na mind1.[​IMG] [​IMG]
     
  15. sulyid

    sulyid New Member

    Azért az is elkell ismerni, hogy eléggé nagy valószínűséggel még a modernizálás ellenére is csak másodvonalbeli szolgálatra* lesznek alkalmasak, mert nincsenek egy szinten a Falcon állománnyal és inkább csak kiegészítik azokat...

     

    * légiharc gyakorlás, illetve készültség adása azért, hogy minél többet reptethessék a Falconokat...
     
  16. amanitin

    amanitin Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    az orosz cuccokat lecserélni másra stratégiailag helyes döntés még akkor is, ha feleannyiba kerül és kétszer olyan jó.
     
  17. comandante

    comandante Well-Known Member

  18. lancevance

    lancevance New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    Amennyit a magyar pilóták repültek szerintem maradhatott volna még szolgálatban. A tárolás az tényleg gyalázatos, hagyni a több milliárdos állami vagyont szétrohadni, vagyoni kár okozásáért valakit/valakiket elő lehetne venni.
     
  19. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Lehetséges, hogy leszabályozták a hajtóművet, de hogy ettől mitől szűnne meg a füstölés...? [fejvakarás]
     
  20. Littlejohn

    Littlejohn Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
    Molni.....
    Te aztán nem értesz ehhez...... :) :)
    1. Mögötte repül Ali egy hőálló, teflon bevonatú, lopakodó repülő szőnyegen és seprűjével oszlatja a füstöt.
    2. Láthatatlan (lopakodó) üzemanyaggal megy.
    3. Azért nem füstöl, mert Photoshoppal rakták fel az égre....
    :) :) :)
     

Ezen oldal megosztása