1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

NHIndustries NH90

Diskurzus a(z) 'Szállító és egyéb vegyes feladatú helikopterek' témában - Terminator által indítva @ 2013. január 25..

  1. dudi

    dudi Well-Known Member

    De jobb példa ha azt mondom,hogy teszem azt az ARMY BH-vak kevesebb papírmunka van mint a lengyel BH-val holott tök ugyan az a gép.
     
  2. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Háát szerintem sokminden papírmunka nem nagyon van a gépekkel, mivel minden digitalizálva van - tudtommal - , már a H145M nél is.
     
  3. emel

    emel Well-Known Member

    Elvileg bele kell hogy számolják, hiszen a választóvonal az az Üzemképes/Üzemképtelen állapot, viszont amíg nincs kész a "papírmunka" (akár digitálisan is) addig a gép nem repülhet.
     
    gacsat and borisz like this.
  4. emel

    emel Well-Known Member

    A repülésben ez úgy műkszik, hogy minden műszaki doku és munkalap benne van a számítógépben, ezeket ki kell nyomtatni, a végrehajtó és a meós is aláír, lepecsétel, a végén mindent beszkennelnek, aztán megőrzik elektronikus alapon is meg a papírt is amíg a gép repül (nem ugyanazon a helyen!), vagy a következő nagyjavításig minimum!! Legalábbis a Lufthansa-nál így megy ...
    A full digitális dokuhoz meg az is kell, hogy a tulaj megvegye hozzá teljes eletronikus csomagot szoftverestől - ez meg csak bizonyos méretű flotta fölött éri meg.
     
    gacsat, fishbed, borisz and 2 others like this.
  5. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Hát márpedig a H145M-ek nálunk megkapták - szerintem - a full digitál szoftveres csomagot:


    Forrás.
    Egy másik tanulmányban még azt írják, hogy:
    Lehet, hogy mégis teljes szoftveres rendszert fogják használni?
     
  6. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

  7. emel

    emel Well-Known Member

    Nincs kizárva, 20 helikopter azért már számít , ráadásul jönnek majd a nagyobb tesók is, és a két A-319 is ugye Airbus gyártmány!! Szóval ennyire már bőven megérheti az Airbus elektronikus karbantartás-nyilvántartási rendszerét használni.
     
  8. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Nem akarok hülyeséget mondani de az biztos,hogy egy Airbus anyagban olvastam,hogy hivatkoznak az MH mint teljes köru szoftver használóra.
     
  9. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    [​IMG]

    Australia to replace Navy MRH90s

    According to a forecast in the Australian Government's 2020 Force Structure Plan dated 1 July 2020; the Royal Australian Navy (RAN) wants to replace the MRH90s currently in use with 808 Squadron at HMAS Albatross near Nowra (NSW).

    The RAN is considering a new helicopter type which is more consistent with the expectations for larger naval operations and commonality with the current Seahawks in service with 725 Squadron ("Be Aggressive") and 816 Squadron ("Imitate the action of the tiger"). A timeline chart shows a project for a "Logistics Helicopter" running from 2025 to 2031, and is valued at AUD 1 billion to AUD 1.5 billion.

    The new helicopter will replace the small fleet of six MRH90s in use with 808 Squadron ("Strength in Unity"). None of the 47 MRH90s in Army and Navy service are marinised, so sustained operations at sea from the RAN’s Canberra class LHDs and other vessels require an inordinate amount of preventative maintenance and washing after each flight to mitigate corrosion. Looking for greater commonality with the MH-60R Seahawk, this only leaves two options; the MH-60S or the MH-60R. The MH-60S makes more sense, as it has a larger cabin based on the Black Hawk with double doors on both sides, seating for up to 12 passengers, and more internal space for cargo. But ..., the MH-60S is no longer in production.

    When a successor for the MRH90s is chosen and delivered, the MRH90s will be transferred to the Australian Army.

    For the fleet of 24 MH-60Rs, eight 816sq Seahawks are embarked at sea at any one time, eight are used for training with 725sq, and eight are in maintenance or being prepared for deployment.

    Source: https://adbr.com.au/navy-to-get-new-utility-helicopter/
     
    rudi and migfun like this.
  10. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Mi is az a FOC státusz?
     
  11. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Nincs elég szakember. Úgy értem, hogy nincs elég dolgozni akaró fehér ember.
     
  12. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ne helikoptert vegyenek az Airbustól, hanem üzemórát.
     
  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Bele kell.
     
    borisz likes this.
  14. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Áá. Ez a digitalizálás egy kamu. A papírok száma exponenciálisan nő.
     
    svajcibeka and borisz like this.
  15. kamm

    kamm Well-Known Member

    Akkor eleg rosszul csinalnak valamit... En tettem at cegeket digitalisra, az elso ev utan rakapott mindenki es toredekere csokkent a papirmennyiseg.
     
  16. rudi

    rudi Well-Known Member

  17. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  18. boki

    boki Well-Known Member

  19. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  20. Terminator

    Terminator Well-Known Member

Ezen oldal megosztása