Nyilvánosságra hozták az egy évvel ezelőtt Afganisztánban katasztrófát szenvedett CIA / USAF Bombardier E-11A kivizsgálási jegyzőkönyvét.Tényleg érdekes...
Én eddig azt hittem hogy csak túlfutott a pályán vagy kicsúszott róla, de ahogy jönnek a hírek elég egyértelmű hogy 80 km-re Kabultol egy mezőn végezte.
![]()
![]()
![]()
Ahhoz túl egyben van hogy azt mondjuk hogy simán lezuhant 10 ezer méterről. Szerintem valami kényszerleszállást akartak csinálni a mezőn ami nem jött össze nekik.
Kérdés hogy lelőtték vagy műszaki hiba volt?
Ha lelőtték és a fő CIA koma tényleg a gépen volt akkor az felettébb érdekes mert:
- honnan tudták hogy mi a programja a krapeknek? Ilyen jók az operatív hírszerzésben az Irániak? Vagy súgtak nekik?
- mivel tudták elérni a gépet vélhetően sok ezer méter magasan?
Megjegyzés: az élelmes bámészkodók most sokat kereshetnek ha volt annyi eszük hogy összeszedjék a szétszóródott, kissé megpörkölődött dokumentumokat...
![]()
Na erre írta azt 30 éve a Stephen Barlay, hogy nincsenek új balesetek, csak feledékeny emberek. Ilyenből csak könyv legalább egyet említ.Nyilvánosságra hozták az egy évvel ezelőtt Afganisztánban katasztrófát szenvedett CIA / USAF Bombardier E-11A kivizsgálási jegyzőkönyvét.
https://www.flightglobal.com/safety/shutdown-of-good-engine-caused-usaf-e-11a-crash/142097.article
Azt állapították meg hogy a baleset oka az volt hogy a BAL hajtóműben elszállt a ventillátor tárcsa ami a hajtómű leállásához és jelentős vibrációhoz vezetett, továbbá a pilóták rosszul ismerték fel a helyzetet. Azt hitték hogy a JOBB hajtómű hibásodott meg, ezért leállították azt és folyamatosan a meghibásodott BAL hajtómű újraindításával próbálkoztak.
Az első jelentésekhez képest annyi a változás hogy mostmár nem azt mondják hogy kiképzési repülés volt, hanem hogy rutin bevetés.
Továbbra is csak két ember elvesztését ismerik be (pilóta + másodpilóta) továbbá két helyi afgánt akiket a kényszerleszállást megkísérlő gép csapott el.
Ez azért érdekes mert rutin bevetésen nem valószínű hogy csak két ember repüli a gépet és az Oroszok szerint a gépen vesztette életét - többek között - a híres / hirhedt Michael D'Andrea top CIA tiszt is.
A BAL hajtóműben a fan fokozat épnek tűnik:zt állapították meg hogy a baleset oka az volt hogy a BAL hajtóműben elszállt a ventillátor tárcsa ami a hajtómű leállásához és jelentős vibrációhoz vezetett, továbbá a pilóták rosszul ismerték fel a helyzetet. Azt hitték hogy a JOBB hajtómű hibásodott meg, ezért leállították azt és folyamatosan a meghibásodott BAL hajtómű újraindításával próbálkoztak.
A cikk konkrétan ezt írja:A BAL hajtóműben a fan fokozat épnek tűnik:
Nyilvánosságra hozták az egy évvel ezelőtt Afganisztánban katasztrófát szenvedett CIA / USAF Bombardier E-11A kivizsgálási jegyzőkönyvét.
https://www.flightglobal.com/safety/shutdown-of-good-engine-caused-usaf-e-11a-crash/142097.article
Azt állapították meg hogy a baleset oka az volt hogy a BAL hajtóműben elszállt a ventillátor tárcsa ami a hajtómű leállásához és jelentős vibrációhoz vezetett, továbbá a pilóták rosszul ismerték fel a helyzetet. Azt hitték hogy a JOBB hajtómű hibásodott meg, ezért leállították azt és folyamatosan a meghibásodott BAL hajtómű újraindításával próbálkoztak.
Az első jelentésekhez képest annyi a változás hogy mostmár nem azt mondják hogy kiképzési repülés volt, hanem hogy rutin bevetés.
Továbbra is csak két ember elvesztését ismerik be (pilóta + másodpilóta) továbbá két helyi afgánt akiket a kényszerleszállást megkísérlő gép csapott el.
Ez azért érdekes mert rutin bevetésen nem valószínű hogy csak két ember repüli a gépet és az Oroszok szerint a gépen vesztette életét - többek között - a híres / hirhedt Michael D'Andrea top CIA tiszt is.
Hát ez meg? Elég furcsán szál fel. Nem lettem volna a pilóta helyében.
Meghaltak.Hát ez meg? Elég furcsán szál fel. Nem lettem volna a pilóta helyében.
Addig nincs baj, amíg nem esik az eső...!
Mert ha esik az eső?Addig nincs baj, amíg nem esik az eső...!![]()
Akkor vezetővé válik az ejtőernyő zsinórja, tehát az áram agyonütheti a szerencsétlen embert, de le is eshet az elégő zsinór miatt...Mert ha esik az eső?
Mi? Ezt komolyan gondolod vagy megint trollkodsz?Akkor vezetővé válik az ejtőernyő zsinórja, tehát az áram agyonütheti a szerencsétlen embert, de le is eshet az elégő zsinór miatt...![]()
![]()
![]()
Ahogy nézem, ez távvezeték, tehát NEM szigetelt, ami a nagytestű madarak halálának okozója...Mi? Ezt komolyan gondolod vagy megint trollkodsz?