1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Repülőesemények (balesetek, szerencsétlenségek)

Diskurzus a(z) 'Egyéb katonai repüléssel, légi harcászattal kapcso' témában - Phoenix által indítva @ 2013. március 12..

  1. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Ez egy kétüléses F.
    Most egy együléses E zuhant le.
     
  2. rudi

    rudi Well-Known Member

    Írj az LA Timesnak..
     
  3. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

  4. jani22

    jani22 Well-Known Member

    Alább 7 sérültről írnak. Pilóta állapota ismeretlen.:(

    https://www.navytimes.com/news/your-navy/2019/08/01/navy-jet-crashes-in-death-valley/
     
  5. boki

    boki Well-Known Member

    Pilótát halottnak nyilvánították

     
  6. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Leszámítva az úton heverő törmeléket, ez a gép gyakorlatilag a pilótájával együtt eltűnt.
     
  7. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Még a hajótműből sem maradtak fő darabok? Ilyet még nem nagyon láttam.
     
    ghostrider likes this.
  8. emel

    emel Well-Known Member

    Nekem nagyon gyanús hogy ez a gép itt csak először fogott talajt,a roncsolódott gépből kifröccsenő keró égése létszik a sziklákon. Aztán felpattant, szétszórta a leszakadt kisebb roncsokat az úton és környékén, és átrepülve a hegygerinc túloldalára, ott zuhanhatott le végleg. Csak arról nincs videó, mert oda nem engednek senkit. Erősen kétlem, hogy ebben a sziklás hegyoldalban nagyobb maradék nélkül ennyire el tudta volna ásni magát, emlékezzünk Szabó Topi 29-esére, a Kecsó környéki homokos talajból is kilátszott a 29-es farkából vagy 2m, pedig az közel függőlegesen csapódott be. Itt meg nem merőleges rárepülésről volt szó a becsapódás előtt, hanem csak mélyrepülési gyakorlatról írtak.
     
    molnibalage likes this.
  9. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Bizonyára igazad van, bár azért azt gondold hozzá, hogy itt a sziklafalra merőlegesen, gyakran az utánégetőt is használva repesztenek el a gépek.
    Szóval, ha elnéznek egy fordulót, akkor simán telibeverhetik a sziklafalat, arra akár merőlegesen is.
     
    ghostrider likes this.
  10. emel

    emel Well-Known Member

    A repülési helyzetet azt tudom, csak azt nem hiszem hogy orrától a farkáig be tudná ásni magát egy sziklás hegyoldalba. Ezért is említettem a 29-est, amiből elég sok még a homokos talajból is kilógott.
     
  11. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Gyanítható, hogy egy ijedt belerántás után a gép közel a hasával vágódhatott a hegyoldalnak, miután a nagy része a szakadékba zuhant, a többi meg lendületből repült át tovább az útra.
    Gondolom én.
     
    emel likes this.
  12. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    Ez csak a becsapódási pont. A szétszóródás térképe elég érdekes lehet, hiszen szinte minden dimenziója "szétesik".
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  14. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Idén ez már a második, illetve a pakisztáni légierő szerint a harmadik Szu-30MKI gépveszteség a kilencből 2009 óta.
    Idén az indiai légierő már több, mint tíz repülőeszközt veszített, ebből kettő (három?) volt harci veszteség.

    A pilóta meg csak fekszik a sárban míg a nép egyszerű fiai jó közelről bámulják.
     
  15. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    fishbed and molnibalage like this.
  16. Panzerfaust

    Panzerfaust Well-Known Member

  17. Nemerson

    Nemerson Well-Known Member

  18. formosa1

    formosa1 Active Member

  19. misinator

    misinator Well-Known Member

    Nagyon megörültem, amikor Kecskeméten láttam repülni a típust: Gyönyörű gép gyönyörű hangú gázturbinával!

    Kár érte:(

    R.I.P. a pilótának.
     
  20. boki

    boki Well-Known Member

    Lezuhant egy Szu-25UB Sztavropolban, a katapultált pilótákat már keresik.
     

Ezen oldal megosztása