1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Oroszországgal kapcsolatos off-topik

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - boki által indítva @ 2013. január 28..

  1. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Azért vegyük figyelembe, hogy a Putyin, mint név meg jelenség maga a politikus mellett egy erős marketinggel felépített brand is amibe az ilyen PR akciók is beletartoznak. Igen, eléggé átlátszók tudnak ezek lenni, meg előre megjósolhatóak, de mégis hasznosak az összkép erősítéséhez. Az egyszerű júzer ugyanis azt látja csak, hogy az atyuska leszáll a néphez a delegációval, fagyit vesz és egy kicsit be is oltogatja a saját minisztereit. PR szempontból kiváló fogás, főleg ha az orosz hagyományokat nézzük (avagy az érinthetetlen cár atyuskák/parttitkárok világa). A szofisztikáltabbak számára ez le fog esni egyből de az mégis egy kisebb halmaz az összhöz vetítve.
     
    ghostrider, megazez and Ooorky like this.
  2. DINAMO

    DINAMO Well-Known Member


    Minden "nagyembernek" lellenorzik az osszes nyilvanos cselekedetet . Ez a mai media.
     
    Ooorky likes this.
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Nixon szökdösött ki a Fehér Házból. Meg jó Ferdinánd király. Néha fogta a piros esernyőjét, amit jogar helyett még a trónra is magával vitt, és ártuccant egy kis csevelyre és túrógombócra barátnőjéhez, a Schönbrunni kastély melletti vizimalom molnárnéjéhez.
     
    hurci10 and nyugger like this.
  4. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Olaf Palme mondjuk rábaszott.
     
  5. megazez

    megazez Well-Known Member

    "A karmatlai Radzsa is igen nagy úr, és szintén széttekintett egyszer álruhában Hongkong kikötőjében. Senki sem merte megérinteni, amikor megmondta a rangját. Na de amíg megmondta! ... Ott mi volt! Egy ideges ismeretlen valamilyen okból odament az álruhás Radzsához, és hirtelen negyvenháromszor pofon ütötte, úgyhogy nem is volt idő bemutatkozáshoz. Azóta a Radzsa csak úgy megy végig a kikötőnegyedben, hogy hírnökök járnak előtte, akik szétkürtölik nevét és hatalmát."
    Véletlenül így jártak volna... :D
     
  6. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    P.Howard?
     
    megazez likes this.
  7. megazez

    megazez Well-Known Member

    Igen Rejtő, örök kedvenc.
     
  8. boki

    boki Well-Known Member

  9. boki

    boki Well-Known Member

    Hogyan járult hozzá Putyin egyes márkák népszerüsítéshez

     
    Nemerson likes this.
  10. boki

    boki Well-Known Member

    MSz-21-300

     
    fishbed, BiancoGasto, fip7 and 2 others like this.
  11. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    Kb hogy aránylik az ára a nyugati gépekhez?
     
  12. boki

    boki Well-Known Member

    Orosz gép kat.á. 96 mil.USD, a nyugati gépek 15%-al drágábbak.
     
  13. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    Az nem nagy előny,azt gondoltam sokkal olcsóbb.
    Így nem fognak nyugatra betörni,nem tudom milyen gazdaságossági mutatók vannak még az utas szállítóknál,karbantartási,nagyjavítási üzemidő,vagy a fajlagos fogyasztás,alkatrész árak?
    Ilyesmiben hogy áll a gép,van valami összevethető adat?
    A mezőgazdasági gépeknél,építőipari gépeknél jócskán feljöttek a szovjet időkhöz képest,mind minőségben,mind élettartamban,ergonómiában,ha nem lennének szankciók,ill a szankciók nélkül is jelentősek az eu védővámjai,lenne esélyük,minimum az eu csóróbb országaiban.
    A repipart nem ismerem.
    Megjegyzem,a kínaiak már keményen bent vannak az euban a Liu Gong márkával,már évek óta itt vannak minden szakmai kiállításon,és adnak is el belőlük,ide,nyugatra ők is cummins,scania motorokkal árulják,meg japán szivattyúkkal a gépeket(kawasaki),de itt vannak.
     
