Mi-26 Halo (Mil)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 085
60 169
113
Ma csúnyán odavertek egy Mi-26-ost (RF-06054) Jakutföldön. A személyzet állítólag nem sérült, a gép az kuka.

67404752_2943880132305168_170241414007881728_n.png
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
28 584
63 960
113
Azt hiszem jonni fog hozzank a cegbe egy ilyen masina ugy nez ki, kiemelni egy autoklavot a teton keresztul.
Mert az ugy volt allitolag hogy valami gyari tervezesi hibas lubeca autoklavokat epitettek itt be (uj nemet minoseg, valami az egyik labaval van mert az valahogy lefixaltak vagy mi), aztan mivel nem rontgeneztettek eloirt idokozonkent amit a gyarto a hiba miatt eloirt, ezert az egyik tok varatlanul elrepedt. Egy szlovak ceg meghegesztette, de csak rataknyoltak allitolag, aztan ugye mivel ez nem olyan egyszeru dolog ezert maradt ugyanolyan xar. Na most az a szitu hogy ugy nez ki a legegyszerubb modja a cserenek ha kibontjak a tetot es ott kiemelik. Csak a suly miatt egy sima daru oda mar nem er be es ekkorat nem emelhet, szoval kb jon a 26-os, as az anyaceg mar allitolag ra is bolintott. Szoval erre kivancsi leszek.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 696
14 667
113
Azt hiszem jonni fog hozzank a cegbe egy ilyen masina ugy nez ki, kiemelni egy autoklavot a teton keresztul.
Mert az ugy volt allitolag hogy valami gyari tervezesi hibas lubeca autoklavokat epitettek itt be (uj nemet minoseg, valami az egyik labaval van mert az valahogy lefixaltak vagy mi), aztan mivel nem rontgeneztettek eloirt idokozonkent amit a gyarto a hiba miatt eloirt, ezert az egyik tok varatlanul elrepedt. Egy szlovak ceg meghegesztette, de csak rataknyoltak allitolag, aztan ugye mivel ez nem olyan egyszeru dolog ezert maradt ugyanolyan xar. Na most az a szitu hogy ugy nez ki a legegyszerubb modja a cserenek ha kibontjak a tetot es ott kiemelik. Csak a suly miatt egy sima daru oda mar nem er be es ekkorat nem emelhet, szoval kb jon a 26-os, as az anyaceg mar allitolag ra is bolintott. Szoval erre kivancsi leszek.
Fényképek?
Nálunk daruval sokkal nagyobbakat kiemeltek. Egy 120 tonnás Liebherr szokott jönni.