Milyen árfolyamon volt 300k USD egy hajtómű? Mert nagyon örülne az ember, ha csak annyiba fájba. Egy F100-PW-100 hajtómű ára a '70-es évek végén volt 2+ millió USD, ami ma barátok közt is cirka 6+ millió. Szóval szerintem egy laza 0 az itten lemaradt.desertfox said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
Hát mig-29 eseket drága volt üzembe tartani. 300.000 dollár volt 1 db hajtómű és ügye 2 db kell belőle és alacsony üzemidejük van. Plusz kormolnak és könnyen észlelhető vizuálisan is. Logika nálunk van. Teljesen helyes döntés volt.
De Én is imádtam a nagy vastLike
Azért az is elkell ismerni, hogy eléggé nagy valószínűséggel még a modernizálás ellenére is csak másodvonalbeli szolgálatra* lesznek alkalmasak, mert nincsenek egy szinten a Falcon állománnyal és inkább csak kiegészítik azokat...ruckoj said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
Jah tiszta marhák ezek a lengyelek, minek üzemeltetik, meg nagy javítják tovább, vennének rólunk példát, tárolnák a szabad ég alatt, meg vonnák ki úgy ezt az ócskavasat, hogy az üzemidejük nagy részét benne hagyják.
Lehetséges, hogy leszabályozták a hajtóművet, de hogy ettől mitől szűnne meg a füstölés...? [fejvakarás]comandante said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Repült az első korszerűsített lengyel Fulcrum
Érdekesség az irániak megoldották a füstölést simán, és lehet hogy saját erőből.