1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ostrava NATO Day

Diskurzus a(z) 'Repülőnapok, haditechnikával kapcsolatos rendezvén' témában - igla által indítva @ 2011. október 22..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Hétvégi kiadás nem biztos, hogy lesz, de a lektoroknak minimum ki fog menni az anyag. Hosszabb lett, mint a 2012-es beszámoló. ;)
     
  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Na, cirka kétszer hosszabb lett úgy, hogy egy rakás dologra már nem emlékeztem fejből. ;)
     
    sirdavegd likes this.
  3. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    ??? Akkor olyan lesz benne leírva amit a lektoraid mondanak utólag, nem az, amit a pilóták és a földi kiszolgálók mondtak neked Ostravában a helyszínen?
     
  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Nyelvtani lektorálás kell bele meg 1-2 dolog, hogy esetleg mit ne írjak bele.
     
  5. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  6. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Melyik nap menjen ki?
    Még a hétvége előtt, vagy legyen szombati anyag? :)
     
  7. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Minél hamarabb. :)
     
    sirdavegd and Pocok75 like this.
  8. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  9. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Hát íme, kint van a beszámoló. Videót lehet, hogy még később vágok össze a demókból.
     
    sirdavegd, arbalest and misinator like this.
  11. misinator

    misinator Well-Known Member

    Molni!
    Tőlem kapsz egy hatalmas lájkot ezért a beszámolóért!
    Ezer köszönet érte!
     
  12. dudi

    dudi Well-Known Member

    Molni tőlem egy hatalmas BANN-t kapsz addig amíg legalább annyit nem beszélsz a Leopard személyzettel mint a B-1B-pilótával!!!! ;)
    A viccet félretéve nagyon jó írás(10/10) és mindig öröm számomra ha nem csak prospektusokból tudunk meg infót a gépekről hanem azoktól is akik használják(és lám volt olyan képesség ami a prospektusok alapján nem egészen úgy kéne hogy legyen).
     
  13. dudi

    dudi Well-Known Member

    Hosszú volt a sor... :D
     
  14. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  15. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A lektorálását köszönet Cifunak és Grgly-nek és Hpasp-nak.
     
  16. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    A nagy beharangozó után több új információra számítottam :(
     
  17. wolfram

    wolfram Well-Known Member

    Köszi molni! :)

    Az NSA-s rész komoly! Jól nekik eshettél. :D

    A B-1B-nek és annak, hogy sikerült ennyi infót megtudnod róla, külön örülök, mert érdekel a típus.

    "Először is engem az lepett meg, hogy a gép M1.2 csúcssebessége – legalábbis az alezredes ezt mondta – csakis a szívócsatornába utólag beszerelt radar keresztmetszetet csökkentő terelő elemek miatt van. Ha azokat kiszerelnék, a gépek ma is képesek lennének az M2.0 sebességre."

    Ez sejthető volt más forrásokból is (hogy csupán ennyi a különbség a B-1A-hoz képest), de akkor így már vehetjük kvázi bizonyosságnak. Tehát a gép némi szerelgetés után (újra) pariban lenne a Tu-160-nal max. repsebességben.

    Amit még megkérdezhettél volna a magyar Gripen-pilótától, hogy az AIM-120-akkal mi a helyzet? Létezik-e az a legendás hardverelem, ami nélkül használhatatlanok és, ha igen, akkor itthon tárolják-e azokat, vagy legalább Európában, vagy az USA-ban? Bár sejtem, ha tényleg létezik, akkor erről nem nagyon beszélhetnek, de egy próbát megérne.
     
    sirdavegd likes this.
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Totál elfelejtettem ezt megkérdezni. Ezért kellene lista.

    Az örök elégedetlen... :)

    Ennyire emlékeztem vissza fejből, meg ami bizonytalan volt, azt nem tettem bele.
     
  19. Rommel28

    Rommel28 Active Member

    Ennyi, meg ilyen részletes kérdések után tuti felkerültél a GRU gyanúsak listájára. :D

    Az aktív csalik kapcsán azt nem értem, hogyha nem lehet visszahúzni, ugye alapból ilyen a BriteCloud, akkor maga a berendezés normál használat mellett is az ellenség kezébe kerülhet. Így elég könnyen ki lehet találni hogy működik és lehet rá fejleszteni a ECCM-t. Ez nem gáz így?

    A B-1 forgótárát ki lehet szerelni, hogy egy nagy dögöt rakjanak a helyére, pl MOP?
     
  20. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    Apró észrevétel az A400 képeknél: Egy légcsavaros gázturbinát ne nevezzünk már motornak. Szerintem már ki lett itt tárgyalva, hogy nem szép :)

    Amúgy Tip-top, meg szép hosszú :D
     

Ezen oldal megosztása