  14. boki

    boki Well-Known Member

    Az OAK(UAC) vezérigazgatója szerint a gép 1 éves üzemeltetése 2 millió USD-vel olcsóbb mint a konkurenciáé. Többi kérdésre majd akkor kapunk választ, ha a gép már szériagyártásba kerül és leszállítják az első megrendelőknek.
     
  15. DINAMO

    DINAMO Well-Known Member

    Ebbol igy csak politikai eleadas lesz tenyleges piaci siker biztos nem. Mar a Szuhoj superjet nel kijott hogy hiaba olcsobb ha az uzemeltetesi koltsegei messze magasabbak mint a konkurens gepeke. Utaskilometerre vetit uzianyagfogyasztasa alkatreszigenye is messze magasabb meg ma is mint a konkurens gepek es meg ott van a logisztikai halozat gyengelkedese amikor nincs alkatresz minden repteren hanem varni kell sokszor napokat hogy mashonnan megerkezzen. Kozben a gep all nem termel es a szemelyzet is varakozik.

    Oroszorszagban ahol olcso az uzianyag meg ahol politikailag kiadjak hogy ezt kell venni lesz eladas de a nemzetkozi piacon sem az ara es valszeg azuzemeltetesi hattere miatt nem lesz sikeres. Meganno cca 2 eve olvastam egy cikket az International Airliner ujsagban amiben a gepet veseztek es egyben a Szuhoj vezeto tervezojet kerdeztek a varhato kepesseggekrol. Akkor beszerzesi arban kiviteltol fuggoen 26-38% al igertek olcsobbnak mig uzemeltetesi koltsegekben maximum 2% ban magasabbnak de "konyen lehet hogy meg jobb is lesz mint a versenytarsak"

    Mara ebbol lett egy 15% es varhatoan egy 6-11% os uzemeltetesi extra koltseg ( ha a superjetet veszem alapul) Mindezt egy olyan gyilkos iparagban ahol a profitrata atlagosn 2-3% !!!!
     
    formosa1 and Bleroka like this.
  16. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ilyen alacsony a profit százalékos aránya?
     
  17. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    Kizárt,akkor betennék a ryanair árát a bankba 6% fix kamatra.
     
  18. boki

    boki Well-Known Member

    Azt tudni kell, hogy a SSJ 100 a kezdetekben 80 %-ban nyugati alkatrészekből épült.Mára ez az arány lecsökkent 50%-ra. TEhát az alkatrész problémák, hajtómü problémák nem kimondottan az oroszok tehetnek. Még a civil Szuhoj ellen is szankciókat vezettek be , ott gáncsolják az oroszokat ahol csak tudják. Az MSz-21 szérigyártása is azért késik 1,5évet mert jenki zsarolásra a japánok leállították a kompozit szárnyak gyártásához szükséges speciális üvegszál exportját. A gép szárnyai teljesen kompozitból vanak, ezáltal könnyebb a gép tömege és 20%-al kevesebb lenne a fogyasztása. Most az oroszoknak lokalizálni kell otthon az üvegszál gyártását.
     
    fishbed, fip7, superjet100 and 2 others like this.
  19. DINAMO

    DINAMO Well-Known Member

    Tobb iparag van ahol a nagy a hatalmas arbevetel kis profit modon muxil a dolog. Ilyen a repipar is. Azt hozza kell tenni hogy sokszor mar nem lehet tiszta repiparrol beszelni mert a cegnek vannak szallodai utazasszervezo cegei autokolcsonzostb stb. De tisztan a kereskedelmi repulesnel 2-3% korul van az atlag profitrata ha jol megy a cegnek.
    A MALEVNEK meg ennyi sem sikeredett anno. Folyamatosan es vastagon veszteseges volt evtizedeken keresztul pedig monopol helyzetben volt.
     
    gacsat likes this.
  20. dudi

    dudi Well-Known Member

    Hogy lett volna monopol helyzetben?
     

Ezen oldal megosztása