1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Oroszországgal kapcsolatos off-topik

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - boki által indítva @ 2013. január 28..

  1. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    misinator, gacsat, jani22 and 5 others like this.
  2. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Azt hiszem penteken megint elmarad a szokasos csodbe menes, talaltak az oroszok egy baxott nagy gyemantot, azt irjak Europa legnagyobb gyemantja.
     
    jani22 likes this.
  3. jani22

    jani22 Well-Known Member

    Megkérdezném itt is, mi az amit visszavisznek?

     
    fishbed likes this.
  4. jani22

    jani22 Well-Known Member

    Mutasd már! :D
     
  5. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Az az ujfajta jarorhajo van fenn amit a svedekkel csinaltak, par regi Ural, meg dobozos ize. De a csonak az lehet a hajohoz tartozik. A gyemantot tegnap lattam valahol, de most eltunt. :)
     
    jani22 likes this.
  6. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

    Továbbfejleszti a transzszibériai és a Bajkál-Amur-vasutat az RZSD

    A fejlesztési tervek módosított verzióját már be is nyújtotta az orosz kormánynak az Oroszországi Vasutak (RZSD). A gigaprojekt során a transzszibériai és a Bajkál-Amur (BAM) vasútvonalakon 1310,3 kilométernyi új sínpárt és harminckét elágazást hoznak létre, továbbá átépítenek huszonkilenc állomást. Az első fázis egyik legjelentősebb beruházása a 2018 márciusára létrehozott második Bajkál-alagút. A vasúttársaság 2024-re már évi száznyolcvanmillió tonna áruval számol a vonalakon.

    [​IMG]

    [​IMG]A Moszkvától a Csendes-óceán partjáig vezető, a térképen pirossal jelölt transzszibériai vasút, valamint a zöld színű Bajkál-Amur vasútvonal is jelentős kapacitásbővítést kap a következő évek során (kép forrása: trailblazer-guides.com)


    A RZSD a fejlesztési programmal reagál a szénszállítási piacon történt változásokra, nevezetesen a nyugati irányú szállításról a keletire való áttérésre. A társaság számításai szerint ez eredetileg 564,2 milliárd rubelt (2530 milliárd forintot) emésztett volna fel, azonban azóta már 520,5 milliárdra (bő 2300 milliárd forintra) csökkent a költség.

    A projekt első fázisa már 2013 óta zajlik, a második pedig előkészítés alatt áll. Azonban ha a körülmények úgy hozzák, akár 2030-ig is meghosszabbíthatják a fejlesztési programot. Az RZSD éves megfigyelései szerint a beruházás jelentős hajtóerő az egész ország gazdaságára, sőt a szibériai, transzbajkáli és távol-keleti régiókéra külön-külön is kifejezetten pozitív hatással van – számol be az International Railway Journal.

    http://iho.hu/hir/tovabbfejleszti-a-transzsziberiai-es-a-bajkal-amur-vasutat-az-rzsd-190718
     
    jani22, kiskrumpli, haubagoi and 5 others like this.
  7. papajoe

    papajoe Well-Known Member



    Péntek van,erre 530 milliárd rubelt fektetnek be a vasút fejlesztésébe,hogy lesz ebből összeomlás?
    Se eladósodás,se demokrácia export,se túlzott fegyverkezés,micsoda dolog ez?!
    Tessék gyorsan lemondani mindenkinek,had küldjenek nyugati szakértőket,majd azok tudni fogják merre tovább.
    :D
    Még a végén arany fedezet is lesz a rubel mögött.:rolleyes:
     
  8. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Vasút adja a GDP 8%-át, 1 millió embert foglalkoztat, egyre jobban terjeszkedik külföldön...
    Szerbek is kaptak a vasútvonalak felújítása után 100 millió $ értékben 12 motorvonatot baráti segítségként, hogy legyen mivel száguldozni rajtuk...

    Maga az RZD finanszírozza a felújítást is, nincs szükségük az államra.
     
  9. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Na akkor megint csak nem mennek csodbe, meg jovo heten se...
     
    jani22 likes this.
  10. boki

    boki Well-Known Member

    fishbed likes this.
  11. boki

    boki Well-Known Member

    Elkészült a vasúti vonal is a Kercsi hídon, összekapcsolták a második sínpályát is, így hamarabb lesz átadva a forgalomnak.

     
    jani22, fishbed, gacsat and 1 other person like this.
  12. boki

    boki Well-Known Member

  13. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Ez nem igaz. Majd egyszer.
     
  14. boki

    boki Well-Known Member

    1895. július 22-én született Pavel Szuhoj

    [​IMG]
     
    fip7 and zsolti like this.
  15. boki

    boki Well-Known Member

  16. jani22

    jani22 Well-Known Member

  17. papajoe

    papajoe Well-Known Member

    Megjött a nagy, fekete autón a bálsoj nacsalnyik,mindjárt tudták a helyi málenkij nacsalnyikok,hogy hányas a kabát,zabszem befigyelt egyből!:D

     
    hurci10 likes this.
  18. jani22

    jani22 Well-Known Member

    fishbed likes this.
  19. boki

    boki Well-Known Member

    Megérkezett tegnap a jakútföldi Nyizsnyij Besztyjach állomásra az első személyvonat. Ezzel Jakútföld közvetlen vasúti összeköttetésbe került a BAM-al és a Transzszib-el. Avasút építése 30 évig tartott.

     
    fishbed, fip7 and bartinieffektus like this.
  20. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Már csak az a baj, hogy nincs híd a Lénán. Így a túlparton levő Jakutszkba fél évig csak helikopterrel lehet átkelni. Ha egyáltalán. mert hát ki akarna Nyizsnyij Besztyjachba utazni?
     

Ezen oldal megosztása