1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Pilatus PC-3, PC-7, PC-9, PC-21

Diskurzus a(z) 'Kiképző repülőgépek' témában - vaszabi által indítva @ 2013. február 6..

  1. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Gripen(ek?) mellett ez a szépség is feltűnt ma Veszprém egén
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. kelepisti

    kelepisti Well-Known Member

    Amit nem értek itt a francia hazai ipar, mivel a Socata TB-30 Epsilon modernizálásával alapfokú iskolagépük lenne. Gyakorlatilag az cocpitot kéne elsősorban modernizálni. Viszont lehet, hogy úgy gondolnak a Pilatusra, mintha a svájciak az új harci repülőgép tenderén a Rafale beszerzéssel kompenzált csomag része lenne. A svédek szintén vizsgálták, hogy a PC-21-eseket beszerzésével a Gripen NG-t egy részét barterben fizetnék ki a helvétek.
     
  3. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  4. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Eza PC-21-es elképesztően jó kis masina és jól is néz ki ezzel a kecses szárnyával, hosszú orrával és az öttollú légcsavarjával. Amúgy a tervezők elérték céljukat, mert megy, mint az istennyila...
     
    fip7, fishbed and emel like this.
  5. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  6. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    The 200th Pilatus PC-21 is currently being test-flown at Buochs (Switzerland). It had its first flight on 21 March 2019 and will be delivered to the Royal Australian Air Force

    [​IMG]
     
    Pocok75 likes this.
  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    A Francia Légierő 17 db PC-21-est rendszeresített

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    arbalest, fishbed and fip7 like this.
  8. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Spain selects PC-21 as CASA 101 replacement

    204 millió euró 24 gépre és ami még kell hozzá hogy kiképzési rendszer legyen. Szállítás 2021-től.

    Ha jól értem, sok mindenen gondolkodtak, de arra jutottak hogy nem kell saját sugárhajtású gyakorlógép. Az Airbus Flexible Jet-ből még nem lehet tudni hogy mikor és mi lesz, így erre épülő nemzetközi kiképző központot sem lehet létrehozni Spanyolországan. Vehetnének a koreai T-50, amerikai-svéd TA-7, olasz M346-ot is, de nem térülne meg, így inkább a közös nemzetközi kiképzőprogramokban (pl. NFTC Kanada) látják a jövőt.
     

Ezen oldal megosztása